Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Okna Earth and Beyond dokořán 4/6

  12:29aktualizováno  30. září 12:35
Okna Earth and Beyond dokořán 4/6
Návrh nepřátelské lodě S nápadem vytvořit online vesmírnou simulaci přišel před několika lety Brett Perry. Vycházel z koncepce Elite od Davida Brabena, jen hodlal přidat věci, které Braben kvůli omezené technologii nikdy nemohl - anebo nechtěl - realizovat. Perryho idea šla na čas k ledu, ovšem brzy se našel schopný produkční a dostatečně nadšení návrháři, kteří si uvědomovali perspektivnost online her pro veřejnost. Onen produkční se jmenuje Eric Wang a díky jeho schopnosti koordinovat celý nenastal ve vývoji ani jeden krizový moment. Důležitost typu hry si uvědomila také firma Electronic Arts, tkerá právě marně zápasila s pokračováním Ultima Online a rozhodla se bez skrupulí zasponzorovat MMORPG projekt. Earth and Beyond se proto se v jejím vlastním rybníku stal reprezentativním kouskem, už jen z toho důvodu, že vlajková Ultima Online technologicky zastarávala. Pro srdce hry zůstaly nedocenitelnými návrhářské zkušenosti, jmenovitě Dereka Sandersona, který do týmu vstoupil s osobními znalostmi vývoje šesti MMORPG. Finta není v tom, jak hru udělat co nejsložitější, ale jak jí udělat "nenápadně složitou", aby si hráč myslel, že na vše přišel sám během několika minut - ta myšlenka se proplétá celým děje. Jako poslední jsme si nechali celebritu: Douga Chianga. Chiangova veřejná historie začala před dvanácti lety filmem Návrat do budoucnosti 2. Jako návrhář sci-fi filmů známých firem Spielberg a Lucas se Chiang propracoval až k naprosté špičce futuristických designů, které může prezentovat na sedmadvaceti modelech v Earth and Beyond a v nadcházejícím snímku Matrix 3. Pro Chianga znamenala práce, kde diváci mohou přímo ovládat jeho práci, výzvu. Znamenalo to, že musí myslet nejen na efeknost, ale také na realističnost. Povedlo se? Posuďte sami. Designy raket rozhodně nepatří k těm obvyklým. A co je největším vítězstvím vývojářského týmu? Že po několika letech dokončili hru podle návrhu Bretta Perryho takřka beze změn, ačkoliv Perry od týmu odešel.
Předchozí díly: Cestování, Obyvatelé vesmíru
Autor:




Nejčtenější

Destiny 2
VIDEO: Sci-fi Destiny 2 je nejhezčí na PC

Zatímco první díl střílečkové hry na hrdiny vyšel pouze na konzole, druhý se podívá i na počítače. A bude tam vypadat zdaleka nejlépe.  celý článek

DuckTales (NES)
James Bond, Spiderman i strýček Skrblík. Nejlepší hry s licencí - díl druhý

V pokračování našeho přehledu nejlepších her na motivy filmů, seriálů, komiksů a knih připomínáme některé tituly, které si vybaví spíše ti dříve narození....  celý článek

Uncharted: The Lost Legacy
RECENZE: Uncharted Lost Legacy je dámská jízda ve velkém stylu

Voda je mokrá, drogy špatné a Uncharted je jednou z nejlepších her vůbec. Nic se na tom nemění ani v novém přídavku Lost Legacy, kde ikonického Nathana Drakea...  celý článek

Sudden Strike 4
Zase pořádná strategie z druhé světové? Recenze Sudden Strike 4

Sudden Strike se po dlouhé odmlce znovu vrací na monitory. Jde stále o krvelačnou strategii z druhé světové války, nebo o slabý odvar? Autoři moc...  celý článek

Jak už je u her od Bethesdy zvykem, neobdrželi jsme s předstihem novinářskou...
Vývojáři otočili, demoverze Prey je nakonec i na Steamu

Tvrdili, že kvůli možnosti vracení her na Steamu PC hráči demoverze nepotřebují. Teď už ji jejich hra má také.   celý článek

Další z rubriky

Star Wars 1313
Electronic Arts zaštítí Star Wars hry. Vznikat budou například v DICE

Společnosti Disney a Electronic Arts oznámily uzavření partnerské dohody. Na vývoji her ze světa Star Wars se tak bude podílet trojice vývojářských studií...  celý článek

The Elder Scrolls Online
Ukázka z The Elder Scrolls Online: Zachraňte svět před zkázou

Nejnovější ukázka z The Elder Scrolls Online poodhaluje příběhové pozadí titulu. Daedrický princ Molag Bal vaší postavě na začátku hry ukradne duši, a hráč se...  celý článek

The Evil Within
Hru od autora Resident Evilu bude pohánět stejná technologie jako Doom 4

The Evil Within je horor příští generace, a to obsahově i graficky. Titul totiž bude pohánět technologie id Tech 5, na které běžela například akce Rage a...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.