Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

On-line hra vydělala prodejem virtuálního předmětu až 52 milionů korun

aktualizováno 
Webový on-line titul DarkOrbit je hratelný zdarma, placením skutečných peněz však hráči mohou získat oproti ostatním uživatelům výhodu.

Pro pořízení předmětu zvaného Zeus Battle Drone je třeba vlastnit řadu jiných předmětů a hráč, který je za skutečné peníze obstará všechny naráz, by v listopadu zaplatil 1000 eur. V přepočtu tedy zhruba 26 000 korun.

Zeus Battle Drone si podle serveru Gamesbrief.com během čtyř dnů pořídilo dva tisíce hráčů. Společnost tak teoreticky mohla získat až 52 milionů korun. Vývojáři však neodhalili, kolik lidí si již předchozí předměty obstaralo v minulosti.

Virtuální položky se totiž pořizují za herní měnu urudium, která má vůči skutečným penězům pohyblivý kurz a přesný zisk nelez jednoduše vyčíslit. Urudium lze také získávat bez placení skutečných peněz, a to hraním samotné hry. Výjimečné též nejsou slevové akce, ve kterých lze za stejné peníze pořídit i dvakrát více virtuální měny. 

Free2play

Bonusweb v létě vybral devět významných titulů, které jsou ke hraní zdarma a dosahují kvality kupovaných her.

Ačkoliv tedy celkové zisky budou pravděpodobně nižší, případ svědčí o potenciálu platebního modelu ke hraní zdarma (free2play). V tom bývá základ hry bezplatný a uživatelé si za skutečné peníze dokupují rozličný obsah, herní funkce či různé výhody.

Na model ke hraní zdarma již v minulosti přešly i velkorozpočtové on-line hry jako Age of Conan či Lord of the Rings Online. Autoři webového titulu DarkOrbit prý letos očekávají příjmy v hodnotě 200 milonů eur, tedy zhruba 5,2 miliardy korun.

Autor:


Témata: virtuální, Zisk


Nejčtenější

Valve Steam
Názvy her jsou stále kratší, ukázal průzkum na Steamu

Jaký je nejdelší název hry na Steamu? Která barva převládá v propagačních obrázcích? Na tyto a mnohé další zásadní otázky našel odpověď nezávislý vývojář Tim...  celý článek

Obal prvního Dooma je nezapomenutelný
Tajemství odhaleno. Předlohou „Doomguye“ je samotný John Romero

Slavný vývojář John Romero se na svém blogu pochlubil tím, že právě on se stal předlohou slavného „Doomguye“, který zdobil obal prvního dílu kultovního Doomu.  celý článek

Albion
RETRO: V Albionu se herní doba nepočítala na hodiny, ale na měsíce

Připomeňte si s námi fantastickou hru na hrdiny, kterou u nás hrál snad každý, kdo měl v půli devadesátých let počítač.  celý článek

Splatoon 2
Fantastická týmovka, která se obejde bez krve. Recenze Splatoon 2

V týmové akci Splatoon nejde jen o přesnou mušku, ale i taktiku související s přebarvováním herní plochy. Druhý díl, který vychází exkluzivně na Switch, je...  celý článek

Call of Duty: WW2 - Zombie Mode
Notně krvavý trailer představuje Zombie Mode pro Call of Duty: WW2

Kombinace druhé světové války a zombies snad ani nemůže dopadnout špatně, přesto je první trailer na oblíbený Zombie Mode pro letošní Call of Duty ještě lepší,...  celý článek

Další z rubriky

Ve Stínu Havrana
Legendární česká adventura Ve Stínu Havrana je nyní na Steamu

Po 18 letech od vydání se slavná česká adventura namluvená Jiřím Lábusem objevila v nabídce největšího obchodu s digitálními hrami. Za pouhou stokorunu můžete...  celý článek

Obrázky ze zrušeného Might & Magic SHOWDOWN
Trapas pro značku Might & Magic. Showdown skončil pro nezájem hráčů

Originální strategie, která lákala na možnost libovolně si upravit vzhled vaší armády, končí, aniž by kdy opustila režim předběžného přístupu. Nedokázala...  celý článek

Logo UbiSoftu
Osmdesát procent tržeb Ubisoftu za první čtvrtletí je z digitálu

Ubisoft zveřejnil první čtvrtletní zprávu fiskálního roku 2017-2018, tedy finanční výsledky za tři měsíce, končící 30. června. A nevede se mu špatně.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.