Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Sledování má být stejně zábavné jako hraní. Koncept získal 151 milionů

  15:00aktualizováno  15:00
Některé internetové osobnosti si na živobytí vydělávají videi, které zaznamenávají jejich herní zážitky. Většina titulů je přitom určena především ke hraní a na publikum nebere ohledy.

Logo a moto společnosti Outpost Games | foto: Outpost Games

Studio Outpost Games by proto rádo vytvářelo tituly s větší diváckou atraktivitou. Jeho hry by mělo být „stejně zábavné sledovat jako hrát“. Pro tento koncept ostatně získalo investici 6,2 milionu dolarů, což odpovídá zhruba 151 milionu korun.

Šéfem společnosti bude Sachin Pansuria, který společně se spoluzakladatelem Wrightem Bagwellem pracoval na hrách jako Dead Space 2 a Farmville 2. Bagwell byl v minulosti kreativním ředitelem a ředitelem návrhu rozličných titulů.

Bagwell plány společnosti odhalil pro server Gamasutra. Zmínil například nekonkrétní cíl vytvořit hru s jasně definovanou příběhovou strukturou a titul má nabídnout „více než jen surové soutěžení a souboje“.

Outpost Games se soustředí na PC trh a chtějí „vytvořit hry, které jsou velmi intuitivní a zároveň velmi obtížné. Aby každý chápal, jak se hrají, a zároveň docenil schopnosti a kreativitu ostatních lidí.“

Cílovou skupinou budou ostřílení hráči. Studio se však zároveň zaměří i na oslovování širšího publika, které bude hru bavit sledovat. „Chceme, aby se lidé dívali a říkali si, že je zábavné to sledovat a chtějí být také hvězdami pořadu,“ tvrdí Bagwell.

Autor:




Nejčtenější

Ilustrační obrázek ke hře BioShock
Sedm herních situací, které nám naprosto vyrazily dech

Šokující momenty jsou ve filmech o poznání častější než ve světě videoher. Připočíst to dost možná lze větší vyzrálosti filmového průmyslu. Přesto se najdou...  celý článek

No Man’s Sky (PS4)
GLOSA: Je No Man’s Sky podvod roku? Ne, jen oběť přehnaných ambic

Od ambiciózního vesmírného simulátoru No Man’s Sky se čekalo mnoho, tenhle druh slávy by si však autoři určitě rádi odpustili.  celý článek

March of the Living
Pohled na život vývojáře: Nezaplacené účty a stálá obava o budoucnost

Mnoho lidí vnímá práci na videohrách jako ten nejlepší způsob obživy. Ve velkorozpočtovém vývoji je to však tvrdá dřina plná přesčasů a častého propouštění po...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.