Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Soutěživý mód se v druhé sezoně Overwatch dočká citelných změn

  15:54aktualizováno  15:54
Ačkoliv střílečka Overwatch vyšla již v květnu, vývojáři neustále upravují její dynamiku. Titul je ostatně produktem studia Blizzard Entertainment, které je péčí o své hry proslulé.

Overwatch | foto: Ondřej Zach

Kromě neustálého vyvažování postav doznají úprav i mechanismy spojené se soutěživým režimem (competitive mode). Změní se například hodnocení hráčských schopností.

V budoucnu maximální „úroveň“ naroste na 5000. Měla by tak dovednosti hráčů vystihovat s větší přesností.

Hráči se také rozdělí podle hodností, jak to můžete znát z řady jiných her. Celkem jich bude sedm a zahrnovat budou například zlatou, diamantovou, mistrovskou a velmistrovskou.

Zatímco „úroveň“ v soutěživém režimu bude symbolizovaná neustále se pohybujícím číslem, hodnost by měla být stálejšího charakteru. Kromě dvou nejvyšších ji navíc nebude možné ztratit kvůli prohrám.

Tři nejvyšší hodnosti ale budou přicházet o body za nečinnost. Nutné bude hrát alespoň jednou za sedm dní. Po tomto období každých 24 hodin přijdete o 50 bodů. A pokud budete usilovat o umístění mezi top 500 hráči, budete v rámci sezony muset odehrát alespoň 50 zápasů.

Mizí náhlá smrt, která o vítězi měla rozhodovat v případě remízy. Většině remíz by měl předcházet nový systém, ve kterém v případě zbývajícího času mapa běží znovu.

Pokud hrajete například režim payload, dostáváte body za libovolně daleké odtlačení vozíku. A remíza tak může nastat jen v případě, že vozík nikdo tlačit nebude.

Soutěživé body narostou na desetinásobek. Stejně tak však narostou i ceny zlatých zbraní, které za ně lze kupovat (více o koncepci).

Spřátelení hráči s rozdílem v hodnocení větším než 500 bodů se nebudou moci připojit do stejných zápasů. Mohlo by to totiž vést ke zneužívání systému.

Druhá sezona by měla začít v průběhu září, konkrétní datum však vývojáři zatím neuvádějí.

Autor:


Témata: Blizzard


Nejčtenější

Limbo
Neshody vývojářů vyústily ve vynucený odchod. A výplatu 180 milionů

Odchod jednoho ze zakladatelů studia Playdead nebyl tak poklidný, jak se původně zdálo. Z veřejných zpráv situace působila jako rozloučení dvou přátel. Podle...  celý článek

BadFly Interactive
V zahraničí řeší české vývojáře, vyhrožovali kvůli negativním recenzím

Říká vám něco název BadFly Interactive? Pokud ne, nejste sami. Tak se jmenuje malé české studio, které vytváří nezávislé hry. A v souvislosti s projektem Dead...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard ve virtuální realitě PlayStation VR
RECENZE: Poznáte, co je strach. Resident Evil 7 se vrací ke kořenům hororu

Série, která etablovala žánr hororu, ho postupem času sama zavrhla. Sedmý díl je však vzkříšením všudypřítomného strachu i hádanek, zkrátka všeho, co dělalo...  celý článek

Foxit PDF Reader
Foxit PDF Reader

Rychlý, přehledný a bezpečný prohlížeč PDF dokumentů a elektronických knih. Nyní ho máte k dispozici i v češtině ve verzi 8.1.4.1208  celý článek

Ilustrační foto
Hacker z provozu vyřadil giganty. Vlastní firmu, která před útoky chrání

Hackerská síť Mirai měla loni na svědomí výpadky služeb Twitteru, PlayStation Network, ale třeba i magazínu The Verge. A podle obsáhlé investigativní reportáže...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.