Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Soutěživý mód se v druhé sezoně Overwatch dočká citelných změn

  15:54aktualizováno  15:54
Ačkoliv střílečka Overwatch vyšla již v květnu, vývojáři neustále upravují její dynamiku. Titul je ostatně produktem studia Blizzard Entertainment, které je péčí o své hry proslulé.

Overwatch | foto: Ondřej Zach

Kromě neustálého vyvažování postav doznají úprav i mechanismy spojené se soutěživým režimem (competitive mode). Změní se například hodnocení hráčských schopností.

V budoucnu maximální „úroveň“ naroste na 5000. Měla by tak dovednosti hráčů vystihovat s větší přesností.

Hráči se také rozdělí podle hodností, jak to můžete znát z řady jiných her. Celkem jich bude sedm a zahrnovat budou například zlatou, diamantovou, mistrovskou a velmistrovskou.

Zatímco „úroveň“ v soutěživém režimu bude symbolizovaná neustále se pohybujícím číslem, hodnost by měla být stálejšího charakteru. Kromě dvou nejvyšších ji navíc nebude možné ztratit kvůli prohrám.

Tři nejvyšší hodnosti ale budou přicházet o body za nečinnost. Nutné bude hrát alespoň jednou za sedm dní. Po tomto období každých 24 hodin přijdete o 50 bodů. A pokud budete usilovat o umístění mezi top 500 hráči, budete v rámci sezony muset odehrát alespoň 50 zápasů.

Mizí náhlá smrt, která o vítězi měla rozhodovat v případě remízy. Většině remíz by měl předcházet nový systém, ve kterém v případě zbývajícího času mapa běží znovu.

Pokud hrajete například režim payload, dostáváte body za libovolně daleké odtlačení vozíku. A remíza tak může nastat jen v případě, že vozík nikdo tlačit nebude.

Soutěživé body narostou na desetinásobek. Stejně tak však narostou i ceny zlatých zbraní, které za ně lze kupovat (více o koncepci).

Spřátelení hráči s rozdílem v hodnocení větším než 500 bodů se nebudou moci připojit do stejných zápasů. Mohlo by to totiž vést ke zneužívání systému.

Druhá sezona by měla začít v průběhu září, konkrétní datum však vývojáři zatím neuvádějí.

Autor:


Témata: Blizzard


Nejčtenější

Minecraft
Opustil práci, aby mohl provozovat Minecraft server pro autistické děti

Stuart Duncan je otcem malého autisty. Jelikož je hra Minecraft jedním z mála prostředí, kde se jeho syn cítí dobře, rozhodl se opustit dobře placenou kariéru...  celý článek

Destiny: Rise of Iron
Porazili všechny bosse v Destiny bez jediného výstřelu

Přes 60 hodin zabralo skupině hráčů porazit ty nejtěžší záporáky ve hře Destiny, bez jediného výstřelu, pouze za využití útoků na blízko a speciálních...  celý článek

Injustice 2
Takhle se to dělá. Injustice 2 je nejlepší mlátička posledních let

Pokračování komiksové bojovky Injustice: Gods Among Us přináší bohatý obsah, několik lákavých novinek i spoustu zajímavých postav.  celý článek

Mortal Kombat: Legacy
Třetí film Mortal Kombat měl být jako brutální Avengers

Jak to aktuálně vypadá s filmem Mortal Kombat? V plánu bylo natočit drsný film s komiksovým nádechem. Co však zůstalo ze slibných plánů, je ve hvězdách. Film...  celý článek

Far Cry 5
První trailer potvrzuje zasazení Far Cry 5 do americké Montany

Firma Ubisoft zveřejnila krátké poutací video, z něhož je patrné, že pátý díl populární akční série Far Cry bude zasazen na americký severozápad.  celý článek

Jak si snížit IQ tričkem
Jak si snížit IQ tričkem

Primitivní vtip, trapná anglická hesla, stereotyp a zoufalstvím vyždímaně designové dílny. Aneb pekelnosti českých e-shopů.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.