Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Overwatch je běh na dlouhou trať. Vývojáři naznačili budoucí plány

  11:16aktualizováno  11:16
Nové mapy i hrdiny v Overwatch můžete očekávat jako součást bezplatných aktualizací. Tvůrci kromě toho dokončují přepracovanou verzi Competitive Play, chtějí nabídnout více pravidel v rámci módu Weekly Brawls a experimentují s novými režimy.

Soldier 76 ze hry Overwatch | foto: Blizzard Entertainment

Vývojáři v rámci aktuálních plánů pro Overwatch po zbytek roku počítají s přidáváním nového obsahu. Existuje i dlouhodobá vize, o té však autoři hovořit nechtějí. Chystají se totiž průběžně přizpůsobovat žádostem komunity, aniž by museli čelit kritice za nesplněné plány.

„Dobrou zprávou je, že u Overwatch za mapy a hrdiny nebudeme chtít peníze. Budou součástí bezplatných aktualizací,“ napsal na oficiálních fórech ředitel vývoje Jeff Kaplan.

Hlavní prioritu má v současné době upravená verze režimu Competitive Play, ve kterém se hráči dělí do lig a soupeří o přední příčky v žebříčcích. Mód se objevil již v betaverzi hry, vývojáři ho však v reakci na zpětnou vazbu odstranili a přepracovali.

Overwatch
Overwatch

Podle dřívějších odhadů by se Competitive Play do titulu měl vrátit koncem června, Kaplan ale plány ve svém příspěvku nijak neupřesnil.

Provedené úpravy režimu jsou prý zásadní a vývojáři s nimi tráví podobně času jako s kompletním návrhem původní verze. Koncept se však v současné době blíží přijatelnému stavu, a tvůrci ho proto každý den interně testují.

Zvažují také spuštění speciálních serverů, na kterých by bylo možné si Competitive Play vyzkoušet ještě před oficiálním vydáním. I po zveřejnění však Blizzard plánuje systém nadále upravovat.

Overwatch

V plánu jsou i nové tváře

Studio chce rozšířit také soupisku dostupných hrdinů. „Někteří z nich jsou v pokročilých fázích vývoje, s jinými teprve začínáme. Existují také prototypy hrdinů, které můžeme a nemusíme vydat,“ tvrdí Kaplan. O konkrétních datech vydání však hovořit nechce. V titulu se postavy objeví, až na vývojáře budou působit dokončeně.

Fanoušci hry se mohou těšit i na několik nových map. Pro vydání jedné z nich již existuje interní harmonogram, a tvůrci momentálně pracují na grafice. Řada dalších úrovní pak existuje ve fázi prototypu a vývojáři je teprve testují.

„Z některých vzniknou plnohodnotné mapy, jiné zahodíme. Nemohu proto ve vztahu k nim nic slibovat,“ vysvětluje Kaplan.

„Včera jsme například zkoušeli mapu, která byla skvělá a zároveň byla i naprostým průšvihem.“ Zahrnuje prý nápadité postupy, které zatím v Overwatch nebyly k vidění. Zároveň však stávající verze příliš nahrává postavám s útoky na dálku a hrdinové jako Reaper jsou nepoužitelní.

Overwatch

Do budoucna jsou v plánu také změny pro divácký režim, ze kterých by mohl profitovat i záznam nejlepší akce zápasu (Play of the Game). Kromě toho vývojáři pracují na nových konceptech pro Weekly Brawls, tedy režim který se každý týden řídí odlišnými pravidly.

Vývojáři tedy hru chtějí rozvíjet i po vydání a na rozdíl od konkurence svou snahu nezpoplatní.

Overwatch vyšel 24. května pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. V Bonuswebu jsme titulu udělili hodnocení 92 % a napsali jsme o něm: „Hry jako Overwatch obnovují důvěru ve velkorozpočtový vývoj her. Navzdory rozporuplným prvním dojmům je to titul pro hardcore hráče, který vtáhne, a s nováčky si nebere naprosto žádné servítky.“ (čtěte recenzi)

Autor:






Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.