Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Overwatch je běh na dlouhou trať. Vývojáři naznačili budoucí plány

  11:16aktualizováno  11:16
Nové mapy i hrdiny v Overwatch můžete očekávat jako součást bezplatných aktualizací. Tvůrci kromě toho dokončují přepracovanou verzi Competitive Play, chtějí nabídnout více pravidel v rámci módu Weekly Brawls a experimentují s novými režimy.

Soldier 76 ze hry Overwatch | foto: Blizzard Entertainment

Vývojáři v rámci aktuálních plánů pro Overwatch po zbytek roku počítají s přidáváním nového obsahu. Existuje i dlouhodobá vize, o té však autoři hovořit nechtějí. Chystají se totiž průběžně přizpůsobovat žádostem komunity, aniž by museli čelit kritice za nesplněné plány.

„Dobrou zprávou je, že u Overwatch za mapy a hrdiny nebudeme chtít peníze. Budou součástí bezplatných aktualizací,“ napsal na oficiálních fórech ředitel vývoje Jeff Kaplan.

Hlavní prioritu má v současné době upravená verze režimu Competitive Play, ve kterém se hráči dělí do lig a soupeří o přední příčky v žebříčcích. Mód se objevil již v betaverzi hry, vývojáři ho však v reakci na zpětnou vazbu odstranili a přepracovali.

Overwatch
Overwatch

Podle dřívějších odhadů by se Competitive Play do titulu měl vrátit koncem června, Kaplan ale plány ve svém příspěvku nijak neupřesnil.

Provedené úpravy režimu jsou prý zásadní a vývojáři s nimi tráví podobně času jako s kompletním návrhem původní verze. Koncept se však v současné době blíží přijatelnému stavu, a tvůrci ho proto každý den interně testují.

Zvažují také spuštění speciálních serverů, na kterých by bylo možné si Competitive Play vyzkoušet ještě před oficiálním vydáním. I po zveřejnění však Blizzard plánuje systém nadále upravovat.

Overwatch

V plánu jsou i nové tváře

Studio chce rozšířit také soupisku dostupných hrdinů. „Někteří z nich jsou v pokročilých fázích vývoje, s jinými teprve začínáme. Existují také prototypy hrdinů, které můžeme a nemusíme vydat,“ tvrdí Kaplan. O konkrétních datech vydání však hovořit nechce. V titulu se postavy objeví, až na vývojáře budou působit dokončeně.

Fanoušci hry se mohou těšit i na několik nových map. Pro vydání jedné z nich již existuje interní harmonogram, a tvůrci momentálně pracují na grafice. Řada dalších úrovní pak existuje ve fázi prototypu a vývojáři je teprve testují.

„Z některých vzniknou plnohodnotné mapy, jiné zahodíme. Nemohu proto ve vztahu k nim nic slibovat,“ vysvětluje Kaplan.

„Včera jsme například zkoušeli mapu, která byla skvělá a zároveň byla i naprostým průšvihem.“ Zahrnuje prý nápadité postupy, které zatím v Overwatch nebyly k vidění. Zároveň však stávající verze příliš nahrává postavám s útoky na dálku a hrdinové jako Reaper jsou nepoužitelní.

Overwatch

Do budoucna jsou v plánu také změny pro divácký režim, ze kterých by mohl profitovat i záznam nejlepší akce zápasu (Play of the Game). Kromě toho vývojáři pracují na nových konceptech pro Weekly Brawls, tedy režim který se každý týden řídí odlišnými pravidly.

Vývojáři tedy hru chtějí rozvíjet i po vydání a na rozdíl od konkurence svou snahu nezpoplatní.

Overwatch vyšel 24. května pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. V Bonuswebu jsme titulu udělili hodnocení 92 % a napsali jsme o něm: „Hry jako Overwatch obnovují důvěru ve velkorozpočtový vývoj her. Navzdory rozporuplným prvním dojmům je to titul pro hardcore hráče, který vtáhne, a s nováčky si nebere naprosto žádné servítky.“ (čtěte recenzi)

Autor:




Nejčtenější

Beyond Good & Evil 2
První záběry z Beyond Good & Evil 2 vypadají nadějně

Fanoušky nesmírně oblíbená, nicméně finančně neúspěšná hra Beyond Good & Evil se po letech spekulací opravdu dočká pokračování. První záběry vypadají více než...  celý článek

Xbox vs PS
Autoři playstationových exkluzivit provokují majitele Xboxu

Na oficiálním twitterovém kanálu hry Detroit, která vychází jen na PlayStation 4, se krátce objevil příspěvek, který provokuje majitele konkurenční konzole...  celý článek

Mafia 3: Stones Unturned
Kvůli DLC Stones Unturned už se ani nevyplatí znovu Mafii 3 instalovat

Druhý přídavek do Mafie zcela potlačuje věci, kvůli nimž jsme hru měli rádi, a mění ji na obyčejnou střílečku.   celý článek

Impact Winter
RECENZE: Postapokalyptický Impact Winter vás odnaučí milovat zimu

Očekávaný simulátor přežití Impact Winter vám ukáže, že konec světa bude pěkně ledový. Jako vedoucí skupiny přeživších se budete muset postarat nejen o sebe,...  celý článek

Detroit: Become Human (PS4)
Bude Detroit spíše film, nebo hra? A není to nakonec jedno?

Jedna z nejočekávanějších exkluzivit na PS4 nijak neskrývá své velké ambice. Výpravný sci-fi příběh ze světa, kde se inteligentní roboti bouří proti svým...  celý článek

Další z rubriky

Kingdom Come
Podívejte se, jak bude vypadat Kingdom Come na konzolích

Chystané české RPG nás láká na krásnou grafiku již dlouho, ale jak hra vypadá na běžných konzolích? Až překvapivě dobře.   celý článek

Call of Duty: WWII
Černoch v SS uniformě? Svastika a vojačky v Call of Duty: World War II

Tvůrci letošního Call of Duty, které je zasazeno do období druhé světové války objasňují, jak to bude s nacistickými symboly, vojačkami či černochy na straně...  celý článek

Necromancer v Diablu 3
Nekromant bude za týden dostupný v Diablu 3, vyjde na 400 korun

Nekromant je nová hratelná postava, která se v akční hře na hrdiny Diablo 3 objeví 27. června.  celý článek

Jak si snížit IQ tričkem
Jak si snížit IQ tričkem

Primitivní vtip, trapná anglická hesla, stereotyp a zoufalstvím vyždímaně designové dílny. Aneb pekelnosti českých e-shopů.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.