Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Snažíte se z nás vytáhnout více peněz, spílají tvůrcům Overwatche

  16:20aktualizováno  16:20
Aktualizace střílečky Overwatch přinesla kritizované změny systému pro získávání nových úrovní. Křivka se po levelu 100 doposud restartovala, první úrovně jste potom získávali rychle a finiš byl pomalý. Nyní je však po prvních sto úrovních třeba získávat vždy fixní počet zkušeností.

Sombra v Overwatchi | foto: Andrej Brabec

Lidé se domnívají, že se je tím tvůrci hry snaží motivovat k častějšímu nakupování speciálních bedýnek za peníze. Jinak je totiž získáváte právě odemykáním úrovní.

Tvůrci však toto tvrzení odmítají. Prý chtějí, aby lidé titul hráli nezávisle na sezonních akcích. Například té haloweenské, díky které bylo dočasně možné získat unikátní vzhledy postav.

„Změny by herní komunitě měly prospět. Kdybychom je realizovali ještě během události Halloween Terror, lidé by bedýnek získali více. Více lidí by získalo více věcí,“ tvrdí ředitel vývoje Jeff Kaplan.

„Úprava systémů nemá nic společného s naší touhou podpořit, či omezit prodej bedýnek za skutečné peníze. Cílem je zabránit tomu, aby lidé nehráli nárazově nebo nepřestávali hrát. A předejít tomu, aby si lidé nemysleli, že nebýt zrovna blízko nízkým úrovním znamená, že přijdou o bonusové předměty,“ napsal Kaplan na oficiálních fórech.

Blizzard podle šéfa vývoje nechce vytvářet systémy, které by podporovaly hraní jen ve specifických chvílích. Změny mají vést k tomu, že lidé budou Overwatch hrát podle momentální nálady, nikoliv v závislosti na speciálních událostech. Po získání úrovně 100 je proto na každý další level třeba vybojovat 20 tisíc zkušeností.

Blizzard s akcí Overwatch vůbec poprvé zabrousil do vod stříleček z vlastního pohledu. Titul vyšel 24. května a během necelého půlroku se počet registrovaných hráčů vyšplhal na 15 milionů.

Průměrné skóre na agregátoru hodnocení Metacritic se pohybuje okolo 90 % a redaktor Bonuswebu hře udělil 92 % (čtěte recenzi).

Autor:


Témata: Halloween, Blizzard


Nejčtenější

Diablo
GLOSA: Dvacet let s Diablem. Proč soupeři nikdy neměli šanci?

Kultovní hra Diablo oslavila dvacáté narozeniny. Inspirovala řadu napodobitelů, kteří však její masivní úspěch nikdy nedokázali napodobit. Co dělá temnou...  celý článek

Mirror Layers
Geniální Mirror Layers maže hranice mezi realitou a hrou

Horor Mirrol Layers vás vyděsí, ale hlavně zaujme velice netradičními hádankami. Ty jsou obtížné, ale také jedny z nejoriginálnějších, jaké jste kdy viděli....  celý článek

Nina Williams z Tekkena 7
Další nejočekávanější akční hry roku: Zneužitá značka i sázky na jistotu

Letošní rok kromě zarytých fandů stříleček potěší i milovníky bojovek. Kromě sedmého dílu klasické značky Tekken se chystá také pokračování superhrdinské...  celý článek

Ovladač pro konzole Steam Machines
Operační systém od Valve byl jako zapálený oheň pod zadnicí Microsoftu

Ačkoliv rozruch okolo systému SteamOs v posledních letech utichl, iniciativa hernímu světu mohla prospět. Zpětně to na svém blogu napsal programátor Rich...  celý článek

Super Mario Run
Britům se hry a aplikace v App Storu prodraží. Může za to brexit

Společnost Apple ohlásila, že britské nákupy v App Storu podraží téměř o čtvrtinu. Chce tím vyvažovat klesající cenu libry.  celý článek




OverwatchOverwatch

Porovnejte ceny, pročtěte recenze a objednejte přímo u nás.

www.Heureka.cz

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.