Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Snažíte se z nás vytáhnout více peněz, spílají tvůrcům Overwatche

  16:20aktualizováno  16:20
Aktualizace střílečky Overwatch přinesla kritizované změny systému pro získávání nových úrovní. Křivka se po levelu 100 doposud restartovala, první úrovně jste potom získávali rychle a finiš byl pomalý. Nyní je však po prvních sto úrovních třeba získávat vždy fixní počet zkušeností.

Sombra v Overwatchi | foto: Andrej Brabec

Lidé se domnívají, že se je tím tvůrci hry snaží motivovat k častějšímu nakupování speciálních bedýnek za peníze. Jinak je totiž získáváte právě odemykáním úrovní.

Tvůrci však toto tvrzení odmítají. Prý chtějí, aby lidé titul hráli nezávisle na sezonních akcích. Například té haloweenské, díky které bylo dočasně možné získat unikátní vzhledy postav.

„Změny by herní komunitě měly prospět. Kdybychom je realizovali ještě během události Halloween Terror, lidé by bedýnek získali více. Více lidí by získalo více věcí,“ tvrdí ředitel vývoje Jeff Kaplan.

„Úprava systémů nemá nic společného s naší touhou podpořit, či omezit prodej bedýnek za skutečné peníze. Cílem je zabránit tomu, aby lidé nehráli nárazově nebo nepřestávali hrát. A předejít tomu, aby si lidé nemysleli, že nebýt zrovna blízko nízkým úrovním znamená, že přijdou o bonusové předměty,“ napsal Kaplan na oficiálních fórech.

Blizzard podle šéfa vývoje nechce vytvářet systémy, které by podporovaly hraní jen ve specifických chvílích. Změny mají vést k tomu, že lidé budou Overwatch hrát podle momentální nálady, nikoliv v závislosti na speciálních událostech. Po získání úrovně 100 je proto na každý další level třeba vybojovat 20 tisíc zkušeností.

Blizzard s akcí Overwatch vůbec poprvé zabrousil do vod stříleček z vlastního pohledu. Titul vyšel 24. května a během necelého půlroku se počet registrovaných hráčů vyšplhal na 15 milionů.

Průměrné skóre na agregátoru hodnocení Metacritic se pohybuje okolo 90 % a redaktor Bonuswebu hře udělil 92 % (čtěte recenzi).

Autor:


Témata: Halloween, Blizzard


Nejčtenější

Outlast (PlayStation 4)
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Forza Horizon 3: Hot Wheels
RECENZE: Ve Forze Horizon 3: Hot Wheels si zajezdíte v angličácích

Umění přídavného obsahu spočívá v tom, že se známé věci z originální hry obohatí o něco nového a nevídaného. Jako ve Forza Horizon 3: Hot Wheels.  celý článek

WipEout: Omega Collection
Ohlášený soundtrack k WipEoutu vám vylepší pátek

Sony zveřejnilo soundtrack k futuristickým závodům Wipeout, který potěší všechny milovníky elektronické hudby.  celý článek

Mirror’s Edge
Fallout 3 lze dohrát za 18 minut, Prey za 8. Fenomén speedrunningu

Speedrunning je zvláštní herní disciplína, jejímž cílem je dokončit danou hru co nejrychleji. Kromě základních pravidel, jakými jsou především zákaz používání...  celý článek

Empathy: Path of Whispers
RECENZE: Jaký je svět bez lidí? Empathy ho ukazuje po apokalypse

Empathy je jedna z těch her, v níž nepotkáte jediného člověka. Podobně jako třeba v Everybody's Gone to the Rapture nebo Dear Ester to však má svůj důvod....  celý článek

Jak si snížit IQ tričkem
Jak si snížit IQ tričkem

Primitivní vtip, trapná anglická hesla, stereotyp a zoufalstvím vyždímaně designové dílny. Aneb pekelnosti českých e-shopů.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.