Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Blizzard zrušil již dva způsoby, jak rozvíjet postavu v Overwatch

  17:15aktualizováno  17:15
Vývojářům ze společnosti Blizzard Entertainment se nedaří najít funkční způsob rozvoje hrdinů a odměňování hráčů za dokončené zápasy. Šéf projektu Jeff Kaplan tak v oficiálním videu popsal koncepty, které se ve hře objevily a tvůrci je raději zrušili.

Příští rok prý zkusí třetí variantu, chtějí však získat kreativní odstup. První systém připomínal talenty v Heroes of the Storm a World of Warcraft. Hráli jste postavu, během zápasu získávali úrovně a volili díky tomu nové dovednosti. Jedna z postav si například mohla odemknout léčení.

Problém však představovalo vyvážení takového systému i tempo samotného Overwatch. V hlavě bylo třeba držet příliš velké množství informací, ke kterým mozek musel mít přístup ve zlomku vteřiny. U hráčů to často vyvolávalo zmatek a vývojáři se raději rozhodli toto pojetí z titulu odstranit.

Druhý systém se naopak soustředil čistě na vizuální stránku. Každá postava za hraní zápasů získávala úrovně a strop představovalo číslo dvacet.

Overwatch
Overwatch
Overwatch

Za výhry jste získávali více bodů než za prohry a odemykat bylo možné různá grafická pozlátka. Problém však spočíval v tom, že lidé měli tendenci postavy hrát i v naprosto nevhodných chvílích ve snaze odemknout další prvky.

Díky tomuto konceptu však pro hru vznikala celá řada kosmetických doplňků, které vývojáři v budoucnu mohou nějak využít.

Po novém roce proto tvůrci plánují zpracovat třetí systém, který nebude podporovat tvrdohlavé hraní jednoho hrdiny. Odměny by proto tentokrát měly být jen drobné. Sám šéf vývoje říká, že si autoři titulu potřebují dát vánoční pauzu a nápady v příštím roce vyhodnotit s novou perspektivou.

Autor:




Nejčtenější

Yosuke Madsuda v chystaném přídavku k NieR: Automata
Autoři obsadili do role hlavních záporáků vlastní šéfy

Do ujeté japonské bojovky NieR: Automata míří nový dodatečný obsah. Jeho součástí jsou kromě jiných věcí i bossové vymodelovaní podle reálných šéfů...  celý článek

Ilustrační foto
Za útoky na Minecraft a Runescape půjde mladý hacker do vězení

Teprve dvacetiletý mladík byl v Británii odsouzen na dva roky vězení za výrobu programu, který posloužil k útokům mmj. i na servery herních firem.   celý článek

Sims 4 - WickedWhims
Vytváří erotické úpravy hry Sims 4 a slušně se tím živí

Přes 4000 dolarů měsíčně posílají lidé výrobci erotických úprav do Sims 4, aby se mohl této činnosti věnovat na plný pracovní úvazek.   celý článek

Mario Kart 8 Deluxe
RECENZE: Mario Kart 8 Deluxe vylepšuje už téměř dokonalé akční závody

Nejprodávanější a z mého pohledu také nejlepší hra na Wii U se dočkala vylepšené verze na Switch. Pokud novou konzoli máte a chcete akční závody s parádně...  celý článek

Mafia
Nejznámější české hry očima zahraničních recenzentů

Zdaleka ne každá česká hra si našla cestu i do zahraničí. A zdaleka ne každá v zahraničí uspěla. Jaké reakce sklidily nejznámější české hry? Vybíráme ze...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.