Blizzard zrušil již dva způsoby, jak rozvíjet postavu v Overwatch

  • 0
Vývojářům ze společnosti Blizzard Entertainment se nedaří najít funkční způsob rozvoje hrdinů a odměňování hráčů za dokončené zápasy. Šéf projektu Jeff Kaplan tak v oficiálním videu popsal koncepty, které se ve hře objevily a tvůrci je raději zrušili.

Příští rok prý zkusí třetí variantu, chtějí však získat kreativní odstup. První systém připomínal talenty v Heroes of the Storm a World of Warcraft. Hráli jste postavu, během zápasu získávali úrovně a volili díky tomu nové dovednosti. Jedna z postav si například mohla odemknout léčení.

Problém však představovalo vyvážení takového systému i tempo samotného Overwatch. V hlavě bylo třeba držet příliš velké množství informací, ke kterým mozek musel mít přístup ve zlomku vteřiny. U hráčů to často vyvolávalo zmatek a vývojáři se raději rozhodli toto pojetí z titulu odstranit.

Druhý systém se naopak soustředil čistě na vizuální stránku. Každá postava za hraní zápasů získávala úrovně a strop představovalo číslo dvacet.

Overwatch
Overwatch
Overwatch

Za výhry jste získávali více bodů než za prohry a odemykat bylo možné různá grafická pozlátka. Problém však spočíval v tom, že lidé měli tendenci postavy hrát i v naprosto nevhodných chvílích ve snaze odemknout další prvky.

Díky tomuto konceptu však pro hru vznikala celá řada kosmetických doplňků, které vývojáři v budoucnu mohou nějak využít.

Po novém roce proto tvůrci plánují zpracovat třetí systém, který nebude podporovat tvrdohlavé hraní jednoho hrdiny. Odměny by proto tentokrát měly být jen drobné. Sám šéf vývoje říká, že si autoři titulu potřebují dát vánoční pauzu a nápady v příštím roce vyhodnotit s novou perspektivou.