Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nečekané oznámení: Ubisoft masivně zaútočil titulem Watch Dogs

  10:00aktualizováno  10:00
Nejnašlapanější tiskovku na letošní herní výstavě E3 měl zatím vydavatelský dům Ubisoft. K tomu nejlepšímu patřila novinka Watch Dogs a nový Splinter Cell.

Herní výstava E3 ještě ani neotevřela brány a už tu máme černého koně letošního ročníku. Hra Watch Dogs je zasazena do doby, kdy všechno vládají počítače. Její motto zní: Všechno je ovládáno počítačem, ale kdo ovládá počítač? Tím je nastíněna i stylizace "cyberpunku s lidskou tváří". To znamená, že technologie zde hrají velmi důležitou roli, ale zároveň svět vypadá víceméně stejně jako dnes.

Hlavní hrdina se v úvodu ukázky procházel po ulici, jako by ho okolní dění vůbec nezajímalo, ale poté zamířil do klubu, kde hledal svou oběť. Dostal se tam tak, že narušil mobilní signál a v nestřežené chvilce proklouzl dovnitř. Tam pak z odposlechů mobilních hovorů zjistil, kde se jeho cíl zrovna nachází a vydal se za ním.

Důležitost zde má hackování čehokoliv, což je ostatně jedním z hesel hry: hacknout se dá cokoliv. Vedle odposlechů a rušení má velký význam i ovládání elektřiny. Hlavní hrdina tak vyšel před klub a "odpojil" elektřinu ze semaforů na přilehlé křižovatce. Tím pádem přestaly fungovat a v nastalé bouračce bylo potřeba lokalizovat cíl.

V tu chvíli se ale semlela přestřelka, která svým nábojem může směle konkurovat těm nejlepším akčním hrám. Watch Dogs tak vedle spousty možností řešení různých situací nabídnou podle všeho i vynikající akci, v jejíž nabídce je mimo jiné i oblíbené zpomalování času. Velmi syrově a do značné míry i realisticky působí například i umlácení ochranky teleskopickým obuškem.

Skvělý první dojem dotváří i živě vypadající grafika a zvuky. Hře zkrátka věříte, že její lokace jsou "skutečné" a ne jen nějaké kulisy. Dobře působí i všemožné hlášky okolních lidí a ponurá, dokonce až lehce výhružná hudba. A v neposlední řadě si všimněte aut po bouračce, jejichž rozmístění vypadá rovněž dost uvěřitelně a nikoliv jen jako cíleně rozmístěný soubor objektů, které vám mají poskytovat krytí.

Jen je škoda, že podle cvrlikání vrabců v okolí místa tiskovky se této hry nedočkáme dříve než na podzim příštího roku. Přinejmenším podle toho, co Ubisoft zatím předvedl, si ale dovolíme tvrdit, že tohle čekání se určitě vyplatí.





Nejčtenější

Alan Dabiri ze společnosti Blizzard Entertainment
Nový šéf vývoje Heroes of the Storm: Překonáme očekávání hráčů

Vývojáři Heroes of the Storm prý překonají veškeré hráčské sny. Věří v to nový kreativní ředitel Alan Dabiri, který otěže tvorby po třech letech přebírá po...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.