Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Paradise Cracked - tahová RPG strategie

  12:00aktualizováno  1:09
Jak tak bývá poslední dobou naším dobrým zvykem, při kontrole toho, o čem jsme už dlouho nepřinesli žádné nové zprávy, jsme objevili, že mezi takto opomíjené tituly patří například hra Paradise Cracked. Ta se při bližším pohledu ukázala být tahovou strategií s RPG prvky, takže neváhejme a pojďme se na ni podívat blíže.

Paradise Cracked

Jak tak bývá poslední dobou naším dobrým zvykem, při kontrole toho, o čem jsme už dlouho nepřinesli žádné nové zprávy, jsme objevili, že mezi takto opomíjené tituly patří například cosi jménem Paradise Cracked. Pokud jste četli naši více než rok starou novinku, tedy přesněji řečeno náš článek (abychom nedevalvovali pojem "novinka"), mohli byste zašátrat v paměti a pokusit se vybavit si, co to ten Paradise Cracked vlastně je. Selže-li tato metoda, nezbývá vám nic jiného než věřit našim vlastnoručně nadatlovaným písmenkům, a osvěžit si paměť pomocí tohoto článku.

Paradise Cracked vzniká ve vývojářských studiích moskevského týmu MiST Land, za všeobecného přispění a dozoru společnosti Buka Entertainment, jež se protentokráte ujala role producenta. Společnými silami obou firem tedy vzniká hra, která bývá nejčastěji charakterizována jako taktická strategie velmi silně říznutá RPG a jejíž příběh je zhruba následující…

Představte si svět daleké budoucnosti a zároveň s tím si zkuste představit, jaké budou stěžejní problémy takového světa. Pokud se aspoň trochu orientujete v současnosti, asi víte, které mají největší šanci na to, že se stanou těmi nejožehavějšími - je to pochopitelně přelidnění a znečištění životního prostředí. Proto vědci vyvinuli CyberBrain - superpočítač, který všechny potíže vyřešil jedním šmahem a jako bonus vytvořil CyberSpace. V tomto kybernetickém prostoru lidé začali trávit Paradise Cracked stále více a více času, protože se v něm dalo dělat úplně všechno, co v normálním životě (no vážně, VŠECHNO) a nakonec to dospělo až tak daleko, že se vývoj lidské společnosti zastavil úplně. Nikdo nechtěl pracovat, nikdo se nechtěl rozmnožovat, všichni chtěli jen viset na CyberSpacu a užívat si jeho pohodlí. Devastace člověka jako druhu tím nabrala nevratný směr a zasáhnut může opět jen CyberBrain…

Podstata jeho zásahu není sice tak úplně zřejmá, ale jedno je jasné - vy jako hráč dostáváte roli mladého muže, který bude ve hře striktně označován jako Hacker. S tím se identifikujete přesně v okamžiku, kdy s jeho postavou zdrháte z domu, do nějž se právě dobývá policie. Důvodem je to, že Hacker se před nějakou dobou naboural do chráněné oblasti v CyberSpacu a odnesl si odtud důležitá data, která teď někomu velmi scházejí.

Přeskočíme-li obligátní povídání o inspiraci, která je v tomto případě téměř očividná (komu ne, přihlašte se v diskusi, jiní čtenáři vám to rádi vysvětlí), zůstává tu spousta místa pro řeči o koncepčním pojetí hry. Asi nejpřiléhavějším označením pro Paradise Cracked je tahová strategie s prvky RPG. Abyste si nemysleli, že na všechno budete sami, Paradise Cracked je třeba zdůraznit, že vaše parta se bude skládat z vás a dalších třech individuí, které jsou každý specialistou v jiném oboru. Samotná hra pak bude vypadat zhruba tak, že chodíte po světě, sbíráte questy a snažíte se je plnit, přičemž se vám v tom obvykle pokouší někdo jiný zabránit. Při pohybu po herním světě se vaše tahy střídají s tahy zbytku okolní populace, což asi nikoho nepřekvapí. Každá z vámi ovládaných postav je charakterizována sedmi vlastnostmi (Strenght, Dexterity, Reaction, Accuracy, Wisdom, Mechanics, Marksmanship), které můžete dále vylepšovat postupem na vyšší úroveň nebo kupováním implantátů.

Mezi další nepřehlédnutelné přednosti hry bude patřit obrovské množství zbraní, které budete moci používat, obrovské množství druhů munice, které budete pro to používání potřebovat, jednoduchý a příjemný interface, a engine, který by neměl svým autorů dělat ostudu. Termín, kdy bychom si Paradise Cracked konečně mohli vyzkoušet na vlastní oči, je stanoven zhruba někam na polovinu roku 2002.

Autor:




Nejčtenější

Zaklínač 3: Srdce z kamene
VIDEO: Vtipný mod do Zaklínače 3. Geralt sviští jako profík na skejtu

Tohle video pobaví. Geralt se díky volně stažitelné modifikaci hry Zaklínač 3 pohybuje po herním světě jako na skateboardu.   celý článek

Cosplay Chun-Li, jedna z nejikoničtějších postav série Street Fighter
Fanouškům připadala herní postava příliš ošklivá, autoři ji předělali

Postava bojovnice Chun-Li byla v bojovce Marvel vs. Capcom: Infinity tak ošklivá, že ji museli autoři v nejnovějším patchi znovu vymodelovat obličej.  celý článek

Příznivci krajní pravice v Charlottesville ve Virginii (11. srpna 2017)
Končím s vtipy o nacistech, slibuje populární youtuber PewDiePie

Po nedávných událostech v Charlottesville se jeden z nejpopulárnějších youtuberů rozhodl, že už nebude dělat žádné vtipy o nacistech.  celý článek

Sudden Strike 4
Zase pořádná strategie z druhé světové? Recenze Sudden Strike 4

Sudden Strike se po dlouhé odmlce znovu vrací na monitory. Jde stále o krvelačnou strategii z druhé světové války, nebo o slabý odvar? Autoři moc...  celý článek

Batrman: The Enemy Within
Recenze nového Batmana od Telltale nebude. Je to totiž pořád to samé

Ano, nový interaktivní seriál od Telltale se opět podařil. Pokud vás bavila první sezona, běžte si koupit i druhou. Pokud vás první sezona nebavila, druhou si...  celý článek

Další z rubriky

Fallout: The Board Game
Fallout jako deskovka? Díky mnoha volbám bude hra pokaždé jiná

Fantasy Flight Games připravují deskovou hru Fallout, která čerpá ze třetího a čtvrtého dílu slavné postapokalyptické série. Určena je až pro čtyři lidi, ale...  celý článek

Zaklínač 3: Srdce z kamene
VIDEO: Vtipný mod do Zaklínače 3. Geralt sviští jako profík na skejtu

Tohle video pobaví. Geralt se díky volně stažitelné modifikaci hry Zaklínač 3 pohybuje po herním světě jako na skateboardu.   celý článek

Iron Harvest
Strategie Iron Harvest obohatí 1. světovou válku o bojové roboty

Nový trailer očekávané strategické hry Iron Harvest ukazuje, jak by vypadala bojiště 1. světové války, kdyby mělo lidstvo k dispozici obří bojové roboty.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.