Giants: Citizen Kabuto – návod #3

12:00
Dnes se po dlouhé době naposledy vracíme k vynikající akční hře Giants: Citizen Kabuto od Planet Moon Studios, abychom již konečně uzavřeli dobrodružství Delphi a vydali se na poslední výpravu s obrem Kabutem. Jestliže máte s touto starší, avšak stále vynikající hrou problémy, můžete využít našeho podrobného návodu.

Giants: Citizen KabutoMecc, Delphi a Kabuto - to jsou hlavní postavy vynikající akční hry Giants: Citizen Kabuto od Planet Moon Studios. Na BonusWebu jsme vám přinesli již dvě části návodu (první a druhá) a nyní se dostáváme do slavnostního závěru. Dokončíme dobrodružství Delphi a vrhneme se na obrovského masožravého Kabuta.

XII. kapitola
Delphi's Story 5: Queen Sappho

The Great Reaperski Race!
Znovu budete závodit, tentokrát už navíc budou Strážci střílet. Musíte jet velmi rychle, abyste zvítězili, dráha je velmi rozmanitá a členitá a navíc ještě musíte uhýbat střelám Strážců a sami po nich střílet a vrážet do jejich skútrů. Budete mít co dělat, vaše vítězství bude perné a zasloužené. Konec levelu.

Sappho's Palace
Opět budete muset postavit základnu. Tak tedy dopředu, sbírat Chytráky, krmit je atd….Až základnu postavíte a kouzlem zabezpečíte, utíkejte dopředu, postřílejte všechny Rozparovače a Strážce včetně jejich objektů. Nakonec zničte kouzlem Tornádo jejich kasárna. Konec levelu.

The Hunt for Sappho
Musíte najít doupě zlé čarodějnice Sappho a čarodějnici přemoci. Běžte od zničených kasáren Giants: Citizen Kabutodopředu, přes chatrč, za ní doleva a hned zase doprava přes lávové výpary dále a samospádem až k zelené kotlině. Jděte dále dopředu. Konec levelu.

Volcano Rendezvous
Čarodějnice je zlá a velmi silná, vládne stejnými kouzly, jako vy. Navíc vám zablokuje vaše nejsilnější kouzlo Tornádo. Osvědčilo se mi ji časově zpomalit a pak do ní střílet ledovým kouzlem a navíc do ní střílet vaším nejlepším lukem. Je to dosti těžké ji přemoci, jistě si to budete muset několikrát zopakovat. Konec levelu.

XIII. kapitola
Kabuto's Story 1: Birth of a Giant

Attack of the Evil Smarties
Nejdříve si v menu přestavte ovládání Kabuta tak, aby levá myš byla útok, pravá myš uchopení nepřítele a levá myš jeho pozření. Jinak se vám bude velmi obtížně hrát. Jděte tedy dopředu, ničte a pojídejte tímto způsobem všechny Rozparovače a Strážce. Levou myší také rozbíjejte všechna opevnění nepřátel a chatrče zlých Chytráků - jejich snědením se zvětšujete, slupnutím ostatních nepřátel si doplňujete svoji energii. Ukazatel vašeho růstu je vpravo dole na obrazovce, hned vedle ukazatele vašeho zdraví. Pokračujte přes koryto vodního toku dopředu, až přijdete ke strážní věži. Zbourejte ji a Strážce i Chytráka snězte. Pokračujte dál kolem mořské hladiny a na konci vylezte vlevo na kopec. Rozbijte bunkr Strážců a všechny je spolykejte. Giants: Citizen KabutoUtíkejte ke každému nepříteli, klávesnice W a klepnout na mezerník, těsně před ním se zastavte, pravou myší ho zvedněte ze země a levou myší ho spolkněte. Prohlédněte si mapu klávesnicí C a všude, kde jsou na ni svítící body, jsou chatrče Chytráků, které musíte rozbít a Chytráky v nich ukryté, zhltnout, abyste pořádně vyrostli. Takže, podle mapy prošacujte celý ostrov, vše co jde, rozbijte, všechno živé snězte. Nakonec jděte na sever ostrova, rozstřelte dřevěný zátaras. Konec levelu.

The Way Out
Pokračujte dále, opět se řiďte mapou. Vpravo zničte bunkr Strážců, na nich samotných si pochutnejte. Postupujte dále podle mapy, vodítkem toho, kde jste už byli, jsou vaše šlápoty, které za sebou zanecháváte. Už jste si všimli, jak jste vyrostli? Lezte i na vysoké skály, musíte si k vylezení najít tu vhodnou, při výstupu používejte W a poklepávejte při tom na mezerník. Po zničení jednoho z bunkrů se vám na obrazovce vedle ukazatele vaší mohutnosti objeví symbol dvou prázdných vajec. Musíte tato vajíčka naplnit pojídáním Chytráků a až celá zezelenají, klávesnicí L je sneste. Teď se na ukazateli ukázaly symboly vašich potomků. Vaše potomky musíte nakrmit Wimpy, aby vyrostli. Jakmile tedy uvidíte stádo Wimpů, utíkejte rychle k němu, písmennou klávesnicí 2 si potomky zavolejte k sobě, namiřte na jednoho z potomků, stiskněte levý Ctrl a stiskněte levé tlačítko myši. V zaměřovači se objeví zubatá tlama, přesuňte zaměřovač na nejbližšího Wimpa a oboje pusťte. Váš potomek už si doběhne pro Wimpa sám a dobře si na něm pochutná. Až zničíte všechny základny a chatrče, rozbijte kamenný zátaras. Konec levelu.

Giants: Citizen Kabuto

XIV. kapitola
Kabuto's Story 2: Coming of Age...

A Monster Comes of Age
Dejte se doleva a vylezte na vysokou skálu, zničte Turret. Vlevo na moři na malých skalkách jsou další dva Turrety, zničit. Potom rychle rozbijte bunkr Strážců, pojezte je, zničte chatrče, je tam plno Chytráků. Dejte se doprava a zničte velké hnízdo Rozparovačů, je samotné snězte. Seběhněte dolů a zničte všechny pevnůstky. Dejte se podle mapy na sever a zničte všechna nepřátelská opevnění. Postupujte podle mapy a opět prohledejte celý ostrov. Mapa vás povede sama. Až zlikvidujete poslední pevnůstku, dostanete druhé vajíčko. Získáte také kouzlo Diamant, které je velmi silnou zbraní. Používá se tak, že z krátké vzdálenosti namíříte na cíl, stisknete levý Shift, počkáte, až celý ukazatel vlevo dole na obrazovce zčervená a pak kliknete na levou myš. To je pane účinek, co říkáte? Nezapomínáte krmit své dva potomky? Vyrostli vám už? Potom rozrazte poslední přepážku. Konec levelu.

Monster Motherhood
Sneste druhé vajíčko, vylíhne se druhý potomek. Kolem je plno Wimpů, ale vy nejdříve na malých skalkách zlikvidujte pět Turretů, abyste se mohli nerušeně svým potomkům věnovat. Teď je můžete již mnou popsaným způsobem nakrmit, větší už nebudou. Teď se můžete rozhodnou, zda je vezmete sebou a nebo je necháte na místě, volba je na vás. Rozrazte před vámi kamennou bariéru, pokračujte dál. Rozbíjejte všechny bunkry Strážců a Chatrče Chytráků, nezapomeňte si na nich pochutnat. Pokračujte dále a vše si opět zopakujte. Rozrazte před sebou skalnatou stěnu a projděte přes černou Giants: Citizen Kabutoplentu. Konec levelu.

XV. kapitola
Kabuto's Story 3: Smash and Burn

The Cabuto Canyons
Jděte dopředu, zničte Turrety, potom bunkry Strážců, je jich tam požehnaně. Jděte dál ke kamennému mostíku a rozbijte ho, potom se dejte doprava a vlevo vylezte na skálu. Skálu pod sebou zničte, na mapě se vám ukázaly nové cíle. Jděte dvakrát doprava, rozbijte věž Strážců a hnízdo Rozparovačů, vše živé spolykejte. Rozrazte další kamennou bariéru a pokračujte dále. Je tam spousta Chytráků a jejich chatrčí. Vše zlikvidujte. Přelezte skálu a jste v další osadě Chytráků. Nezapomínejte na své potomky, mohou vám pomoci ničit vše živé, polykají nepřítele stejným příkazem, jako když baští Wimpy. Pokračujte rovně dál. Konec levelu.

Kabuto Volcano
Jděte dopředu a pokračujte doprava. Zde zničte hnízdo Rozparovačů a věž strážců, ničte i jejich letecké základny. Vše živé snězte. Kouzlem Diamant zničte i Sonaka, aby se vám později nepletl do cesty. Jděte mírně doleva a rozbijte zátaras. Stejným kouzlem zničte všechny pevnůstky, na nepřátelích si smlsněte. Vylezte na kopec za vámi a dole pod vámi zničte další pevnůstky. Posvačte Chytráky. Opět vylezte na skálu vlevo, vylezte na další, zničte všechny chatrče a opět si smlsněte na Chytrácích. Jděte doprava a rozbijte kamennou bariéru. Vylezte nahoru, ocitli jste se u velké pevnosti, která zatím nejde zničit, ale zničte dva Turrety. Sejděte dolů, rozstřelte skálu Giants: Citizen Kabutovlevo a vyčistěte prostor kolem vody od Strážců. Seběhněte ještě níž a jděte údolím na západ. Celé seskupení pevnůstek a bunkrů zničte, nepřátele snězte. Vraťte se zpět k pevnosti, která nešla zničit a před dvěma mosty vylezte vlevo na skálu. Střelte na malou sopku, seberte z ní sopečný kámen. Jděte zpět k pevnosti a hoďte na ni sopečný kámen. Konec levelu.

Magnifying Glass I
Jděte kolem pevnosti, kterou jste vyhodili do povětří, snězte Strážce a pokračujte doleva. Po obou stranách na vrcholcích skal je spousta Strážců, všechny snězte. Slezte doleva dolů, je tam kolonie Chytráků, víte dobře co s nimi. Pokračujte dále, přejděte přes vodu a zničte všechna opevnění Strážců, potom dobrou chuť. Vylezte zpět na skálu a dejte se doleva. Dole pod vámi zlikvidujte další pevnůstky Strážců, pak je spořádejte. Vlevo je modrý krystal, rozbijte ho, úlomek, který zůstane, seberte. Dále dopředu, rozbijte kamenný zátaras a pokračujte až k magické stěně. Stoupněte si na pahorek naproti ní, přepněte se do E , zmáčkněte Q a až se terčík zmenší, levou myší střelte. Stěna se rozpadne. Konec levelu.

Exit Portal I
Běžte dále přes místo, kde zmizela stěna. Dole pod vámi udělejte řádnou čistku, můžete tam poslat napřed potomky. Seskočte dolů, bude se vám hodit kouzlo Diamant, jsou tam dva bunkry Strážců a jedna jejich věž, také hnízdo Rozparovačů. Vše živé spolykejte. Uprostřed je sopečný kámen, zatím ho nechte na pokoji, pokud půjdete tak, jak vám radím, nebudete ho potřebovat. Jděte dozadu a vlevo rozbijte kamenný zátaras. Jděte dopředu, snězte postupně čtyři Zlé Rozparovačky a rozbijte další zátaras Giants: Citizen Kabutopřed sebou. Jestli máte chuť, můžete jít udělat pořádek i na druhý konec ostrova, ale není to nutné, nepůjdeme raději dál? Tak projděte černou plentou a je tu konec levelu.

XVI. kapitola
Kabuto's Story 4: The Last Reaper Fortress

Magnifyinng Glass II
Rozbijte Turret, zničte hnízdo Rozparovačů a dejte si přesnídávku. Pokračujte doprava, seběhněte dolů a dejte se doleva. Před sebou zničte nejdříve Turret, potom všechny bunkry a věž Strážců, mezi ničením si jich vždy pár zakousněte, ať nepřijdete o energii a tím i o život. Rozbijte chatrče Chytráků, je pozřete jako zákusek. Potom se dejte kolem sopky a vylezte nahoru na skály. Seběhněte dolů, vlevo vidíte magickou stěnu, zatím si jí nevšímejte. Seběhněte dolů, zde to bude těžké, Zlé Rozparovačky vás budou brzdit kouzlem Zpomalování času, pošmákněte si tedy nejdříve na nich. Dále na sever, stočte se na západ a vodním korytem dále, rozbijte zátaras. Pokračujte rovně, zničte bunkr Rozparovačů. Vylezte doleva na skálu, dole jsou chatrče Chytráků. Další jídlo pro vás. Ještě si všimněte vlevo před vámi modrého krystalu, budete jeho střep potřebovat. Rozstřelte zátaras a pokračujte dále. Dejte se vlevo, vylezte na skálu a přes most rovno k dalšímu zátarasu. Vraťte se zpět přes most a jděte zpět ke krystalu, rozstřelte ho a opět seberte střep, který zůstal. Vraťte se k magické stěně, postup při její likvidaci už znáte. Konec levelu.

Giants: Citizen KabutoThe Last Reaper Base
Teď vás čeká velmi těžký boj. Jděte rovně a dole pod vámi vidíte spoustu bunkrů, pevnůstek a jiných opevnění všech možných vašich nepřátel, je tam tak velké množství Strážců, Zlých Rozparovaček a jiných příšer. Po několika pokusech o jejich postupné zničení, jsem se rozhodla na to jít jinak a vyplatilo se to. Rozběhněte se dopředu až ke kamenné bariéře před vámi, rychle ji zničte kouzlem Diamant a honem projděte dále. Konec levelu.

Exit Portal II
Ohlédněte se zpět, nepřítel zmizel i se všemi bunkry a pevnostmi, je to tam úplně prázdné, asi váš manévr neočekával a to ho zničilo. Tak jděte dál na sever, dejte se doleva a vpravo vylezte na skálu. Seskočte dolů, zlikvidujte chatrče Chytráků a pak se dejte do jídla. Pokračujte dál, narazíte na bunkry Strážců. Nejprve zlikvidujte postupně všechny bunkry, je jich pět. Mezi likvidací bunkrů opět sezobněte nějakého Strážce za účelem doplňování vaší energie, po likvidaci všech bunkrů teprve spořádejte zbylé Strážce. Pokračujte dále, rozbijte zátaras a vylezte na skálu vpravo. Projděte černou plentou. Konec levelu.

XVII. kapitola
Kabuto's Story 5: Citizen Kabuto

Citizen Kabuto
Giants: Citizen KabutoJděte dopředu, blýskání si nevšímejte, zlikvidujte tři Zlé Rozparovačky, pokračujte pod kamenný viadukt a zlikvidujte tři Rozparovače. Pokračujte dále, rozbijte tři bunkry Strážců a další dvě Zlé Rozparovačky. Jděte dále doleva, potom doprava. Rozbijte zátaras, rozmlaťte všechny zátarasy kolem sebe, bunkry Strážců a Rozparovačů. Rozbijte modrý křišťál a opět seberte úlomek. Pokračujte doprava, zlikvidujte osadu Chytráků, pak si dejte do nosu. Potom doleva a dopředu, zlikvidujte bunkr Strážců, doprava, snězte šest Strážců a pokračujte dále. Smlsněte si na dalších šesti Strážcích, ničte jejich letecké základny, z kterých na vás nalétávají. Snězte je všechny, totéž udělejte i s Chytráky po zničení jejich osady. Dále spolkněte tři Zlé Rozparovačky a zničte jejich základnu. Rozbijte zátaras. Konec levelu.

Kabuto's Sewers
Pokračujte dopředu, snězte Strážce, ničte jejich letecké základny. Budete s nimi mít hodně práce. Vylezte po skále nahoru, přes mřížový rastr dále, propadnete se dolů, otočte se doprava, rozstřelte zátaras. Konec levelu.

Climb to the Big Fight
Hra má nyní rychlý spád, že by už autoři hry byli unaveni, nebo už nemají dost místa na CD disku? No, běžte na východ, tj. doleva a hned zahněte doprava a znovu doprava. Zničte tři letecké základny Strážců, jejich bunkr a věž. Pokračujte rovně dále, rozstřelte zátaras. Konec levelu.
Save.

Giants: Citizen KabutoDefeat Kabuto!
Před sebou máte nepřátelského dvojníka, Kabuta. Zničte ho kouzlem Diamant. Konec levelu.

No... Defeat Kabuto!
Stojíte jako Meccaryn před Kabutem, musíte ho zabít. Máte k dispozici implicitní pistoli, pět granátů, pušku s dvaceti pěti náboji a jednu uzdravující injekci. To vám musí postačit k zabití Kabuta. Přepněte se do zaměřovacího modulu klávesnicí E a miřte mu na zelené světélko na břiše a přesně střílejte, v případě potřeby si honem doplňte energii injekcí, klávesnice H.
Po zabití Kabuta uvidíte závěrečnou animaci, v níž spatříte dojemné rozloučení Meccarynů s osvobozenými obyvateli a s Delfi. Je to opravdu pěkná podívaná, tak si to zaslouženě vychutnejte. Farewell, good-bye, good luck!!

XVIII. kapitola
Giants.........

Zde si můžete prohlédnout ostrov, zbavený všech nepřátel a jejich tvrzí, jen holou krajinu, nikým a ničím neohrožováni.

Doslov.

Autor:

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

novinky 24. 3. 2024 19

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

novinky 23. 3. 2024 22

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

novinky 22. 3. 2024 10

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

novinky 26. 3. 2024 20

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

novinky 27. 3. 2024 33

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?

magazín 29. 3. 2024 4

Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

novinky 28. 3. 2024 1

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

novinky 28. 3. 2024 6

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

novinky 27. 3. 2024 3

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...