Rychlá navigace:
- Recenze hry
- První část návodu
Hlavními dveřmi projít nemůžete, proto jděte ke dveřím vlevo a vypínačem vpravo od dveří projeďte magnetickou kartou. Vejděte dovnitř a nastupte do výtahu. V druhém patře přejděte k dalšímu výtahu a vyjeďte o patro výš. Přejděte celou místnost a vejděte do dveří, které se objeví až kamera změní úhel. Promluvte si s Erikou, Martin bude chtít její amulet, ale bez dobrého důvodu vám ho nedá. Jděte vlevo do knihovny a použijte kopírku ke zkopírování vstupenky do Modré růže. Vydejte se do klubu. Klub
Potkáte zde Jennu Hates, novinářku. Zkuste sebrat modré růže ze stolu, ale barman vás okřikne. Poproste tanečnici, která je shodou okolností vaše známá, aby odlákala barmanovu pozornost. Seberte růži a vydejte se domů. Doma
Jděte do sklepa a použijte růžový sprej na růži. Zkombinujte přebarvenou růži s dopisem od profesora Eulenberga a vydejte se zpět do muzea. Muzeum
Vyjeďte opět výtahy nahoru a jděte za Erikou, které dejte dopis s růží. Dojetím vám dá medailon. Je čas se vydat zpět do Mexika, proto jeďte na letiště. Mexiko
Jděte 2x vlevo a vyslechněte dlouhý rozhovor s profesorem Alexandrem. Podívejte se na stěnu s hieroglyfy vepředu i po vaší pravé straně (všimněte si zvýrazněných barev v každé řádce). Jděte ke sloupu vlevo a nastavte zde barvy, jako jste viděli na hieroglyfech (od shora Fialová, zelená, červená, modrá a žlutá). Otevřely se tajné dveře, ale uvěznily vás vstupní, nyní musíte najít způsob jak se dostat ven. Seberte kámen označený na obrázku a použijte jej na prostřední loď, která jediná není zničená. Martinova duše se přenese do New Yorku, kde si promluvte s Dianou. Nyní budete hrát za ní. Doma
Roztáhněte záclony a podívejte se na modrý prach, Diana uvěří, že se jí o Martinovi pouze nezdálo, že to byla skutečnost. Jděte do kuchyně a z nástěnky seberte lístek, kde je napsaná adresa, kde se Martin nachází. Mexiko
U profesora doma potřebujete mapu, na které sedí opice. Přejděte dál do místnosti a z police seberte sklenici s oříšky, které vysypte na křeslo. Nyní můžete sebrat mapu a vydat se hledat Martina. Vyjděte před dům, kde už je autobus. Jděte vlevo a prozkoumejte vykopávky. Najdete mačetu, kterou seberte. Jděte ještě jednou vlevo, a pokusíte se kontaktovat Martina, který se ozve. Použijte mačetu na rostliny vpravo. Podívejte se na kamennou hlavu a poproste Javu, aby ji umístil na své místo. Bohužel to ještě nestačí, poproste Javu znovu, aby si k hlavě sednul. Objeví se 4 knoflíky, jedny u vás, a druhé o kousek dál vlevo. Použijte je v tomto pořadí – pravý nahoře, levý dole, pravý dole a levý nahoře. Dveře se otevřou a Martin je volný. A zpět domů. Doma
Nyní už opět hrajete za Martina, jděte do studovny, kde najdete slíbený balík. Rozbalte jej a otevřete pomocí medailonu. Získáte malý válcovitý kámen. Otevřete i druhou, získáte další kámen. Poslední najdete ve vile, proto se vydejte tam. Vila
Jděte do knihovny, kde na zemi leží poslední balík, otevřete jej, tentokrát narazíte na kód, který je uveden na obalu CDčka hry. Zmáčkněte knoflíky v tomto pořadí – 2 3 1 3 3 1 a získáte střední kámen. Zkombinujte kameny v inventáři v tomto pořadí – spojte střední s velkým, a potom přidejte kámen malý. Získáte aztécké žezlo. Jděte do studovny a pomocí žezla otevřete tajné dveře. Vstupte do laboratoře, a změňte úhel pohledu tak, abyste mohli ze židle sebrat poznámky. V tu chvíli se objeví Jenna, a vy s hrůzou zjistíte, že ona je ta špatná. Alfie
Po chvilce se ocitnete ve skladišti, jako bezdomovec Alfie, kterému nezbývá moc života, musíte tedy rychle zpět do svého těla. Přejděte místnost a zatáhněte páku u dveří, abyste rozsvítili. Seberte kovové páčidlo ze země a přejděte k dodávce, otevřete dveře a seberte klíče. Použijte na ně whisku, čímž je očistíte. Použijte je na dveře a vyjděte ven a promluvte si s Terrym, který chce zpět svou medaili. Podívejte se na kapotu auta a seberte kousek drátu a mapu zevnitř auta. Opusťte areál veprostřed obrazovky, vyjděte schody a najdete boty v rohu. Podívejte se na zaprášené věci. Sejděte zpět po schodech dolů a vejděte do obchodu hned pod schody. Dejte boty dealerovi, dá vám za ně náhrdelník. Pokud byste ovšem chtěli klíč, který má, musíte mu přinést něco cennějšího. Vyjděte ven a použijte na vypínače kus drátu z auta. Vyjděte opět po schodech nahoru, prach už je pryč a z hromady seberte hodinky, které v inventáři spojte s náhrdelníkem. Vraťte se k dealerovi a dejte mu hodinky, on vám dá naoplátku klíč. Jděte zpět do skladiště, otevřete dodávku, ten použijte na zamknutou skříňku a seberte medaili za statečnost. Vyjděte ven a vraťte ji Terrymu. Poví vám, kam odešla Jenna se svým kamarádem. Podívejte se na mapu a vydejte se na označené místo. Sledujte rozhovor dvou záporňáků. Vlezte do okna za vámi a vyjděte po schodech nahoru, kde se setkáte s Nickem. Zkuste otevřít dveře, ale jsou hlídané zvenku. Proto, aby vám Nick pomohl do vašeho těla potřebujete kámen aztéků. Seberte plakát slečny vedle terče na šipky a použijte jej na dveře. Ty pak otevřete a hlídače tak ochromíte. Prohledejte ho a seberte mu klíč, kterým otevřete dodávku. Seberte papír s čísly, které si zapište. Popojděte vpravo dole, opodál uvidíte trezor, vložte kombinaci 001857890 a vezměte kámen. Vraťte se zpět za Nickem a teď už jen sledujte rozuzlení příběhu.