Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

People can Fly odkoupila společnost Epic Games, nyní se opět odtrhli

  15:00aktualizováno  15:00
Poslední tři roky přinesly studiu People Can Fly řadu změn. Nezávislou vývojářskou společnost v roce 2012 koupila firma Epic Games a o rok později ji přejmenovala na Epic Games Poland.

People Can Fly jsou například autory akce Bulletstorm.

O dva roky později se však studio vrací k nezávislosti i původnímu názvu. Cílem je opět vytvářet vlastní hry, což v Epic Games prý podporují. People Can Fly s Epic Games budou i nadále spolupracovat, vedení je však opět zcela v polských rukou. Studio totiž sídlí ve Varšavě.

Ředitelem studia je Sebastian Wojciechowski a plánem je i nadále využívat technologii Unreal Engine 4 a napomáhat s vývojem hry Fornite, která vzniká právě ve firmě Epic Games. Té studio People Can Fly asistovalo například při tvorbě Infinity Blade III a nového Unreal Tournament. Mimo to pro ni vytvořili i hru Gears of War: Judgment.

Studio se však proslavilo především sérii Painkiller a z vlastních značek lze jmenovat ještě nápaditou akci Bulletstorm.

Zakladatel Epic Games tak ke změně řekl: „S touto výjimečnou skupinou programátorů, umělců a návrhářů nám během jejich historie bylo ctí spolupracovat. Nejdříve jako partner přes Unreal Engine, pak jako studio v rámci (rodiny) Epic Games a nyní opět jako s nezávislou společností.“

Wojciechowski pak prohlásil: „People Can Fly tým je nadšený z nových možností, které jsou před námi. Budeme pracovat na nové hře a pokračovat v partnerství s Epic Games a ve využívání Unreal Engine 4. Celému týmu v Epic jsme vděční za dlouhou a úspěšnou spolupráci.“

Autor:


Témata: Umělec


Nejčtenější

Šéf vývojářské společnosti InXile Entertainment, kterým je Brian Fargo.
Brian Fargo vedl vývoj Wastelandu i Falloutu. Pracuje na poslední hře

Ostřílený návrhář s více než 35 lety zkušeností plánuje svůj odchod ze světa videoher. Nejprve však dokončí Wasteland 3, jehož vydání je naplánované na rok...  celý článek

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

World of Warcraft: Legion
Blizzard se po více než dvaceti letech rozloučil se sítí Battle.net

Společnost Blizzard Entertainment dostála svému prohlášení z loňského roku a službu Battle.net přejmenovala. Nově se aplikace jmenuje jednoduše Blizzard a...  celý článek

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard
Klíčem k úspěchu nového Resident Evilu byla 90. léta

Inspirací pro sedmý díl Resident Evilu bylo pojetí her v minulosti. Titul se přitom původně přikláněl k akčnějšímu stylu šestého dílu.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.