O dva roky později se však studio vrací k nezávislosti i původnímu názvu. Cílem je opět vytvářet vlastní hry, což v Epic Games prý podporují. People Can Fly s Epic Games budou i nadále spolupracovat, vedení je však opět zcela v polských rukou. Studio totiž sídlí ve Varšavě.
Ředitelem studia je Sebastian Wojciechowski a plánem je i nadále využívat technologii Unreal Engine 4 a napomáhat s vývojem hry Fornite, která vzniká právě ve firmě Epic Games. Té studio People Can Fly asistovalo například při tvorbě Infinity Blade III a nového Unreal Tournament. Mimo to pro ni vytvořili i hru Gears of War: Judgment.
Studio se však proslavilo především sérii Painkiller a z vlastních značek lze jmenovat ještě nápaditou akci Bulletstorm.
Zakladatel Epic Games tak ke změně řekl: „S touto výjimečnou skupinou programátorů, umělců a návrhářů nám během jejich historie bylo ctí spolupracovat. Nejdříve jako partner přes Unreal Engine, pak jako studio v rámci (rodiny) Epic Games a nyní opět jako s nezávislou společností.“
Wojciechowski pak prohlásil: „People Can Fly tým je nadšený z nových možností, které jsou před námi. Budeme pracovat na nové hře a pokračovat v partnerství s Epic Games a ve využívání Unreal Engine 4. Celému týmu v Epic jsme vděční za dlouhou a úspěšnou spolupráci.“