Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

V unikátní hororové hře jste slepcem. Orientujete se pomocí hole

  16:00aktualizováno  16:00
Komunitní financování titulu Perception se teprve blíží ke konci, již nyní je však zřejmé, že se vývojářům minimální částku podařilo vybrat.

Perception | foto: The Deep End Games

Autoři na Kickstarteru žádali 150 tisíc dolarů, které se jim již podařilo získat. Z peněz nad minimální požadovaný rozpočet se zatím zafinancují překlady do ruštiny, němčiny, francouzštiny, španělštiny a portugalštiny.

A pokud příspěvky přesáhnou 175 tisíc, slibují vývojáři kromě PC verze také podporu pro Mac a Linux.

Ve hře jste slepcem, který pro orientaci v prostředí využívá hůl. To vede k výjimečnému vizuálnímu pojetí a umožňuje specifické herní principy, které napomáhají vytvářet děsivou atmosféru.

Fotogalerie

Hrajete za Cassie, která nemá k dispozici žádné zbraně. Vystačit si musí s nápaditostí, slepeckou holí a chytrým telefonem.To jsou prvky klíčové pro odhalování historie jednoho domu. Úkol však komplikují duchové, kteří se vaší snaze za každou cenu snaží zabránit.

Titul hráče staví do obtížné situace, kdy pro orientaci musí používat slepeckou hůl. Její údery však přitahují pozornost duchů, kterým se potřebujete vyhýbat. A pokud vás spatří, nezbývá než utíkat. Pomůže vám pak ukrýt se na místech, kde vás děsivé bytosti neobjeví, například pod postel.

Při prozkoumávání historie domu zavítáte do různých období a uvidíte, jak se prostory během doby proměňovaly. Mění se architektura i výbava. Někdy mizí celá křídla domu, jindy se objevují nové místnosti. Všechny generace však spojuje zlo, které dům obchází. A pokaždé je třeba objevit jeho zdroj.

Část vývojářského týmu Perception tvoří lidé, kteří se podíleli na vývoji značky BioShock. Například návrhář úrovní Bill Gardner vytvořil úvodní prostředí Welcome to Rapture i ikonický Fort Frolic.

Tým čítá také skladatele Jima Bonneyho, který pro BioShock skládal hudbu, a nechybí ani 3D modelář Hung Nguyen, jenž vytvářel některé prvky pro prostředí BioShock Infinite.

Autor:




Nejčtenější

Horizon Zero Dawn
VIDEO: Pravěk budoucnosti na poutavém časosběrném videu ve 4K

Podívejte se na časosběrné video z akce Horizon Zero Dawn. K vidění je příroda, robotická monstra i pozůstatky původní civilizace.  celý článek

Hidden & Dangerous
Klasická česká série Hidden & Dangerous je poprvé dostupná i digitálně

Taktická série Hidden & Dangerous patří do zlatého fondu českých her. Oba díly však vyšly na přelomu milénia a doposud je nebylo možné koupit digitálně. To...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard - Banned Footage vol. 2 - 21
Krvavý, krátký a předražený. Recenze přídavku k Resident Evil 7

Druhý stahovatelný přídavek k sedmému Resident Evil na sebe nenechal dlouho čekat. Tento prohnilý zákusek je rozříznut na tři kousky a každý chutná úplně jinak.  celý článek

Middle Earth: Shadow of War
Potvrzení uniklých informací: Vyjde pokračování Shadow of Mordor

Masakrování orků ve světě Pána prstenů bude pokračovat. Vzniká totiž hra Shadow of War, která navazuje na Middle-earth: Shadow of Mordor z roku 2014.   celý článek

Pillars of Eternity II: Deadfire
Spanilá jízda Pillars of Eternity 2 pokračuje. Hra vybrala 110 milionů

Ačkoliv Pillars of Eternity patřilo mezi nejúspěšnější hry na Kickstarteru, druhý díl v komunitním financování vybral ještě více. Číslovka na serveru Fig se...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.