Perception | foto: The Deep End Games

V unikátní hororové hře jste slepcem. Orientujete se pomocí hole

  • 0
Komunitní financování titulu Perception se teprve blíží ke konci, již nyní je však zřejmé, že se vývojářům minimální částku podařilo vybrat.

Autoři na Kickstarteru žádali 150 tisíc dolarů, které se jim již podařilo získat. Z peněz nad minimální požadovaný rozpočet se zatím zafinancují překlady do ruštiny, němčiny, francouzštiny, španělštiny a portugalštiny.

A pokud příspěvky přesáhnou 175 tisíc, slibují vývojáři kromě PC verze také podporu pro Mac a Linux.

Ve hře jste slepcem, který pro orientaci v prostředí využívá hůl. To vede k výjimečnému vizuálnímu pojetí a umožňuje specifické herní principy, které napomáhají vytvářet děsivou atmosféru.

Hrajete za Cassie, která nemá k dispozici žádné zbraně. Vystačit si musí s nápaditostí, slepeckou holí a chytrým telefonem.To jsou prvky klíčové pro odhalování historie jednoho domu. Úkol však komplikují duchové, kteří se vaší snaze za každou cenu snaží zabránit.

Titul hráče staví do obtížné situace, kdy pro orientaci musí používat slepeckou hůl. Její údery však přitahují pozornost duchů, kterým se potřebujete vyhýbat. A pokud vás spatří, nezbývá než utíkat. Pomůže vám pak ukrýt se na místech, kde vás děsivé bytosti neobjeví, například pod postel.

Při prozkoumávání historie domu zavítáte do různých období a uvidíte, jak se prostory během doby proměňovaly. Mění se architektura i výbava. Někdy mizí celá křídla domu, jindy se objevují nové místnosti. Všechny generace však spojuje zlo, které dům obchází. A pokaždé je třeba objevit jeho zdroj.

zdroj: www.youtube.com

Část vývojářského týmu Perception tvoří lidé, kteří se podíleli na vývoji značky BioShock. Například návrhář úrovní Bill Gardner vytvořil úvodní prostředí Welcome to Rapture i ikonický Fort Frolic.

Tým čítá také skladatele Jima Bonneyho, který pro BioShock skládal hudbu, a nechybí ani 3D modelář Hung Nguyen, jenž vytvářel některé prvky pro prostředí BioShock Infinite.