Realtime strategie
Perimeter
od ruského týmu
KD-Labs se jen velmi těžko dá zařadit mezi další klony legendární
Dune. Pracuje se na ní usilovně již několik let a výsledek podle všech indicií bude stát za to. Celý herní systém je založen na procesu
teraformingu, který přináší tolik potřebnou energii k výrobě jednotek a rozšiřování základny. Kromě unikátního herního sytému můžeme očekávat opravdu netradiční grafické zpracování a u realtime strategie neobvykle, silný a kvalitní příběh. Hra by měla vyjít během příštího roku a o tom, že je na co se těšit se můžete přesvědčit v
této
screenshotové galerii a ECTS in-game traileru.
Trailer trvá bez jedné sekundy čtyři minuty a nabízí doposud neviděné záběry přímo ze hry, které mnohým z vás osvětlí herní systém, jež se na první pohled jeví zmatený a nesrozumitelný. Ty čtyři minuty jsou opravdu naplněny velice zajímavými záběry na základní hráčovy jednotky, kterak se dohromady morfují v jednu silnější. Uvidíte jaké neuvěřitelné útvary a obrazce lze na povrchu planety pomocí teraformingu vytvořit a jak lehce je lze několika výstřely zničit, zjistíte jak budou vypadat jednotlivé perimetry a boje mezi nimi, kdy se z obou naráz vyřítí množství různých jednotek , které se střetnou na dosud neobsazeném území a změní jeho vzhled k nepoznání. Zkrátka a dobře, i když je tenhle trailer poměrně veliký, tak se jeho download určitě vyplatí, protože konečně osvětluje fungování herního světa, tvorbu jednotek, stavění základen, vznik perimetrů a boje mezi nimi. A kdo ví jestli se taková šance před vydáním hry, vzhledem k dosavadnímu tajnůstkářství autorů, ještě naskytne.