Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Šéf Xboxu: Uvádět nové konzole na trh každé dva roky není žádoucí

  16:17aktualizováno  16:17
Letos došlo hned dvakrát k narušení tradičního konzolového cyklu. Kromě uvedení mezigenerační řady totiž Microsoft nabídl model Xbox One S, kde dodatečný výkon slouží především k podpoře nových funkcí.

Phil Spencer na Gamescomu 2015 | foto: Bonusweb.cz

Videa díky tomu lze streamovat v rozlišení 4K a zařízení podporuje funkci High Dynamic Range (HDR). Kromě toho však příští rok bude následovat model s pracovním označením Scorpio, který má nabídnout o poznání větší výkon.

Když tedy Microsoft začal používat slogan „hraní napříč generacemi“, vedlo to ke spekulacím o kopírování mobilního modelu, kdy firmy nové přístroje na trh uvádějí každý rok či dva. To však rozporoval šéf Xbox divize Phil Spencer v rozhovoru pro magazín Game Informer.

„Co se týče pravidelnějšího nákupu... abych pravdu řekl, nevím, jaká konzole po Scorpio bude následovat. Přemýšlíme nad tím. Sledujeme spotřebitelské trendy a přemýšlíme nad vhodnou cenou i výkonem. Ptáme se přitom, jestli můžeme vytvořit něco s významným prvkem, na kterém hráčům bude záležet.“

Spencer posléze upřesnil, že po dvouletých cyklech netouží. A pro Microsoft to prý ani není žádoucí. „Nejlepší zákazník pro nás je někdo, kdo si koupí hlavní model Xboxu, a pak jen pořizuje všechny hry. Tak lze ideálního zákazníka definovat čistě z finančního hlediska.“

Při uvádění nových modelů je prý zásadní, aby přinášely něco smysluplného. V případě Xboxu One S jsou to nové funkce, v případě Scorpia pak plnohodnotné hraní v rozlišení 4K a lepší podpora virtuální reality.

Spencer zároveň upřesnil, že firma zatím nepřemýšlí o hrách, které by za pár let měly fungovat pouze na Scorpiu a nepodporovaly starší model Xboxu One. „To není náš plán,“ prohlásil.

Autor:




Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!




Microsoft Xbox One 500GBMicrosoft Xbox One 500GB

Porovnejte ceny, pročtěte recenze a objednejte přímo u nás.

www.Heureka.cz

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.