Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Šéf Xboxu: Uvádět nové konzole na trh každé dva roky není žádoucí

  16:17aktualizováno  16:17
Letos došlo hned dvakrát k narušení tradičního konzolového cyklu. Kromě uvedení mezigenerační řady totiž Microsoft nabídl model Xbox One S, kde dodatečný výkon slouží především k podpoře nových funkcí.

Phil Spencer na Gamescomu 2015 | foto: Bonusweb.cz

Videa díky tomu lze streamovat v rozlišení 4K a zařízení podporuje funkci High Dynamic Range (HDR). Kromě toho však příští rok bude následovat model s pracovním označením Scorpio, který má nabídnout o poznání větší výkon.

Když tedy Microsoft začal používat slogan „hraní napříč generacemi“, vedlo to ke spekulacím o kopírování mobilního modelu, kdy firmy nové přístroje na trh uvádějí každý rok či dva. To však rozporoval šéf Xbox divize Phil Spencer v rozhovoru pro magazín Game Informer.

„Co se týče pravidelnějšího nákupu... abych pravdu řekl, nevím, jaká konzole po Scorpio bude následovat. Přemýšlíme nad tím. Sledujeme spotřebitelské trendy a přemýšlíme nad vhodnou cenou i výkonem. Ptáme se přitom, jestli můžeme vytvořit něco s významným prvkem, na kterém hráčům bude záležet.“

Spencer posléze upřesnil, že po dvouletých cyklech netouží. A pro Microsoft to prý ani není žádoucí. „Nejlepší zákazník pro nás je někdo, kdo si koupí hlavní model Xboxu, a pak jen pořizuje všechny hry. Tak lze ideálního zákazníka definovat čistě z finančního hlediska.“

Při uvádění nových modelů je prý zásadní, aby přinášely něco smysluplného. V případě Xboxu One S jsou to nové funkce, v případě Scorpia pak plnohodnotné hraní v rozlišení 4K a lepší podpora virtuální reality.

Spencer zároveň upřesnil, že firma zatím nepřemýšlí o hrách, které by za pár let měly fungovat pouze na Scorpiu a nepodporovaly starší model Xboxu One. „To není náš plán,“ prohlásil.

Autor:




Nejčtenější

Vanquish (PC)
Kvůli chybě je hra Vanquish tím těžší, čím rychlejší máte počítač

Akce Vanquish vyšla po sedmi letech na PC a zatím sklízí samou chválu. Obsahuje však zrádnou chybu, díky níž hráč dostává více zranění, pokud mu hra jede...  celý článek

Empathy: Path of Whispers
RECENZE: Jaký je svět bez lidí? Empathy ho ukazuje po apokalypse

Empathy je jedna z těch her, v níž nepotkáte jediného člověka. Podobně jako třeba v Everybody's Gone to the Rapture nebo Dear Ester to však má svůj důvod....  celý článek

Outlast (PlayStation 4)
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Forza Horizon 3: Hot Wheels
RECENZE: Ve Forze Horizon 3: Hot Wheels si zajezdíte v angličácích

Umění přídavného obsahu spočívá v tom, že se známé věci z originální hry obohatí o něco nového a nevídaného. Jako ve Forza Horizon 3: Hot Wheels.  celý článek

Bojovka Dead or Alive se proslavila především svými sexy bojovnicemi.
Když se DLC vymknou z rukou. Virtuální obsah za desítky tisíc korun

Balíčky s přídavným obsahem sice pro spuštění hry nejsou nutné, často však přidávají spoustu lákavého obsahu. V extrémních případech vás ale mohou přijít až na...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.