Úspěšný titul Pillars of Eternity prodal půl milionu kusů

  • 14
Pillars of Eternity je možné považovat za pýchu komunitního financování. Titul vznikl díky penězům od hráčů, získal si přízeň kritiků a podle informací ohlášených vydavatelstvím Paradox Interactive se mu daří i komerčně.

Prodalo se totiž přes 500 tisíc kopií. To může na poměry velkorozpočtových her působit jako nízký počet, Pillars však vznikaly se skromnějším rozpočtem a bez nabubřelých marketingových kampaní.

Autorská společnost Obsidian Entertainment pro vývoj vybrala okolo 4,5 milionu dolarů. První část stahovatelného obsahu The White March pak vyšla v srpnu a druhá je stále ve vývoji. Příští rok navíc vyjde desková hra Lords of the Eastern Reach (čtěte více).

Šéf společnosti Obsidian Feargus Urquhart k prodejům prohlásil: „Když zvážíte, jak to celé začalo, je každý milník od dokončení komunitního financování přes vydání hry a další neskutečným momentem.“

„Pillars of Eternity je pro mě zkušenost, která mně i všem tvůrcům změnila život. Vědět, že ji s námi sdílí půl milionu lidí, je lichotivé. Chci upřímně poděkovat všem našim fanouškům a lidem, kteří nám přispěli. Nemůžeme se dočkat, až vám prozradíme, co se světem Eory plánujeme dalšího,“ tvrdí Urquhart.

Pillars of Eternity
Pillars of Eternity
Pillars of Eternity
Pillars of Eternity

Pillars of Eternity


Technika

Studia

Očekávané

Elektromobilita

Termíny

Biatlon 23/24

Nepřehlédněte