Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Planescape: Torment - 2. část návodu

  12:00aktualizováno  10. ledna 2001 11:11
Včera jsme vám přinesli první díl návodu na velice zajímavé RPG Planescape: Torment. Možná vás zarazilo, že jsme jej nezveřejnili najednou, ale on je opravdu velice dlouhý. Proto i zítra budete zjišťovat, co vše je pro zdárné zakončení této hry nutné udělat.

Trash Warrens
Abyste se do této lokace vůbec dostali, musíte přejít přes dlouhou dřevěnou lávku v západní části Ragpicker´s Square. Do brány na konci lávky vhoďte harampádí, čímž se otevře portál, přes který se dostanete ke vchodu do Trash Warrens. Hned po vstupu vás osloví Anomoli, kterého buď přesvědčíte aby vás nechal pokračovat, nebo budete muset bojovat s docela slušnou přesilou stráží. V jednom výběžku skladiště je tajná místnost, do níž se dostaneme portálem, který se ale otevře jen tehdy, pokud máte u sebe krysí ocas. V této místnosti je spousta krys, které používají kouzla. Snažte se je zlikvidovat co nejdříve, nebo spláčete na výdělkem. Doporučuji kouzlo Pacify. Nebýt bedny se zajímavými předměty, ani by se nevyplatilo do této místnosti vstupovat. Ze skladiště vyjdete v Buried Village.

Buried Village
je malá lokace. Pořádně prohlížejte poházené bedny a hromady haraburdí, občas se najde něco užitečného. Není bez zajímavosti, že i taková malá díra, jakou bezesporu Buried Village je, má vlastní márnici. Sídlí zde Marta, u které můžete koupit pro Morteho zmijí zub, pokud máte dostatek peněz, a můžete zde přespávat. Když požádáte Martu, aby vás operovala, najde ve vašich vnitřnostech prsten, který má +1 AC. Taková lahůdečka - po operaci se vám v inventáři objeví vlastní střeva :o).

Quin, místní obchodník, vás požádá, abyste mu přinesli předmět z těla Grise, které se nachází někde v katakombách. Grise najde ve Weeping Stones v jedné z krypt. U Quinta doporučuji koupit pro Bezejmenného Angle-Less-Eye a vyměnit za jeho vlastní očičko. Tohle skleněné očko má pár zajímavých vlastností.

Pharod má sídlo hned vedle a stojí před ním stráž. Vejděte dovnitř, promluvte si s Pharodem o všem možném. Dřív, než vám Pharod cokoli podstatného řekne, pošle vás pro bronzovou kouli, ztracenou kdesi v katakombách. Tuto kouli najdete v Drowned Nations u mrtvého sběrače. Po donesení koule Pharodovi získáte požadované informace a přidá se k vám Pharodova dcera Annah, která našla vaši mrtvolu. Je docela slušná zlodějka/bojovnice.

Uhir je spalovač, který někde v katakombách ztratil svůj šťastný nožík. Slibte, že mu jej najdete. Nožík momentálně vlastní pořezaný ghůl v lokaci Nations Dead. Získáte ho výměnou za 6 krysích ocásků.

Ku´u Yin se poflakuje u vchodu do budovy uprostřed Buried Village. Promluvte si s ním a zjistíte, že mu Radine ukradla jméno a číslo. Běžte za Radine, která se schovává za jedním z domků jihozápadním směrem, požádejte ji o vrácení obojího a vraťte se za Ku´u Yinem. Získáte něco zkušeností a Ku´u Yinovo číslo.

To je prozatím v Buried Village vše a nic vám nebrání vydat se do katakomb. Opět se nezapomeňte zásobit lektvárky a hurá do Weeping Stones. Vchod je v jihovýchodním rohu lokace a je chráněn zamčenou mříží a několika strážemi. Řekněte Barrovi, že vás Pharod poslal pro bronzovou kouličku a brána se vám otevře.

Weeping Stones
V této lokaci najdete několik krypt, něco zajímavých věciček, mluvící kamennou hlavu Glyva, spoustu krys, vargouill (což jsou takové nepříjemné létající potvory), pár nemrtvých, vchod do Nations Dead a Warens of Thought. Při soubojích s vargouillami dávejte pozor, aby vás neobklíčily, snažte se vždy krýt si záda. Docela na tyto potvory platí kouzlo Pacify, které je na nějakou dobu zmrazí. Celé katakomby připomínají ruku a v každém z "prstů" najdete buď některou z krypt nebo východ do další lokality. Tuto lokaci musíte stejně projít, takže vám přesně umístění krypt psát nebudu.

Glyve je kamenná hlava nacházející se v jedné ze dvou souběžných chodeb na západní straně katakomb. Požádá vás, abyste pro ni našli kouzelnou nevysychající karafu, která se v současnosti nachází v lokalitě Drowned Nations. Až karafu najdete a donesete Glyvovi, získáte něco zkušeností a poté můžete Glyva požádat, aby vám karafu dal.

Chad Těsně před vstupem do Nations Dead leží mrtvola Chada. Zatím s ním mluvit nemůžete, protože neovládáte jazyk mrtvých (nebo nemrtvých?). Když se této řeči naučíte, Chad vás požádá o zabití všech vargouill v úrovni.

Crypt of Embranced Tuto kryptu si nechte, až se budete vracet z Nations Dead, protože potřebujete hovořit jazykem mrtvých a to zatím neumíte. Jakmile vstoupíte do krypty, budete napadeni několika docela tuhými ghůly. Až se s nimi vypořádáte, uvidíte před sebou několik sarkofágů. Otevřete prostřední z nich a najdete v něm Grise. Promluvte si s ním a nezapomeňte se zeptat na předmět pro Quina. Gris vám řekne, že tento předmět najdete jižně od Martina domu. (Dalo mi to docela hledání. Vedle Martina domu je hromada kamení a musíte opravdu prozkoumat kousek po kousku, než ten náhrdelník, či co to je, najdete.)

Shattered Crypt je malá kruhová místnost, kde najdete v jedné z beden něco peněz a v hromadě kostí nějaké předměty, hlavně super zbraň pro Annah. Pokud se chcete vyhnout souboji s hejnem vargouill, nevstupujte do vnitřního kruhu, ale dostaňte se ke kostem po jeho obvodu. Když si chcete zabojovat (zkušenosti se vždycky hodí, ne?), doporučuji vyzvednout penízky, vrátit se těsně ke vchodu, s jednou postavou vběhnout do kruhu a zase rychle zpět k partě. Máte krytá záda a můžete vždycky utéct :o).

Dismembered Crypt můžete klidně vynechat, pokud chcete, není zde kromě několika opravdu hnusných pastí a vstupu do podzemní prostory nic zajímavého. I když na druhou stranu - v podzemní komoře najdete mrtvolu a po prozkoumání si můžete vzít její ruku. Poté můžete provést identifikaci a... zjistíte, že ta paže je vaše :o). Pokud ji donesete do tetovacího salónu a promluvíte o ní s Fellem, objeví se v salónu něco nových tetování.

Mosaic Crypt obsahuje jenom jeden sarkofág a ještě zamčený. Také je zde několik pastí, ale v sarkofágu se najdou penízky, takže doporučuji nevynechávat.

Pokud máte katakomby Weeping Stones prochozené, můžete se rozhodnout, jestli půjdete do lokality Warrens of Tought (není pro hlavní dějovou linii vůbec důležitá, ale můžete zde získat dost zkušeností) nebo do Nations Dead.

Warrens of Tought
Hned po vstupu budete zajati a uvězněni. Ukecejte stráže, aby vás pustily, ale stejně budete napadeni. Od svého vězení se vydejte severovýchodním směrem a připravte se na docela tuhé souboje s obřími krysami, a také vás napadne velká horda malých, kouzlících krys. Pokud máte v inventáři něco, co vypadá jako Aladinova lampa a umí to kouzlo Cloud kill, doporučuji použít. V jedné místnosti najdete Many-As-One (dveře do té místnosti jsou na mapě označeny jako vchod do jiné lokace). Promluvte si s ní, slibte jí, že si zahrajete na špiona a Many-As-One vám slíbí na revanš bezpečný průchod Warrens of Tought. Takže teď v poklidu celou oblast projděte, prozkoumejte bedny, poberte co můžete a hurá do Nations Dead. Jsou zde také dveře do Drowned Nations, ale jsou zamčené a mně se nepodařily kouzlem otevřít.

Nations Dead
Jakmile vstoupíte, stanete se vězni. Jsou dvě možnosti, jak se odtud dostat, k oběma se postupně dostaneme. V poklidu prozkoumávejte tuto úroveň, najdete zde množství zamčených i nezamčených beden a barelů, z nichž některé obsahují docela slušné věci. Pokud hrajete za mága, odložte plnění ostatních úkolů do té doby, než všechny bedny prozkoumáte, protože se musíte chodit k Soegovi vyspat, abyste mohli kouzlit. Najdete zde dokonce i obchodníka, u něhož můžete prodat vše nepotřebné a doplnit zásoby hojivých věciček.

Soego Po vstupu do Nations Dead vás hra hodí do místnosti k Soegovi. Promluvte si s ním, a protože jste určitě boji v předchozích katakombách vyčerpaní, požádejte Soega o možnost přespání. Nyní se můžete vypravit za plněním dalších úkolů.

Stale Mary je zombie, která vás může naučit jazyku mrtvých. Najdete ji v jihozápadní místnosti. Promluvte si s ní, pak jděte za Hargrimmem the Bleak a zeptejte se, jakou řečí Mary hovoří. Poté se vraťte k Mary a požádejte ji, aby vás tomuto jazyku naučila.

Pořezaný ghůl se poflakuje někde mezi vchodem do Nations Dead a vchodem do místnosti, z níž je přístup k Tichému králi. Pokud máte u sebe 6 krysích ocásků, vymění je s vámi za Uhirův nůž.

Hargrimm the Bleak je něco jako vrchní kápo v této lokaci. Promluvte si s ním a dozvíte se o krysách, které sužují Nations Death. Také zjistíte, že nevěří Soegovi. Slibte Hargrimmovi pomoc. Vydejte se do slepé chodby v západní části a krysy zlikvidujte. Najděte kostlivce, který se hlásí jako Doubtful skeleton a promluvte si s ním na téma True death. Pak se vraťte k Soegovi, o kostlivci mu řekněte a jakmile Soego odejte, vypáčte mu stůl a přečtěte si jeho deník. O obsahu deníku jděte informovat Hargrimma a... shlédněte působivou animaci. Po jejím skončení nezapomeňte sebrat Soegovu hlavu a vraťte se k Hargrimmovi. Zjistíte, že jste získali jeho důvěru a máte možnost volného odchodu z lokality. Také jste získali možnost odpočinku, stačí požádat Hargrimma.

Nameless Zombie je zombie, která pláče pro ztracené jméno. Promluvte s ní a slibte jí, že její staré jméno najdete. Najdete ho někde v Drowned Nations, ale neptejte se mne kde, já to nevím. Tento úkol jsem splnila, ani nevím jak :o). Za splnění je něco zkušeností a spokojená zombie.

Nyní nastal čas vypravit se do Drowned Nations. Nezapomeňte na hojnou zásobu hojivých směsí, obvazů a jehel, protože v této úrovni se setkáte s několika skutečně tuhými potvorami.

Drowned Nations
Tuto lokalitu musíte projít úplně celou, takže nemá cenu nějak podrobně ji popisovat. Prozkoumávejte bedny, stoly a mrtvoly a mlaťte všechny potvory, na které narazíte. Nevysychající karafu najdete v jednom z tunelů, kousek od mrtvoly na hromádce s lebkou. Budete napadeni velkým hejnem vargouill, takže byste měli být odpočatí a mít k dispozici kouzlo Pacify. Dále zde narazíte na nové potvory - trocopotacy. Zkušební vzorek této potvory najdete hned po vstupu do Drowned Nations v jedné z menších místností. Platí na ně také Pacify. Ale protože zásoba kouzel není nekonečná, pokud jich najdete víc pohromadě, doporučuji poškádlit jednu Morteho zvláštní schopností a po jejím udolání vylákat na Morteho další. Na samotném konci této lokality najdete tělo sběrače chráněné dvěma trocopotacami. Až je zdoláte, prohledejte tělo a máte bronzovou kouli pro Pharoda. Kousek od tohoto místa se nachází vstup do krypty, kam zatím nechoďte, vypravíte se sem později. Nyní již máte vše potřebné, takže vašemu návratu do Buried Village nic nebrání.

Nations Dead podruhé
Nyní máte dvě možnosti. Můžete pouze projít a pokračovat v cestě, nebo začít plnit úkol pro Many-As-One, což doporučuji, protože je za to dost zkušeností. Klíč ke komnatě Tichého krále vlastní Hargrimm the Bleak a ten vám také brání v návštěvě krále. Nezbude vám nic jiného, než Hargrimma zabít a klíč si vzít. Počítejte ovšem s tím, že v tom okamžiku budete napadeni ostatními obyvateli Nations Dead. Nepříjemná je hlavně stráž před královou komnatou - dva obří kostlivci. Přímo v komnatě na vás čekají další. Pokud se na boj s nimi necítíte, lze kolem nich proběhnout, doběhnout ke králi, abyste zjistili, že je opravdu "tichý", sebrat jeho lebku a zase úprkem ven. Proběhnout k východu a zajít za Many-As-One. Tady máte zase dvě možnosti. Buď jí zalžete a získáte jen 750 bodíků nebo řeknete pravdu a dostanete zkušeností podstatně více. Nakonec proč lhát, když jste Nations Dead stejně "vybílili".

Buried Village podruhé
Při návratu ukažte Barrovi u brány kouli a budete bez problémů puštěni dovnitř. Rozdejte požadované předměty a jděte za Pharodem. Dejte mu kouli a důkladně ho vyzpovídejte. Během rozhovoru přijde Annah a do rozhovoru se zapojí. Až skončíte, zjistíte, že se k vám Annah připojila. Nyní se vydejte zpět do lokality Smoldering Corpse Bar. Před cestou se nezapomeňte zásobit léčivými lektvárky.

Při odchodu z Buried Village budete ve Warens of Tought napadeni bandou, která vás předtím bez problémů pustila dovnitř. Až vyjdete v Ragpicker´s Square, stavte se u Sharegraveho a řekněte mu, co jste u Pharoda zjistili. Pokračujte do baru Cathering Dust za Emoricem. Až promluvíte s Emoricem, stanete se Dustmanem. Poté navštivte Fella, vyřiďte záležitost s paží z mrtvoly, popřípadě nakupte nějaká tetování. Nezapomeňte také na úkol s Mauzoleem pro Norochje. Nyní se můžete vydat do Tenement of Thugs. Samozřejmostí je spousta hojidel v inventáři, protože vás čekají skutečně tuhé souboje.

Tenement of Thugs
Po vstupu shlédnete krátkou animaci o Pharodově smrti. Později se můžete do Buried Village vrátit pro bronzovou kouli, která se v závěru hry hodí, ale není nezbytně nutná. Používejte Annah na vyhledávání pastí, až přijdete do chodby, kde budou proti sobě dveře - jedny na sever, druhé na jih. Teď záleží na charakteru vaší postavy. Chaotický a zlý charakter musí vstoupit do severních dveří a promluvit si s Tiresiasem. Na dobrou či neutrální postavu čeká za jižními dveřmi Sybil. Nyní se už tužším soubojům nevyhnete. Ve třetím patře baráku vás čeká docela slušný mág. Až to tu vyčistíte, opusťte Tenement of Thugs opačným východem a dostanete se do Alley of Lingering Sieghts. Před odchodem ale nezapomeňte sebrat páčidlo (i když je Bezejmenný mág a nemůže páčidlo používat), najdete ho ve vozíku u schodů.

Alley of Lingering Sieghts
je lokalita, kde našla Annah vaši mrtvolu. Projděte celou uličku a všímejte si míst, která opravuje Dabus, tato místa si však dobře zapamatujte. Na konci uličky je brána, kterou se dostanete ke kamenné hlavě, co s vámi sama započne rozhovor, až se k ní přiblížíte. Řekne vám, že byla svědkem vaší smrti a opět shlédnete krátkou animaci. Poté vás hlava požádá, abyste ji zbavili Dabuse.

Vraťte se k Dabusovi. Zbavíte se ho opravdu jednoduše. Navštivte jediný domek, do něhož se dá vstoupit a tam najdete mrtvolu jiného Dabuse. Prozkoumejte mrtvolu a vezměte si kladivo, které najdete. Pak jděte za živým Dabusem, o mrtvole mu řekněte - on odejde do domku a zamkne se tam. Zajděte za hlavou, řekněte, že záležitost s Dabusem je vyřízena a budete požádání o další službu. Teď jděte na místa, která Dabus opravoval a použijte na ně podle potřeby buď kladivo nebo páčidlo. Pokud si nejste jisti, která místa to jsou, najdete je snadno. Pod kurzorem se hlásí jako otazník.

Nyní se vraťte ke kamenné hlavě a ta vám uvolní průchod do Lower Ward.

Lower Ward
Po vstupu do této lokality vám dvě obří krysy ukradnou Morteho. Nezapomeňte posbírat věci, které po Mortem zůstanou a prokecněte poblíž stojícího Korura. Ten vám poradí, abyste Morteho hledali u Lothara. Bojovníci se mohou u Korura opět zdokonalit v bojových praktikách.

Lothar je praštěnec, který sbírá lebky a jehož pohůnci vás připravili o Morteho. Najdete ho v polorozpadlém domku kousek od dílny výrobce rakví. Od místa, kde jste se v úrovni Lower Ward objevili, je to východním směrem. Až promluvíte s Lotharem, zajděte za Hamrysem - výrobcem rakví (opět východně od Lotharova domku) a promluvte si s ním. Zeptejte se postupně na svůj ztracený deník, Hamrysova otce a plány hrobky. Hamrys vás pošle do skladiště pro její plány. Promluvte také s Dimitreem a dozvíte se, že ho proklel mág Sebastion. Zajděte do skladiště, prokecněte příšerku Vault of the Ninth World stojící za pultem a požádejte ji o vydání plánů. Až je získáte, zajděte zpátky za Lotharem, otevřete tajné dveře (postel v místnosti s lebkami) a projděte jimi do úrovně Bones of the Night. Obří kryse jménem Mantuok řekněte, že sháníte lebku pro Lothara. Budete vpuštěni přes střežený most a dostanete se k portálu, který vás přenese do úrovně Weeping Stone. Odtud se vydejte známou cestou přes Death Nations do úrovně Drowned Nations a dále pak ke kryptě, kterou jste posledně objevili. Je to ona hrobka, o níž hovořil Lorhar.

Do krypty vstoupíte sami, ostatní na vás počkají před ní. Takže než vejdete, uvolněte si maximálně inventář, abyste pobrali vše, co zde najdete. Vyhněte se ornamentu Torment a vstupte do prostřední místnosti. Budete teleportem přeneseni do jedné části hrobky. Prozkoumejte sarkofág, vezměte klíč a vstupte do ornamentu Torment. Zabije vás blesk (pokud ne, opakujte vstup do ornamentu) a objevíte se u vchodu do hrobky. Tohle udělejte ještě 2x (teleport vás přenese pokaždé jinam) a poté už se bez problému dostanete do středu, kde prozkoumejte a posuňte všech 8 kamenných panelů na zdech. Následně otevřete sarkofág uprostřed. Bohužel, žádná lebka se v něm nevyskytuje, pouze další klíč. Vezměte si ho a pokračujte do další místnosti, odkud budete přeneseni do poslední části hrobky, v níž se nachází bedna s několika zajímavými předměty. Odtud se teleportem dostanete před kryptu.

Naberte zpět do party Annah a Dak´kona a hurá pro Morteho. Nic si nedělejte z toho, že nemáte lebku, kterou požadoval Lothar, spokojí se i s hlavou Soega. U Lothara můžete nakoupit hojidla a kouzelné věcičky.

Než odejdete od Lothara, promluvte si se zdmi plnými lebek. V jedné z nich k vám promluví lebka obří krysy a prozradí vám něco o knize, co má Mantuok. Zajděte za Mantuokem, zabijte ho a po identifikaci knihu použijte. To budete koukat, co se všechno dozvíte :o).

Xanthia Najdete ji kousek od místa, kde jste se v Lower Ward objevili. Promluvte s ní a dozvíte se něco o abishaiích a očekávaném souboji. Po skončeném rozhovoru zajděte za nedaleko stojícími velkými zrůdičkami. Jsou tři a jmenují se Zerb, Gort a Thorp. Oslovte Thorpa a prozraďte mu, co jste se dozvěděli o abishaiích od Xanthie a varujte ho. Získáte něco zkušeností.

Sebastion je mág, který proklel Dimitreeho, zombie u Hamryse. Promluvte s ním o Dimitreeho prokletí a nabídněte se, že tuto kletbu zrušíte. Sebastion vám dá nahlédnout do své knihy a můžete zajít za Dimitreem, abyste mu pomohli. Když Sebastiona požádáte, aby vás zbavil jizev, pošle vás zabít Abishaie Groshuka, kterého najdete u Siege Tower. Po splnění úkolu se vraťte k Sebastionovi a odměnou vám budiž něco zkušeností a trvale zvýšené charisma.

Open-Air-Market je tržnice, kde jsou tři obchodníci. Anze prodává zbraně, Aalek magické předměty a Cinder kouzla. Od Cindera se také dozvíte o Trist, která byla neprávem obviněna. Trist najdete v severozápadní části Lower Ward mezi otroky.

Karina stojí kousek od Cindera. Dejte s ní řeč a až se naskytne možnost, řekněte jí, že si nemyslíte, že by byla špatná. Poté se si jděte o Karin promluvit s Corvusem, strážným, který stojí u horních dveří tržnice. Po návratu ke Karin získáte něco zkušeností.

Lazlo je velice dobře informovaný človíček a najdete ho někde v tržnici. Vyzpovídejte ho opravdu důkladně a dozvíte se, mimo jiné, o způsobu, kterým se dostanete do Siege Tower, což je opravdu důležitá informace.

Trist vyzpovídejte ji a dozvíte se, že za její neštěstí můžou dva lidé - Byron Pikit a jeho kamarád Lenny. Zajděte za Byronem (je oblečen v modrý oblek a najdete ho kousek od tří vyzyvatelů Abishaie) a promluvte s ním o Lennym a Trist. Poté se vypravte za Lennym (ten se vyskytuje za Lotharovým baráčkem) a nalžete mu, že vás posílá Byron. Na základě toho vám Lenny prozradí, kde jsou uloženy dokumenty potvrzující nevinu Trist (ve skladišti - kde jinde :o) ) a heslo potřebné pro jejich vyzvednutí. Vyzbrojeni těmito znalostmi se vydejte do skladiště a dokumenty vyzvedněte. S nimi se vydejte za Deronem a předejte mu je. Poté můžete oznámit Trist, že je volná. Dostanete něco zkušeností a 1000 penízků.

Ve skladišti si můžete také vyzvednout vak s penězi. Získáte bezpracně něco přes 1000 penízků. :o)

Giltspur stojí u tržnice a je obklopen hloučkem lidí. Když ho požádáte o práci, pošle vás do tiskárny s letákem. Po návratu dostanete další úkol - zanést do slévárny leták Keldorovi of Durian. A posledním úkolem pro Giltspura je doručit zprávu Barkisovi do Smoldering Corpse Bar. Tam se vypravte, až promluvíte s Nemele a budete schopni osvobodit Inguse. Po návratu už pro vás Giltspur nebude mít žádný úkol, tak se můžeme věnovat úkolům v Clerks Wards. Great Foundry se ponecháme až nakonec, i tak se hodně naběháme.

Zajímá vás, jak vše dopadne? Tak si počkejte na třetí díl našeho návodu.

Autor:




Nejčtenější

Sudden Strike 4
Zase pořádná strategie z druhé světové? Recenze Sudden Strike 4

Sudden Strike se po dlouhé odmlce znovu vrací na monitory. Jde stále o krvelačnou strategii z druhé světové války, nebo o slabý odvar? Autoři moc...  celý článek

Fishing Planet
VIDEO: Simulátor rybaření aspiruje na nejlepší trailer roku

V podání autorů chystané hry Fishing Planet vypadá rybaření napínavěji než většina současných stříleček. Volume doprava!  celý článek

Batrman: The Enemy Within
Recenze nového Batmana od Telltale nebude. Je to totiž pořád to samé

Ano, nový interaktivní seriál od Telltale se opět podařil. Pokud vás bavila první sezona, běžte si koupit i druhou. Pokud vás první sezona nebavila, druhou si...  celý článek

Cosplay Chun-Li, jedna z nejikoničtějších postav série Street Fighter
Fanouškům připadala herní postava příliš ošklivá, autoři ji předělali

Postava bojovnice Chun-Li byla v bojovce Marvel vs. Capcom: Infinity tak ošklivá, že ji museli autoři v nejnovějším patchi znovu vymodelovat obličej.  celý článek

Zaklínač 3: Srdce z kamene
VIDEO: Vtipný mod do Zaklínače 3. Geralt sviští jako profík na skejtu

Tohle video pobaví. Geralt se díky volně stažitelné modifikaci hry Zaklínač 3 pohybuje po herním světě jako na skateboardu.   celý článek

Další z rubriky

Iron Harvest
Strategie Iron Harvest obohatí 1. světovou válku o bojové roboty

Nový trailer očekávané strategické hry Iron Harvest ukazuje, jak by vypadala bojiště 1. světové války, kdyby mělo lidstvo k dispozici obří bojové roboty.  celý článek

Kingdome Come: Deliverance
Nový trailer na Kingdom Come poodhaluje příběh a létají v něm výkaly

Nová ukázka z historického RPG ukazuje násilný přechod hlavního hrdiny z bezstarostného mládí do dospělosti.   celý článek

Fishing Planet
VIDEO: Simulátor rybaření aspiruje na nejlepší trailer roku

V podání autorů chystané hry Fishing Planet vypadá rybaření napínavěji než většina současných stříleček. Volume doprava!  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.