Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Planescape: Torment - 3. část návodu

  12:00aktualizováno  10. ledna 2001 11:11
Pokud vás také zaujalo fantastické, byť poněkud nekrotické RPG Planescape: Torment a shodou okolností jste se při jeho hraní někde zasekli, nezoufejte. Máme tady pro vás třetí a zároveň předposlední část návodu, který jsme pro vás v potu tváře připravili.

Clerk´s Ward
Zde se nachází spousta zajímavých míst, z nichž vaší pozornosti obzvlášť doporučuji obchod s kuriozitami, kde můžete pro Morteho zakoupit dračí zub, a krejčího, kde zase můžete zakoupit pro Annah a Fall-from-Grace magické oděvy, tedy pokud máte dostatek peněz. Jestli jste Annah dobře cvičili, měla by teď mít docela slušnou schopnost kapesních krádeží a tím by se váš rozpočet dal docela dobře vylepšit. Obyvatelé v této lokalitě nejsou žádní chudáci. Ale nezapomínat na funkci save, ne vždy se lup podaří na první pokus. Nejdříve se zde ovšem podíváme po Nemele, protože jenom ta nám může objasnit záležitost s Nevysychající karafou.

Nemelle najdete jižně od místa, kudy jste do Clerk´s Ward vstoupili, před jedním stanem. Promluvte s ní o karafě a dozvíte se, jak ji použít. Nemelle vás požádá, abyste našli její přítelkyni Aelwyn. Tu najdete kousek od Apothecary. Vraťte se k Nemelle a vyřiďte vzkaz od její přítelkyně. Nezapomeňte si vyzvednout odměnu. Získáte něco zkušeností a permanentní zvýšení životních bodů.

Pestle a Kilnn Když už budete v blízkosti Apothecary, vstupte dovnitř a promluvte s Pestle Kilnnem. Slibte mu pomoc a zajděte do prodejny kuriozit (leží jižním směrem), kde kupte Elixír of Horrific Separation. S tímto lékem se vraťte do Apothecary a dejte jej Pestle Kinnovi. Nezapomeňte si poté vyzvednout od Pestleho odměnu, která není zanedbatelná :o).

Malmaner je váhající zákazník stojící před krámkem krejčího, který najdete severně od vstupu do Clerk´s Ward. Požádá vás, abyste mu přinesli od krejčího kostým. Krejčí vám dá kostým spalovače, ale poznamená, že ten bude mít hodně lidí. Když tuto skutečnost přetlumočíte Malmanerovi, pošle vás pro kostým jiný. Za každý kostým vám Malamer zaplatí a získáte něco zkušeností.

Fall-from-Grace najdete v budově Brothel of Slating Intelectual Lusts, což je nevěstinec. Promluvte s ní a nabídněte jí, aby se k vám přidala. Řekne vám, že musíte nejdřív pohovořit s jejími deseti studenty. Proběhněte nevěstinec, promluvte se všemi devíti dívkami (dostanete několik úkolů) a vraťte se zpátky k Fall. Na její otázku odpovězte, že desátým studentem jste vy a Fall se k vám přidá. Plnění úkolů pro studentky Fall-from-Grace si nechejte až na později.

Civic Festhall Nyní vám nic nebrání vydat se do Civic Festhall. Pokud se chcete dostat do soukromých sensorií, kde zjistíte spoustu zajímavých věcí, musíte přesvědčit Splintera, že jste členem společnosti. Pokud se vám to nepodaří, budete se muset ke společnosti přidat. Kromě zmíněných úkolů můžete v Civic Festhall splnit ještě další úkoly a bojovník se zde může zdokonalit v bojových uměních.

Splinter je člověk, který jediný vás může dostat do sensorií, kam se podíváte několikrát. Nejdříve se nechte přenést do sensorií soukromých, kde najdete několik krystalů se zajímavými informacemi. Poslechněte si všechny 3 krystaly. Poté navštivte sensoria veřejná, kde se sice hodně naběháte, než vyslechnete všechny příběhy, ale zase získáte dost zkušeností.

Krystal Deionarry se nachází ve východní části soukromých sensorií a má mordou barvu. Při jeho poslechu získáte něco zkušeností a hlavně se dozvíte o odkazu, který vám Deionarra nechala u svého otce, advokáta Iannise.

Ravelin krystal je zelený kámen, najdete jej v jižní části sensoria. Během projekce se spojíte přímo s Ravel a budete vybídnuti, abyste ji našli.

Quell je mág vyskytující se v soukromých sensoriích, který vám prozradí, jakým klíčem se dostanete do Ravelina bludiště. Potřebujete kousek samotné Ravel nebo její dcery. Musíte najít dceru Ravel a získat na kapesník kapku její krve. Ovšem než tohle s Quella dostanete, musíte mu z obchodu s kuriozitami donést kousek čokolády (jako by jí měl málo :o) ). Než se Quellem rozloučíte, prohlédněte si jeho nabídku sladkostí. Stojí za to.

Deník Bezejmenného Od vstupní haly se dejte východním směrem a přes několik místností se dostanete do ubytovací části, kde jsou soukromé pokoje členů. Recepční vás uvítá jako starého známého a dá vám klíč od vašeho pokoje. Najdete zde spoustu užitečných věcí a v zamčené skříni mimo jiné i dvanáctistěn (což je jeden z vašich deníků), který vám ale momentálně nepomůže, protože je psán ve starobylém jazyce. Abyste si ho mohli přečíst, musíte vyhledat v jižní části Clerk´s Ward Finama the Linguist, který vás požádá, abyste mu našli jeho pracovní deník. Ten najdete v nevěstinci. Vstupte tam do první místnosti vlevo a všechno prohledejte. V jedné zásuvce najdete zapomenutý deník. Vraťte se k Finamovi a on vám dá deník svého otce, ze kterého se starobylý jazyk naučíte. Po přečtení dvanáctistěnu se dozvíte další střípek z mozaiky svého osudu a zjistíte, že jste si u advokáta Iannise také cosi uložili, takže nyní je ta pravá chvíle se k němu vydat.

Iannis Jak jste zjistili od krystalu Deionarry, je Iannis jejím otcem, což je v tomto případě spíš průšvih, než klad. Takže doporučuji před rozhovorem funkci save, abyste se nedočkali (jako já) nepříjemného překvapení a nemuseli se kus vracet. Při správně vedeném rozhovoru dostanete od advokáta jak svoje věci, tak i to, co u něj pro vás uložila Deionarra. Iannis vám také řekne, abyste mu zprostředkovali možnost poslechnout si krystal jeho dcery, což není problém. Když zajdete za Splinterem a požádáte ho o laskavost pro Iannise, nebude proti. Z věcí, které jste si u advokáta uložili, je pro vás nejdůležitější stvrzenka, na niž v Great Foundry dostanete předmět, co jste si tam kdysi uložili. Nyní zpátky do nevěstince splnit úkoly pro děvčata a získat klíč do Ravelina bludiště.

Dolora po vás chce, abyste pro ni získali zpět klíč od jejího srdce, který má Merriman v Civic Festhall. Merriman slíbí klíč vrátit, když mu vymažete paměť. Zajděte do obchodu s kuriozitami a kupte tam "rune-covered ale stein". Poté zajděte do Galerie kuriozit a prozkoumejte plastiku Dark Bird of Ocanthus. Vyměňte jednu její část za to, co jste koupili v obchodě s kuriozitami, a jděte si o plastice promluvit s nedaleko stojící Yvannou, jinak byste se o zvláštní schopnosti ukradeného kousku nedozvěděli. Nyní běžte za Merrimanem a klíč od Dolořina srdce je váš. Zeptejte se Dolory na němou prostitutku a dozvíte se, proč Ecco nemůže mluvit.

Ecco Zajděte za Ecco a slibte jí, že najdete cestu, jak jí pomoci. Běžte do obchodu s kuriozitami a kupte fiend´s tongue a deva´s tears. Vraťte se k Ecco a nejdříve jí dejte fiend´s tongue a poté i deva´s tears. Teď Ecco vyzpovídejte a dozvíte se od ní, že Kesai Serris je dcerou Ravel Puzzlewell.

Juliette vás požádá, abyste okořenili její milostný život a doručili Montaquovi do Civic Festhall fingovaný milostný dopis, který máte nechat vytisknout v tiskárně v Lower´s Ward. Splňte její přání a rozčilenému Montaquovi řekněte, že to byla lest. Poté zajděte Juliettě vyřídit, co Montaque na její adresu řekl. Od Julietty se mimo jiné dozvíte i to, že Kesai Serris a Kimasxi Adder-Tonque jsou poloviční sestry.

Kimasxi Adder-Tonque po vás nebude chtít nic, ale je důležité si s ní promluvit hlavně o příbuzenském vztahu ke Kesai Serris, jinak bude Kesai matku zapírat.

Kesai Serris vám své příbuzenství s Ravel Puzzlewell přizná až poté, co vám Kimasxi potvrdí, že jsou polosestry. Jakmile Kesai přizná, že je dcerou Ravel, požádejte ji o kapku krve. Musíte mít u sebe čistý kapesník. Pokud jste prohledali nevěstinec opravdu důkladně, máte jich v inventáři několik. Jakmile tolik potřebnou kapku krve dcery Ravel máte, nic vám nebrání v tom, abyste se vydali do slévárny.

Undersigil
Podzemí Clerk´s Ward je plné docela tuhých potvor. Nemusíte tam vůbec chodit, protože tam neplníte žádné úkoly nutné pro postup ve hře, ale doporučuji vám, abyste si ho celé prošli (byť na několikrát), protože zde můžete získat hodně zkušeností. Za zabití jednoho Larwal Worma je 8000 zkušeností. Vybavte se SPOUSTOU hojidel, než se vůbec do podzemí vypravíte, a mágům doporučuji zakoupit v obchodě s kuriozitami kouzlo Cloudkill, které dokáže zabít celou partu těchto potvůrek. V tom případě je zkušenostní postih (jen 8000 za celou partu červů), ale i tak je to dost.

GreatFoundry

Keldor Kde je Keldor, již víte, protože jste mu doručovali stvrzenku od Giltspura. Promluvte s ním o možnosti přidat se ke Godsmanům a dostanete několik úkolů.

1. úkol - musíte vykovat předmět, abyste prokázali svou způsobilost. Zajděte do střední části slévárny (tam, kde jsou kotle) za Alisou Tield a vyzpovídejte ji o všem možném. Poté zajděte východním směrem do chodby kousek pod dveřmi, kterými chodíte ke Keldorovi. U človíčka za pultem si kupte potřebnou výbavu pro pracovníky slévárny. Vraťte se zpátky do srdce slévárny a najděte Tildona, od kterého si vyžádejte rudu (ore). Nyní najděte prázdný kotel a použijte na něj rudu v kleštích, poté použijte kovadlinu a kladivo a zhotovte libovolný předmět (doporučuji bojovou sekeru. Buď můžete používat, nebo výhodně prodat, záleží na povolání vaší postavy).Vytvoření předmětu se koná formou dialogu. Po skončení prací jděte za Keldorem a dostanete druhý úkol.

2. úkol - máte si zahrát na detektiva a vyřešit vraždu kováře Avildona. Jděte zase za Alisou Tield a promluvte s ní. Dostanete tip na 3 lidi, Tieldona, Sarose a Bedai-Lim. Tu můžete rovnou vypustit a soustřeďte se na další dva. Nejdřív promluvte s Tildonem a pak jděte za Sarosem a pořád dokola, až se vám Tildon přizná. Dávejte si pozor na to, co a jak říkáte. Před každým rozhovorem nezapomeňte na funkci save. Během plnění tohoto úkolu se totiž Bezejmennému změnil charakter a skoro nikdo s ním nechtěl mluvit, což bylo vzhledem k dalším úkolům špatné. Po loadu se mi podařilo vést rozhovor správně a cesta k dalším úkolům zůstala otevřená :o).

3.úkol - zabránit sebevraždě Sandoze. Vedle pultíku, za nímž stojí Keldor, jsou dveře, za nimi chodba a na jejím konci stojí Nihl Xander (zatím si ho nevšímejte) a za ním jsou schody do patra, kde najdete Sandozu. Než se za ním vydáte, promluvte s jeho dcerou Sarossou, která je v předsálí posluchárny. Poté jděte za Sandozou a vyřiďte mu vzkaz od dcery. Sandoza od sebevraždy ustoupí a otevře dveře. Po návratu ke Keldorovi je z vás Godsman a můžete ve slévárně přespávat i nakupovat od Keldora zbraně a kouzla.

Sarossa Poté, co se stane Godsmanem, běžte si promluvit se Sarossou o její víře a řekněte jí, že se s ní ztotožňujete. Odměnou vám bude trvalé zvýšení moudrosti.

Nihl Xander je inženýr, který pracuje na Dreambuilderu, ale potřebuje vaši pomoc. Slibte mu ji a máte před sebou opět 3 úkoly.

1.úkol - nejdříve vás Nihl požádá o kousek vaší kůže a trošku krve. Zajděte do Apothecary v Lower´s Ward a požádejte Pestleho o pomoc. Získáte zkumavku, kde bude požadované.

2.úkol - budete vysláni, abyste přinesli speciální ptačí klec. Tuto získáte od Golema v Siege Tower. Pokud jste si promluvili s Lazlem v tržnici, tak už víte, jak se tam dostat, když ne, tak to honem napravte. Portál do věže se objeví na můstku východně od věže, kousek od místa, kde jste bojovali s Groshukem. Popovídejte si s Golemem o všem možném a hlavně se nezapomeňte zeptat na zbraň, kterou je možné zabít nesmrtelného. Při správně vedeném hovoru se vám podaří tuto zbraň (Blade of Immortal) získat. Poté ho požádejte o speciální klec a můžete se vrátit k Nihlovi.

3.úkol - Nihl Xander potřebuje podušku. Běžte za výrobcem rakví a požádejte ho o polštářek. Hamrys vám řekne, že je u sebe nemá a pošle vás do skladiště, kde je má uskladněné. Ve skladišti požádejte o vydání podušky a vraťte se k Hamrysovi pro zkušenosti. U výrobce rakví jsem zjistila zajímavý bug ve hře i přes patch. Hamrys se mě pořád ptal, jestli jsem získala plány k hrobce a pokaždé mi to přidalo 2000 bodů experience. Po získání podušky už to bylo OK. Takže pokud se chcete bezpracně trošku napakovat zkušenostmi, máte možnost. A poté hurá za Nihlem.

Po návratu vám Nihl Xander oznámí, že Dreambuilder je hotov a dostanete od něj klíč. Běžte do střední části a tam západním směrem, až přijdete ke dveřím. Odemkněte je a k Dreambuilderu hra vypraví Bezejmenného samotného. Shlédnete pár zajímavých animací a poté bude vráceni zpět do slévárny. Naberte zpátky ostatní členy party a nyní jděte tam, kde jste koupili vybavení pro zhotovení výrobku a na stvrzenku od advokáta si vyzvedněte předmět, co jste si tam uložili. Získáte zvláštní předmět, který je portálem k Ravel. Identifikujte ho a máte jej připraven k použití. Nakupte dostatek hojidel, odpočiňte si a můžete se vydat za Ravel.

Ravel´s Maze
vlastně ani žádným bludištěm v pravém slova smyslu není. Objevíte se v jihozápadním rohu, pokračujte severním směrem do středu lokace, kde najdete Ravel. Cestou používejte Annah na odkrývání a zneškodňování pastí. Promluvte s ní o všem možném a hlavně se ptejte na svou nesmrtelnost. Také musíte z Ravel vyrazit něco o Devovi. Pokud povedete rozhovor opravdu dobře, budete nejen valit oči, ale dokonce se vám i permanentně zvýší moudrost. Mně se dokonce podařilo Ravel ukecat, aby mého mága něco naučila. Snažte se vyzvědět co nejvíce skutečností a neukončovat rozhovor dřív, dokud máte jakoukoliv možnost dozvědět se cokoli nového. Až rozhovor ukončíte, budete Ravel a jejími pomocníky napadeni. Je dost tuhý protivník, takže vám dá pěkně zabrat. Po její smrti nezapomeňte posbírat, co z ní vypadlo. Poté navštivte Ravelinu tajnou zahrádku a ze semínek si vypěstujte rostlinky. Získáte magické hůlky, které umí zajímavá kouzla. Z lokace odejděte severovýchodním portálem. Shlédnete zajímavou animaci a portál vás vyplivne v Curstu.

Curst
v této lokalitě máte pouze jeden hlavní úkol, a to nalezení anděla, o němž se vám zmínila Raven. Deva je vězněn v podzemí Curstu a jsou dvě cesty, jak se tam dostat. Jedna vede přes skládku odpadu a dozvíte se o ní od hlídače skládky. Pokud půjdete touto cestou, připravíte se o docela dost zkušeností, protože z podzemí se už na povrch nedostanete. Druhá cesta vede přes splnění několika úkolů pro obyvatele Curstu. Portál vás přenese do blízkosti hospody Traitor´s Gate Tavern. Tak neváhejte a vstupte dovnitř.

Tainted Barse je hospodský a najdete ho za jedním z pultů. Promluvte si s ním o všem možném a dozvíte se, že Deva je vězněn v podzemí Curstu a abyste se do podzemí dostali, potřebujete znát heslo. Pro první část hesla vás pošle za Marquezem.

Marquez vám řekne, že dcera Barseho Jasilya byla unesena a požádá vás o její vysvobození. Projděte do další části Curstu a jděte rovně. U druhé budovy vpravo najdete Jasilyu obstoupenou strážci. Promluvte s jejich vůdcem Skatchem a vojáky zlikvidujte. Dávejte pozor hlavně na vojáky v její nejtěsnější blízkosti, protože když uvidí, že souboj prohrávají, Jasilyu zabijí. Doporučuji na ně použít Morteho schopnost Litany of Curses. Po skončeném souboji promluvte s Jasilyí a vraťte se k Marquezovi. Získáte něco zkušeností, 1. část hesla a bojovník se může zdokonalit v bojových technikách. Dále budete posláni za Kitlou.

Kitla po vás bude chtít, abyste byli prostředníkem v rodinné rozepři. Pošle vás za Kesterem do vnitřního Curstu a Crumplepunchem (kovářem) ve vnějším Curstu vyřešit jejich spor o dědictví. Já to vyřešila tak, že jsem získala listinu od obou a donesla Kitle, ať si to vyřeší sama :o). Bylo za to nejvíc zkušeností. Kitla vám řekne další část hesla a pošle vás za Nabatem.

Nabat vás požádá, abyste ochránili hlídače skládky před lupiči, kteří jej ohrožují. Běžte si na skládku promluvit s Kysem. Skládku najdete západně od hospody. Po rozhovoru s Kysem se vydejte do Inner Curstu a tam hned za branou západně. U odstaveného vozu najdete Werneta, vůdce bandy, co obtěžuje Kyse. Promluvte s ním a vraťte se na skládku. Až přijdou lupiči, pusťte se do nich a zase pozor, aby vám nezabili Kyse. Po splnění úkolu se vraťte k Nabatovi, získáte další část hesla a budete posláni za Dallanem. Pokud hrajete za zloděje, Nabat vás může zdokonalit ve zlodějských praktikách.

Dallan vám poví o politickém sporu mezi An´iziem a Siabhou. Zajděte do Inner Curstu, najděte na severu An´izia a promluvte si s ním. Pak vyhledejte u administrativní budovy Siabhu a dejte řeč s ní. Poté se vraťte k An´iziovi, řekněte mu o protinabídce Siabhy a po skončeném rozhovoru jděte za kapitánem stráží (stojí u brány do vnějšího Curstu) a nechejte jednoho či oba zatknout.

Dona Quisha
po vás bude chtít, abyste osvobodili jejího démona. Najdete ho v silu, chyceného v penragramu. Dejte s ním řeč, řekněte mu, že vás posílá dona Q. abyste ho osvobodili a zeptejte se, co vám za to dá. Na závěr rozhovoru přerušte pentagram. Démon je volný a za odměnu vám dá báječnou bojovou sekeru Heartbringer. Můžete vrátit za donou Quishou.

Všechny části pomyslného klíče už máte, tak vám nic nebrání v tom, zajít za Barsem, doplnit u něho své zásoby léčidel (upozorňuji, že teď vás čekají hodně tuhé souboje a nemožnost kdekoli doplnit zásoby nebo se vyspat, takže nakupte toho co nejvíce), odpočiňte si a poté se nechejte dopravit do podzemí.

Curst Underground
Hned na začátku lokace budete napadeni několika Trelony (vzpomínáte na Undersigil?). Vypořádejte se s nimi a jděte pořád na západ, odbočky na sever si zatím nevšímejte. Přijdete na další křižovatku a na ní se dejte kousek jižně a pak na východ. Někde tam potkáte Vorshu. Promluvte s ním a slibte mu pomoc. Vraťte se zpátky na křižovatku a vydejte se na sever. Jděte tak dlouho, dokud nepotkáte příšerku jménem Ghrist. Promluvte si s ní a zlikvidujte. Vraťte se k Vorshovi, kterému se nebude chtít splnit slib, který vám dal. Takže se s ním vypořádejte taky a po jeho smrti nezapomeňte prohledat bedny. Nyní se vraťte na cestu, kde jste potkali Ghrista a pokračujte dál na sever, až potkáte poustevníka. Prokecněte ho a zjistíte, že je priest, takže vás může uzdravit a také vás pohlídá při spánku. Nyní se vypravte na křižovatku, kde jste minuli severní cestu a jděte to na sever vyčistit. Není to nutné, ale každá zkušenost dobrá, takž s chutí do toho a půl je hotovo. Až dojdou kouzla, můžete se vždy vrátit k poustevníkovi a vyspat se. Na konci lokace v severní části potkáte dva černé abishaie a východně od nich jakéhosi drakoida jménem Tek´elah. Když s ním promluvíte, dozvíte se pár zajímavostí. Kousek pod černými abishai je bedna, kterou nezapomeňte prohlédnout. Nyní se vraťte k poustevníkovi a další chodbou jděte dolů na jih. Je tam východ do věznice. Než odejdete, prozkoumejte v pravém rohu (vlevo je východ) něco, co vypadá jako kamna. Najdete tam velice zajímavý prsten, který umí kouzlo Meteor Storm Bombardment (velice působivé :o)). Když vám ve vězení dojdou kouzla, vždycky se můžete vrátit za poustevníkem, aby vás pohlídal při spánku.

Prison
Tady vám nezbude nic jiného, než celou lokalitu důkladně projít, nic nemůžete vynechat. Nezapomeňte prohlížet bedny a barely. Připravte se na spoustu hodně tuhých soubojů. Deva Trias je vězněn mimo věznici v samostatné kobce. Jakmile anděla (devu) najdete a promluvíte s ním, požádá vás, abyste našli jeho meč. Najdete jej v samém srdci věznice, zabodnutý do modrého kříže, a nebude nic jednoduchého se k němu dostat. Až se vám to podaří, zjistíte, že je hlídán otylým mužíkem jménem Cassius. Ten vám slíbí meč vydat, když ho porazíte. Máte na vybranou, zda budete soupeřit v rychlosti, vtipu či síle. Zvolte dovednost podle nejvyššího z atributů (síla, obratnost, inteligence) své postavy. Se získaným mečem se vraťte k Triasovi, osvoboďte ho a vyzpovídejte. Hlavně z něj musíte dostat informace o Fhjullovi Forked-Tonquem. Poté se vydejte na severovýchod, kde jste již určite našli dveře (z kůlů), které nešly otevřít. Teď již otevřít půjdou a těsně za nimi je portál.

Vhailor Projděte za portál a prozkoumejte Vhailora. Chvilku do něho mluvte a on se probudí (za tento způsob jsou zkušenosti), nebo se můžete pokusit mu něco vzít a proberete ho též (bez zkušeností). Prokecněte ho, dozvíte se vcelku zajímavé skutečnosti. Při správně vedeném rozhovoru můžete získat i dost zkušeností a permanentně se vám zvýší inteligence + wisdom. Můžete také vzít Vhailora do party. Až skončíte s Vhailorem, projděte portálem, který vás vyplivne v poušti Outlands.

Autor:




Nejčtenější

Valve Steam
Názvy her jsou stále kratší, ukázal průzkum na Steamu

Jaký je nejdelší název hry na Steamu? Která barva převládá v propagačních obrázcích? Na tyto a mnohé další zásadní otázky našel odpověď nezávislý vývojář Tim...  celý článek

Film Tomb Raider
Zapomeňte na Angelinu Jolie, nová filmová Lara Croft bude daleko křehčí

Stejně jako se před pár lety restartovala herní série Tomb Raider, chystá se to samé i s její filmovou adaptací. Alicia Vikanderová nahradí Angelinu Jolie a...  celý článek

Obal prvního Dooma je nezapomenutelný
Tajemství odhaleno. Předlohou „Doomguye“ je samotný John Romero

Slavný vývojář John Romero se na svém blogu pochlubil tím, že právě on se stal předlohou slavného „Doomguye“, který zdobil obal prvního dílu kultovního Doomu.  celý článek

Destiny 2
Beta sci-fi Destiny 2 nabízí epickou filmovou podívanou. První dojmy

V právě probíhající betě k chystané sci-fi střílečce Destiny 2 si hráči mohou vyzkoušet příběhovou kampaň, kooperativní misi, nebo bojování v arénách. Hra...  celý článek

Další z rubriky

Splatoon 2
Fantastická týmovka, která se obejde bez krve. Recenze Splatoon 2

V týmové akci Splatoon nejde jen o přesnou mušku, ale i taktiku související s přebarvováním herní plochy. Druhý díl, který vychází exkluzivně na Switch, je...  celý článek

Film Tomb Raider
Zapomeňte na Angelinu Jolie, nová filmová Lara Croft bude daleko křehčí

Stejně jako se před pár lety restartovala herní série Tomb Raider, chystá se to samé i s její filmovou adaptací. Alicia Vikanderová nahradí Angelinu Jolie a...  celý článek

Albion
RETRO: V Albionu se herní doba nepočítala na hodiny, ale na měsíce

Připomeňte si s námi fantastickou hru na hrdiny, kterou u nás hrál snad každý, kdo měl v půli devadesátých let počítač.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.