S celkovými prodeji, překračujícími 27 milionů kusů je pochopitelné, že série Halo je v centru zájmu Microsoftu a jeho plánů do budoucnosti. Promluvil o nich Frank O´Connor, kreativní ředitel 343 Industries, divize Microsoftu, která se zabývá všemi věcmi okolo Halo. Podle něj jsou plány, týkající se značky Halo, na minimálně šest let dopředu.
Nejedná se jen o hry, ale i o množství knih, komiksů, filmů či akčních figurek, na kterých Microsoft hodlá vydělávat. Na Xbox Live poběží seriál Halo Legends, kolekce sedmi krátkých filmů z pěti hlavních japonských anime studií. Nadále není rozhodnuto, zda se nakonec neobjeví Halo i na stříbrném plátně. Prý se čeká na "vhodný čas a vhodného partnera". Hráče patrně nejvíce zaujme Halo: Reach, prequel k prvnímu Halo, který by se měl objevit příští rok.
Zdroj: gamerzines