Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

PlayStation 4 má mít údajně schopnost zobrazit rozlišení Ultra HD

  9:32aktualizováno  9:32
Sony se prý u své chystané konzole chce soustředit na extrémně kvalitní rozšíření obrazu Ultra HD, tedy 4096 × 3072 obrazových bodů. Důvodem je podpora nových televizorů Sony, které by se měly objevit koncem roku.

PlayStation 4, designérský koncept

Tuto novou informaci přinesl web TG Daily, který konstatuje, že rozlišení 1080p (tedy 1920 × 1080 obrazových bodů), kterým disponuje PS3, ani podpora 3D zobrazení nemají takový úspěch, jak se čekalo. Vyšší, takzvané 4K rozlišení by mělo být pro spotřebitele daleko atraktivnější.

Již v současnosti Sony prodává 4K Blu-ray přehrávače za 200 dolarů (asi 4000 korun) a nová konzole má toto rozlišení zvládnout jak u filmů, tak i u her. Sony soudí, že pro novou generaci televizorů s 4K rozlišením je to nutnost.

Zatím je o nové konzoli od Sony známo jen minimum informací. Andrew House, prezident divize Sony Computer Entertainment, se ale nechal slyšet, že do té doby, než hardware nové konzole nabídne skutečné radikální vylepšení, nepůjde s ní firma na trh.

"Předvedeme PS4, až budeme moci demonstrovat skok v technologii a přinést něco atraktivního. Dosud tedy nemáme co říct," uvedl House.

Na konci roku Sony přijde s novou technologií televizorů, v jejímž čele má být XBR LED TV s dvoumetrovou obrazovkou a rozlišením 4K.

Autor:




Nejčtenější

Kingsway
Hra vypadá jako operační systém, na který byste rádi zapomněli

Pomalé načítání, otravná vyskakující okna či zastaralé uživatelské rozhraní. Kingsway sice připomíná staré operační systémy, ve skutečnosti je to ovšem hra na...  celý článek

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard
Klíčem k úspěchu nového Resident Evilu byla 90. léta

Inspirací pro sedmý díl Resident Evilu bylo pojetí her v minulosti. Titul se přitom původně přikláněl k akčnějšímu stylu šestého dílu.  celý článek

The Keep
RECENZE: Český The Keep je příjemná vzpomínka na devadesátá léta

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Šéf vývojářské společnosti InXile Entertainment, kterým je Brian Fargo.
Brian Fargo vedl vývoj Wastelandu i Falloutu. Pracuje na poslední hře

Ostřílený návrhář s více než 35 lety zkušeností plánuje svůj odchod ze světa videoher. Nejprve však dokončí Wasteland 3, jehož vydání je naplánované na rok...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.