Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pokračování legendy Planescape: Torment je hitem komunitního financování

aktualizováno 
V prosinci ohlášené pokračování klasického titulu Planescape: Torment nabírá konkrétní podobu. Hru je totiž možné podpořit prostřednictvím komunitního financování a titul během jednoho dne získal více jak 33 milionů korun. Téměř dvojnásobně tak přesáhl minimální částku nutnou pro vývoj.

Torment: Tides of Numerea je neoficiálním pokračováním, vývoj však povede jeden z hlavních návrhářů původní hry. | foto: BW

Projekt se jmenuje Torment: Tides of Numerea a podpořit ho lze prostřednictvím serveru Kickstarter. Vývojářům se prý ke hře nepodařilo získat práva, a titul je tak neoficiálním pokračováním. Vývoj však vede jeden z hlavních návrhářů původní hry, jímž je Colin McComb.

I tentokrát půjde o hru na hrdiny soustředěnou výhradně na sólo hru a opět bude využívat izometrický pohled. Hrát půjde za jednoho konkrétního hrdinu, některé postavy se však mohou stát vašimi společníky. Hra se má soustředit zejména na příběh a využívat dialogový systém podobný jako v Planescape: Torment.

Ačkoliv se nejedná o přímé pokračování Planescape: Torment, hra by měla nabídnout srovnatelný zážitek. "Chceme, aby nový Torment byl výzvou, překvapením, zábavou i odměnou, stejně jako Planescape: Torment," píšou vývojáři na Kickstarteru.

Pro vývoj autoři důkladně prozkoumali předchůdce a stanovili čtyři hlavní pilíře vývoje. Jedním z nich má být propracovaný příběh. "Vaše slova, volby a akce budou vašimi hlavními zbraněmi," tvrdí vývojáři.

Titul má také nabízet unikátní fiktivní svět a individuální příběh. Společníci by měli mít své vlastní motivace a cíle, jimiž se řídí jejich činy.

Vývojáři rovněž slibují, že svět bude reagovat na hráčské volby, a hru tak při opakovaném průchodu půjde zažít zcela jinak. Zakončení hry by pak mělo vyplynout z herního stylu a vývojáři slibují, že vaše akce nebudou soudit. Neexistuje tedy něco jako dobrý a špatný konec. Zkrátka jen závěr, který odpovídá vašim činům.

Hlavním tématem hry má být otázka: "Záleží na životě jedince?" A průchod hrou hráčům pomůže najít vlastní odpověď.

Můžete například dospět k závěru, že správně vedený život jedince je vůbec tím nejdůležitějším. Možným přesvědčením také bude, že individuální život nic neznamená, ale život jako takový má smysl. A nebo lze usoudit, že život žádnou hodnotu nemá. Cílem bude nad touto otázkou přemýšlet.

Titul vzniká za vyžití technologie Unity, a k dispozici tak bude pro PC, Mac i Linux. Vývojáři slibují, že protipirátská ochrana nebude vyžadovat neustálé připojení k internetu. A jako předběžné datum vydání zmiňují prosinec příštího roku.

Autor:


Témata: Linux


Nejčtenější

Oblivion
Velikost přirození či chrochtání. Nejpodivnější úpravy „vzhledu“ postav

Úpravy vzhledu postav jsou ve hrách velmi populární. Na začátku byla snaha o to, abychom se mohli s postavou co nejvíce sžít. Hráče však možná více baví...  celý článek

Marvel’s Guardians of the Galaxy - The Telltale Series
RECENZE: Adaptace Strážců Galaxie je až příliš velkou sázkou na jistotu

První epizoda nového interaktivního seriálu od Telltale je za námi a naše dojmy jsou rozpačité. Byť je obsah bezesporu kvalitní, už se pomalu začíná zajídat.  celý článek

Syberia 3
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Blackwood Crossing
RECENZE: Blackwood Crossing vypadá jako špičkový animák od Pixaru

Dětství sourozenců Finna a Scarlett bylo poznamenané tak dramatickými událostmi, že navždy změnily chod jejich životů. Celý Blackwood Crossing je jejich...  celý článek

Zaklínač 3:  O Víně a krvi
Autor knih o Zaklínači žárlí na úspěch hry

Spisovatel Andrzej Sapkowski tvrdí, že popularita jeho knížek pomohla hernímu zaklínači stát se hitem, nikoli naopak.  celý článek

Další z rubriky

Uživatelské rozhraní konzole Xbox One
Xbox umožní vracet digitálně zakoupené hry

Microsoft začal u vybraných uživatelů testovat novou funkcionalitu, která umožní nespokojeným zákazníkům vracet digitálně zakoupený obsah. Pravidla jsou...  celý článek

StarCraft
Stahujte zdarma sci-fi strategii StarCraft i s datadiskem Brood War

Není v tom žádný háček. Sci-fi strategie StarCraft, která vyšla v roce 1998, je nyní i s datadiskem Brood War ze stejného roku zdarma ke stažení. Nabídka není...  celý článek

ARMS
Novinky Nintenda: vydání Splatoon 2 v červenci či tři hry s Kirbym

Nové hry, figurky či data vydání. Nintendo představilo své novinky v rámci pořadu Nintendo Direct, a to jak na handheld 3DS, tak nejnovější Swicth. A letošní...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.