Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pokračování legendy Planescape: Torment je hitem komunitního financování

aktualizováno 
V prosinci ohlášené pokračování klasického titulu Planescape: Torment nabírá konkrétní podobu. Hru je totiž možné podpořit prostřednictvím komunitního financování a titul během jednoho dne získal více jak 33 milionů korun. Téměř dvojnásobně tak přesáhl minimální částku nutnou pro vývoj.

Torment: Tides of Numerea je neoficiálním pokračováním, vývoj však povede jeden z hlavních návrhářů původní hry.

Projekt se jmenuje Torment: Tides of Numerea a podpořit ho lze prostřednictvím serveru Kickstarter. Vývojářům se prý ke hře nepodařilo získat práva, a titul je tak neoficiálním pokračováním. Vývoj však vede jeden z hlavních návrhářů původní hry, jímž je Colin McComb.

I tentokrát půjde o hru na hrdiny soustředěnou výhradně na sólo hru a opět bude využívat izometrický pohled. Hrát půjde za jednoho konkrétního hrdinu, některé postavy se však mohou stát vašimi společníky. Hra se má soustředit zejména na příběh a využívat dialogový systém podobný jako v Planescape: Torment.

Ačkoliv se nejedná o přímé pokračování Planescape: Torment, hra by měla nabídnout srovnatelný zážitek. "Chceme, aby nový Torment byl výzvou, překvapením, zábavou i odměnou, stejně jako Planescape: Torment," píšou vývojáři na Kickstarteru.

Pro vývoj autoři důkladně prozkoumali předchůdce a stanovili čtyři hlavní pilíře vývoje. Jedním z nich má být propracovaný příběh. "Vaše slova, volby a akce budou vašimi hlavními zbraněmi," tvrdí vývojáři.

Titul má také nabízet unikátní fiktivní svět a individuální příběh. Společníci by měli mít své vlastní motivace a cíle, jimiž se řídí jejich činy.

Vývojáři rovněž slibují, že svět bude reagovat na hráčské volby, a hru tak při opakovaném průchodu půjde zažít zcela jinak. Zakončení hry by pak mělo vyplynout z herního stylu a vývojáři slibují, že vaše akce nebudou soudit. Neexistuje tedy něco jako dobrý a špatný konec. Zkrátka jen závěr, který odpovídá vašim činům.

Hlavním tématem hry má být otázka: "Záleží na životě jedince?" A průchod hrou hráčům pomůže najít vlastní odpověď.

Můžete například dospět k závěru, že správně vedený život jedince je vůbec tím nejdůležitějším. Možným přesvědčením také bude, že individuální život nic neznamená, ale život jako takový má smysl. A nebo lze usoudit, že život žádnou hodnotu nemá. Cílem bude nad touto otázkou přemýšlet.

Titul vzniká za vyžití technologie Unity, a k dispozici tak bude pro PC, Mac i Linux. Vývojáři slibují, že protipirátská ochrana nebude vyžadovat neustálé připojení k internetu. A jako předběžné datum vydání zmiňují prosinec příštího roku.

Autor:


Témata: Linux


Nejčtenější

Horizon: Zero Dawn (PS4)
RECENZE: Horizon: Zero Dawn je úchvatná cesta do pravěku budoucnosti

Na apokalyptické vize jsme si ve hrách už zvykli. Tvůrci Horizon: Zero Dawn však na to jdou originálně. Současnost upadla v zapomnění, lidé se klaní pravěkým...  celý článek

Halo Wars 2
Žebříčky pro soutěživé hráče se v Halo Wars 2 objeví až později

Hodnocení hráčů podle jejich dovedností ve strategii Halo Wars 2 chybět nebude. Vývojáři se pouze rozhodli, že ho do titulu přidají až po nějakém čase. Hra prý...  celý článek

World of Tanks (Xbox One)
Streamer zemřel během 24hodinového herního maratonu

Otec tří dětí zemřel během charitativní akce. Jeho cílem bylo vysílat 24 hodin vkuse a vybrat peníze pro organizaci Make A Wish, která plní přání dětem s...  celý článek

Youtuber PewDiePie
Youtuber kritizoval kontroverzního kolegu, označují ho za zrádce

Internetem stále hýbou ozvěny, které jsou reakcemi na vtip nejpopulárnějšího youtubera PewDiePie. Ten zaplatil dvěma Indům, kteří za pět dolarů poskakovali s...  celý článek

Fallout 4
Charisma, či výdrž? Fallout rozhodoval o sexuálních dovednostech vzorcem

Ve Falloutu 2 existoval úkol, ve kterém jste se měli stát pornohvězdou. Vývojáři proto museli vymyslet vzorec, který rozhodoval o sexuálních dovednostech...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.