Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pokračování legendy Planescape: Torment je hitem komunitního financování

aktualizováno 
V prosinci ohlášené pokračování klasického titulu Planescape: Torment nabírá konkrétní podobu. Hru je totiž možné podpořit prostřednictvím komunitního financování a titul během jednoho dne získal více jak 33 milionů korun. Téměř dvojnásobně tak přesáhl minimální částku nutnou pro vývoj.

Torment: Tides of Numerea je neoficiálním pokračováním, vývoj však povede jeden z hlavních návrhářů původní hry. | foto: BW

Projekt se jmenuje Torment: Tides of Numerea a podpořit ho lze prostřednictvím serveru Kickstarter. Vývojářům se prý ke hře nepodařilo získat práva, a titul je tak neoficiálním pokračováním. Vývoj však vede jeden z hlavních návrhářů původní hry, jímž je Colin McComb.

I tentokrát půjde o hru na hrdiny soustředěnou výhradně na sólo hru a opět bude využívat izometrický pohled. Hrát půjde za jednoho konkrétního hrdinu, některé postavy se však mohou stát vašimi společníky. Hra se má soustředit zejména na příběh a využívat dialogový systém podobný jako v Planescape: Torment.

Ačkoliv se nejedná o přímé pokračování Planescape: Torment, hra by měla nabídnout srovnatelný zážitek. "Chceme, aby nový Torment byl výzvou, překvapením, zábavou i odměnou, stejně jako Planescape: Torment," píšou vývojáři na Kickstarteru.

Pro vývoj autoři důkladně prozkoumali předchůdce a stanovili čtyři hlavní pilíře vývoje. Jedním z nich má být propracovaný příběh. "Vaše slova, volby a akce budou vašimi hlavními zbraněmi," tvrdí vývojáři.

Titul má také nabízet unikátní fiktivní svět a individuální příběh. Společníci by měli mít své vlastní motivace a cíle, jimiž se řídí jejich činy.

Vývojáři rovněž slibují, že svět bude reagovat na hráčské volby, a hru tak při opakovaném průchodu půjde zažít zcela jinak. Zakončení hry by pak mělo vyplynout z herního stylu a vývojáři slibují, že vaše akce nebudou soudit. Neexistuje tedy něco jako dobrý a špatný konec. Zkrátka jen závěr, který odpovídá vašim činům.

Hlavním tématem hry má být otázka: "Záleží na životě jedince?" A průchod hrou hráčům pomůže najít vlastní odpověď.

Můžete například dospět k závěru, že správně vedený život jedince je vůbec tím nejdůležitějším. Možným přesvědčením také bude, že individuální život nic neznamená, ale život jako takový má smysl. A nebo lze usoudit, že život žádnou hodnotu nemá. Cílem bude nad touto otázkou přemýšlet.

Titul vzniká za vyžití technologie Unity, a k dispozici tak bude pro PC, Mac i Linux. Vývojáři slibují, že protipirátská ochrana nebude vyžadovat neustálé připojení k internetu. A jako předběžné datum vydání zmiňují prosinec příštího roku.

Autor:


Témata: Linux


Nejčtenější

Logo Valve
Valve přetáhlo vývojáře Kerbal Space Programu

Další talentovaný tým skončil pod křídly giganta, který provozuje nejpopulárnější herní platformu Steam. Jaké plány s autory Kerbal Space Programu má, se neví,...  celý článek

Red Dead Redemption 2
Red Dead Redemption 2 se odkládá na jaro 2018, obrázky jako útěcha

Studio Rockstar odložilo připravovaný western Red Dead Redemption 2 na jaro 2018. Jako kompenzaci se můžete podívat na sadu nových obrázků.   celý článek

Minecraft
Opustil práci, aby mohl provozovat Minecraft server pro autistické děti

Stuart Duncan je otcem malého autisty. Jelikož je hra Minecraft jedním z mála prostředí, kde se jeho syn cítí dobře, rozhodl se opustit dobře placenou kariéru...  celý článek

Mortal Kombat: Legacy
Třetí film Mortal Kombat měl být jako brutální Avengers

Jak to aktuálně vypadá s filmem Mortal Kombat? V plánu bylo natočit drsný film s komiksovým nádechem. Co však zůstalo ze slibných plánů, je ve hvězdách. Film...  celý článek

Injustice 2
Takhle se to dělá. Injustice 2 je nejlepší mlátička posledních let

Pokračování komiksové bojovky Injustice: Gods Among Us přináší bohatý obsah, několik lákavých novinek i spoustu zajímavých postav.  celý článek

Další z rubriky

Mortal Kombat: Legacy
Třetí film Mortal Kombat měl být jako brutální Avengers

Jak to aktuálně vypadá s filmem Mortal Kombat? V plánu bylo natočit drsný film s komiksovým nádechem. Co však zůstalo ze slibných plánů, je ve hvězdách. Film...  celý článek

Logo Valve
Valve přetáhlo vývojáře Kerbal Space Programu

Další talentovaný tým skončil pod křídly giganta, který provozuje nejpopulárnější herní platformu Steam. Jaké plány s autory Kerbal Space Programu má, se neví,...  celý článek

Harley Quinn v Injustice 2
Superman, Joker i Batman. První chvilky obrazem v bojovce Injustice 2

Batman, Superman, Catwoman a další superhrdinové a neřádi si dají v bojovce Injustice 2 opět pořádně do nosu. První díl nás bavil dost a druhý je na tom zatím...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.