Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Polda 2

  12:15aktualizováno  10. ledna 2001 11:59
Vyčerpávající návod na hru Polda 2, v němž se dozvíte, jak zachránit klonovanou super-modelku Klaudii Š. a vůbec, jak vyřešit veškeré problémy ve hře se skrývající
Polda 2
Vyčerpávající návod jak zachránit klonovanou super-modelku Klaudii Š.

Policejní stanice:

  • Ve své kanceláři seberte ze stěny napravo sekeru a z terče vytáhněte nůž.
  • Prohledejte šuplík pod oknem - získáte odznak, pistoli, otvírák a klíček od cely.
  • Vyjděte na chodbu, kde si promluvte s policistou a prohledejte houmlesáka - získáte sirky.
  • Z telefonního automatu nad houmlesákem vymlaťte minci.
  • Prozkoumejte odpadkový koš u zadní stěny - získáte kelímek a šlupku od banánu.
  • Jděte k šéfovi (dveře vedle telefonu) a promluvte si s ním.
  • Z levé stěny seberte klíče od auta a na zadní stěně si přečtěte leták vedle mapy.
  • Vyjděte na chodbu, z podlahy seberte brýle a kouli a promluvte si se spoutaným policistou.
  • V inventáři použijte sekeru na brýle a vzniklou nožičkou vyšperhákujte policistovi pouta.
  • Vyjděte ven před stanici (dveřmi napravo), kde si nejdříve promluvte s výrostkem a pak na něj vytáhněte pistoli.
  • Prozkoumejte popelnici a použijte na ni pouta.
  • Ze své kanceláře jděte za šéfem a promluvte si s ním - dostanete dokumenty k novému případu.
  • Znova si promluvte se šéfem - dostanete výplatu. Polda 2
  • Seberte šéfovu svačinu z podlahy a cigarety ze stolku.
  • V inventáři si pročtěte dokumenty (fialová složka) a rozbalte šéfovu svačinu.
  • Jděte do své kanceláře a promluvte si s Koprfíldem.
  • Do otvoru v automatu na kafe vložte kelímek a do otvoru na mince vhoďte minci.
  • Seberte kafe a dejte jej Koprfíldovi.
  • Vyjděte z kanclu a zaskočte do laborky, kde si promluvte s Matějem - získáte lupu a sádru.
  • Vyjděte ven před stanici, nasedněte do auta a odjeďte do Spálené ulice.

    Spálená ulice:

  • Promluvte si s hasičem, pak odsuňte trám před spáleništěm a seberte řetízek.
  • Jděte doprava k rybníčku, kde seberte ze země kapesník a z keříku nad dědkem nůžky.
  • Jděte k zadnímu baráku a promluvte si s čůrajícím spratkem - získáte zpět svůj odznak.
  • Pokuste se vejít do domu, ale rafne vás čokl.
  • Vraťte se ke spáleništi a ukažte hasičovi svůj odznak.
  • Promluvte si s hasičem o řetízku a o čoklovi - dostanete lékárničku.
  • V inventáři lékárničku prozkoumejte - získáte projímadlo, stetoskop náplast a pinzetu.
  • Jděte k zadnímu baráku, v inventáři polejte buřta projímadlem a hoďte ho čoklovi.
  • Vejděte do baráku, otevřete lednici, seberte vodku a pokuste se s ní uhasit oheň. Polda 2
  • Seberte z ledničky pivo, otevřete jej otvírákem a uhaste jím oheň.
  • Prohledejte šuplík u dřezu - získáte čistící pastu a adrenalin.
  • Seberte z podlahy malou židli, odsuňte závěs u dveří a použijte židličku na splachovací nádrž - získáte klíč.
  • Přistupte ke skříni napravo a odemkněte ji žlutým klíčem.
  • Prozkoumejte rýhy v podlaze u skříně (velmi malé místečko těsně pod dveřmi od skříně).
  • Odsuňte skříň - do baráku vpadne majitel.
  • V místě, kde stála skříň, vytáhněte z podlahy pinzetou červený hadřík - získáte fotky.
  • Ukažte fotky úchylovi (získáte fotografii pachatelů) a pak mu nabídněte cigaretu.
  • Zeptejte se úchyla na řetízek, psa Čertíka a hlavně na fotku - dozvíte se o Hybridáriu.
  • Vraťte se až ke spáleništi, nasedněte do auta a odjeďte do Hybridária.

    Hybridárium:

  • Nejdříve si promluvte s babkou ve dveřích.
  • V inventáři vyčistěte lupu kapesníkem a pak pomocí lupy podpalte kupku sena napravo.
  • Vklouzněte brankou do areálu a seberte větévku z trávy nalevo od chodníku.
  • Zahýbejte s lešením a do kýblu (na lešení) vhoďte kouli z inventáře.
  • Vylezte na lešení (pomocí malé úchytky nalevo od lešení).
  • Podívejte se do okna a vhoďte do něj banánovou šlupku a potom peníze. Polda 2
  • Vlezte oknem do budovy a pomocí hadru z inventáře zastavte hučící stroj.
  • Prohledejte omráčeného doktora - získáte zvláštní přístroj.
  • Promluvte si několikrát s pacientem na lehátku (J).
  • Promluvte si s klony (Sloní muž, Rumlcajz a Stobožka) o všem možném, hlavně o sklepě.
  • Nyní použijte přístrojek od doktora na všechny 4 pacienty - zhypnotizujete je a získáte 4 čísla (100 od Stobožky, 8 jako výsledek hádanky od Rumlcajze, 21 od pacienta a 138 jako výsledek hádanky od Sloního muže).
  • Nyní prozkoumejte knihovnu napravo a zatlačte na ty knihy, na kterých jsou uvedeny čísla od pacientů (první a čtvrtou knihu zleva v prostřední poličte a první a pátou knihu zprava v horní poličce).
  • Vejděte do tajných dveří a promluvte si s vězněm.
  • Pomocí nože otevřete hydrant na zadní stěně a připojte hadici ke kohoutku.
  • Pusťte vodu, pak ji zase zastavte a náplastí zalepte díru v hadici.
  • Postříkejte vězně a pak si s ním promluvte o všem možném.
  • Vraťte se do laboratoře a ze stolečku u mříží seberte dvě injekce.
  • V inventáři naplňte prázdnou injekční stříkačku adrenalinem a vpíchněte ho ležícímu doktorovi.
  • Postrašte doktora pistolí - řekne vám o cirkusu Lunetik.
  • Vyjděte ven před Hybridárium, nasedněte do auta a jeďte do cirkusu.

    Polda 2

    Cirkus Lunetik:

  • Vejděte do manéže a promluvte si s krotitelkou.
  • Vraťte se před cirkus a přečtěte si obě dvě velké cedule.
  • Jděte zpět do cirkusu a znova si promluvte s krotitelkou - bude pro vás chtít zatykač.
  • Vraťte se před cirkus a odjeďte na policejní stanici.
  • Jděte za majorem a promluvte si s ním - dostanete zatykač.
  • Vraťte se do cirkusu, ukažte krotitelce zatykač a pak ji postrašte pistolí.
  • Vyjděte před cirkus a seberte ze špalku sekeru a ze země polínko.
  • Vejděte do maringotky (napravo) a seberte oranžovou konvičku (u okna).
  • Vyjděte ven z maringotky a přistupte k pojízdným klecím nalevo.
  • V inventáři použijte sekeru na polínko a vyrobenou třískou propíchněte jednu pneumatiku.
  • Vytečenou vodu naberte do konvičky, jděte zpět do maringotky a nalejte vodu papouškovi do krmítka.
  • Když bude papoušek pít, vytrhněte mu brko a pošimrejte jím spícího klauna.
  • Promluvte si s klaunem o všem možném, nakonec mu nabídněte láhev vodky.
  • Seberte z podlahy klíč, jděte do manéže za krotitelkou a promluvte si s ní.
  • Autem odjeďte do Spálené ulice a jděte úplně doleva - v blátě uvidíte kachní stopu, kterou prozkoumejte.
  • Promluvte si s hasičem o kbelíku s vodou, který posléze seberte.
  • V inventáři pomocí nože otevřete pytlík se sádrou a vysypte ho do kbelíku s vodou. Polda 2
  • Kbelík se sádrou vylejte do stopy v blátě a seberte odlitek.
  • Odjeďte autem do cirkusu, vejděte do manéže a porovnejte odlitek s prostředními nohami pod závěsem.

    Policejní stanice:

  • Ve své kanceláři hovořte s Kachnanem o všem možném.
  • Vyjděte na chodbu a jděte do kanceláře BIS (dveře úplně nalevo).
  • Promluvte si s Baštou a na kase pak zadejte výsledek hádanky (0802) - dostanete příručku, kterou si v inventáři dobře pročtěte.
  • Jděte do šéfovy kanceláře a podívejte se na mapu na zdi.
  • Jděte do laborky a promluvte si s Matějem o všem možném - získáte patrony, které hned v inventáři naládujte do pistole.

    Hrad Klonenburg:

  • Přečtěte si ceduli před příkopem a pak nabitou pistolí sestřelte most.
  • Pokuste se otevřít malé okénko u brány a pak jej prozkoumejte lupou.
  • Odlepte žvýkačku z dolního rámu okénka (je strašně malá - přímo neviditelná).
  • Otevřete okénko a prohledejte místnost za ním - získáte kliku.
  • V inventáři použijte kliku na sekeru a narovnanou kliku pak vložte do výstupku na pravé straně brány.
  • Vejděte do hradu, na nádvoří seberte pochodeň se dejte do prvních dveří zleva.
  • Prozkoumejte rozbitou vitrínu uprostřed místnosti a rozlitou krev na podlaze.
  • Odsuňte tabuli napravo a pokuste se přečíst nápis, který se za tabulí ukrýval.
  • Seberte z tabule křídu a houbu, kterou hned použijte na rozlitou krev na podlaze. Polda 2
  • Pročtěte si plakát a ceduli na stěnách místnosti.
  • Vyjděte ven na nádvoří a vejděte do vedlejších dveří.
  • Promluvte si s Hitlerem o klonoskopu.
  • Seberte malý model letadla ze stěny napravo a v inventáři letadlo natáhněte klíčkem.
  • Klíčkem od mesršmidky otevřete bílou skříňku nalevo a natřikrát ji prohledejte - získáte kartáček, kelímek a deodorant.
  • Seberte modrou plynovou láhev z podlahy v rohu místnosti.
  • Vyjděte na nádvoří a vejděte do druhých dveří zprava.
  • V místnosti nejdříve prozkoumejte simulaci bitvy u Waterloo a velký kanón.
  • Promluvte si s Napoleonem o všem možném.
  • Prohledejte nádobu napravo od kanónu - získáte střelný prach.
  • Vhoďte střelný prach do kanónu a zapalte knot (čouhá z kanónu) pochodní.
  • Seberte nářadí, které vypadlo z kanónu (francouzák, šroubovák a štípačky).
  • Vyjděte na nádvoří a před první dveře zprava položte plynovou bombu (dveře nejdou otevřít).
  • Odstřelte bombu pistolí a vejděte na cimbuří.
  • Ze stožáru nad vchodem seberte drát a projděte cimbuřím až k bombě.
  • Prozkoumejte bombu a zničte ji podle postupu uvedeném v příručce J.
  • Na plomby použijte kus drátu (vytvoříte falešný obvod).
  • Na všechny tři knoflíky použijte stetoskop (získáte číselný kód 275).
  • Otevřete kryt a na červené tlačítko použijte žvýkačku (deaktivujete dotykové senzory).
  • Na horní i dolní snímač použijte deodorant (deaktivujete pohybové senzory).
  • Na všechny 4 šroubky krytu použijte šroubovák a odstraňte kryt.
  • Štípačkami přestřihněte postupně červený, růžový a modrý drát a nakonec stiskněte červené tlačítko. Polda 2
  • V inventáři použijte čistící pastu na kartáček.
  • Jděte do místnosti s rozbitou vitrínou a použijte kartáček na nápis na stěně za tabulí.
  • Promluvte si o Caesarovi s Napoleonem i s Hitlerem - dozvíte se o klubu Doupě.
  • Jděte před hrad a odjeďte autem do Severních doků.

    Severní doky:

  • Nejdříve sejděte dolů k baru a zaklepejte na dveře.
  • Vraťte se k autu a promluvte si s típkem a Caesarovi a o putyce.
  • Jděte doprava k rozbořené továrně a na červenou skříňku použijte dvanáctku klíč.
  • Zapněte elektriku ve skříňce - zůstane vám v ruce páka.
  • Použijte drezínu úplně napravo a promluvte si s chlápkem-houmlesem.
  • Seberte rezavou pilu opřenou o sloup a vraťte se na drezíně na ulici.
  • Sejděte dolů k baru a do hučícího větráku vražte páku.
  • Pomocí větévky seberte z popelnice nalevo smradlavou zelenou ponožku.
  • Zaklepejte na dveře a jakmile vrátný odejde, vhoďte mu do okénka ve dveřích ponožku.
  • Vejděte do baru a promluvte si s chlápkem v růžovém u herního automatu.
  • U barmana si objednejte postupně tři panáky a všechny je nabídněte chlápkovi v růžovém.
  • Jakmile chlápek "odpadne", vhoďte do automatu minci (vytřískáte ji z telefonního automatu na stanici) - vyhrajete kupu peněz.
  • Seberte chlápkův kufřík a v inventáři ho nožem násilně otevřete - získáte kalhotky, karty a klíč.
  • Odemkněte klíčkem dveře na WC a uvnitř si promluvte s Billem o Caesarovi.
  • Zahrajte si s Billem karty, ale prohrajete. Vždy, když prohrajete, musíte získat nové peníze pro hru a to tak, že na stanici vytřískáte z tel. automatu další minci a vhodíte ji do automatu v baru.
  • Odjeďte autem na stanici a promluvte si s majorem o pokru - získáte falešné karty, které ihned přimíchejte do svého karetního balíčku. Polda 2
  • Jděte do BIS a promluvte si s Baštou (ale nic z toho nebude J).
  • Jděte do laborky a promluvte si s Matějem o Baštovi - dostanete zaříkávadlo.
  • Vraťte se do Severních doků a jděte do herny v baru.
  • Seberte valašku opřenou o krabice nalevo a s její pomocí zavřete okno napravo.
  • Promluvte si s Billem a několikrát ho nařkněte z podvodu.
  • Jakmile se Bill postaví, seberte z jeho stoličky falešné esa.
  • Dejte Billovi svoje cinknuté karty - vyhrajete a Bill vám všechno vyklopí.
  • Vyjděte z baru na ulici a jděte k rokovému klubu na konci ulice.
  • Prozkoumejte čopra (motorku), ze země nalevo od čopra potom seberte prázdnou láhev a cihlu.
  • Promluvte si s gorilou o všem možném a nakonec si s ní zazpívejte hitovku "Urob si sám".
  • Vejděte do baru a vytáhněte zástrčku u pódia úplně napravo - vypnete hudbu.
  • Promluvte si s Majklem o všem možném, ale hlavně o Caesarovi a o autogramu.
  • Jděte k baru a prozkoumejte poličku s nápoji - musíte namíchat drink ZETOR.
  • Seberte z poličky prázdnou skleničku a naplňte ji těmito nápoji: zelenou, tonikem, rumem a nakonec přihoďte trochu ledu.
  • Seberte pár kostek ledu a opusťte bar.
  • Přistupte k pankáčovi, hoďte mu za krk led a jak bude naříkat, nalejte mu do huby váš namíchaný drink.
  • Odejděte z rokového klubu, cestou ale ještě zapojte zpět zástrčku u pódia.
  • Pokuste se kamkoliv odjed autem, ale došel benzín.
  • Vraťte se k rokovému klubu a na čopru vyrvěte malinkatou hadičku vedoucí z nádrže.
  • Použijte na vyrvanou hadičku láhev - naberete benzín.
  • Jděte ke svému autu a nalejte do něj benzín, potom odjeďte na vrakoviště letadel.

    Polda 2

    Vrakoviště:

  • Před vrakovištěm seberte tyto předměty: štěrk (z hromady u silnice), plechovku, provázek (oboje ze strašáka), chachasparágus (ze zeleného keře) a šípky (z keříku napravo).
  • Nůžkami prostříhejte šípkový keř napravo a vejděte do areálu vrakoviště.
  • Promluvte si s hipíkem (o Caesarovi) a seberte krabičku Vizíru (ze země) a ručník (visí nad hipíkama).
  • Namočte ručník v sudu s vodou.
  • Odejděte z vrakoviště a odjeďte na hrad Klonenburg.
  • V inventáři použijte krvavou houbu a křídu na kelímek - získáte růžovou barvu.
  • Jděte za Hitlerem, promluvte si s ním o Caesarovi a dejte mu růžovou barvu - dostanete Caesarovu podobiznu.
  • Vraťte se na vrakoviště a ukažte podobiznu hipíkovi.
  • V inventáři vyrobte korále (z provázku a šípků) a chrastítko (ze štěrku a plechovky).
  • Obdarujte starší ženu korály, ženu s dítětem chrastítkem a hipíkovi dejte chachasparágus.
  • Znova ukažte hipíkovi Caesarovu podobiznu - zjistíte, kde bydlí.
  • Jděte za Caesarem (cestička za helikoptérou) a přečtěte si nápis na žlutém letadle.
  • Pokuste se otevřít dveře od letadla, potom rozbijte dveřní okénko cihlou a dveře otevřete zevnitř.
  • Vejděte do letadla, hned se zase vraťte ven a seberte z chodníku ostrý střep.
  • Znova vejděte do letadla, postavte stoličku vedle oběšeného Caesara a odřízněte provaz střepem.
  • Probuďte Caesara mokrým ručníkem...
  • Na stanici ukažte Caesarovi krvavou houbu a potom řetízek s emblémem.
  • Jděte do laborky a promluvte si s Matějem.
  • Vyjděte před stanici a odjeďte autem do plážového střediska.

    Plážové středisko Paradiso:

  • Důkladně si pohovořte s ležící Pamelou.
  • Na pláži seberte šutr (za Pamelou) a škebli (u mola). Polda 2
  • Jděte do škuneru nalevo, na palubě uražte šutrem zámek u bedny a bednu prozkoumejte - získáte harpunu.
  • Prozkoumejte záchranné kolo napravo, pak zatáhněte za držátko nad kolem.
  • Seberte z paluby zlatý prsten, v inventáři pak otevřete nožem škebli a nalezenou perlu spojte s prstenem.
  • Na lanko u jeřábu použijte rezavou pilku a pak z paluby seberte vypadlou síť.
  • Vraťte se na pláž a vhoďte síť do moře - chytnete kraba.
  • Vyjděte nahoru k domkům (cestičkou úplně napravo) a pokuste se vejít do domu.
  • Vypusťte do domku kraba a vejděte dovnitř.
  • Ze stolku s ječící Larou seberte jahodu a vývrtku se špuntem.
  • V inventáři oddělte špunt od vývrtky a umlčte jím ječící Laru.
  • Vyndejte Laře špunt z úst, odejděte z domu a pokračujte dále po cestičce.
  • Promluvte si s Esmeraldou o všem možném, pak seberte ze země proutek a pokračujte dál po cestě až k dvojčatům Marylin 1 a 2.
  • Promluvte si s dvojčaty a obdarujte je prstenem a Majklovým autogramem - získáte útržky výhružných dopisů.
  • Seberte ze stolku žitnou, otevřete ji vývrtkou a dejte loknout dřevěnému kohoutovi.
  • Seberte ze země kohoutí hovno a pohnojte s ním záhonky.
  • Použijte na záhonky proutek a posléze seberte květinu.
  • Vraťte se k Esmeraldě, nasypte jí do pití (po její levé straně) Vizír a dejte jí jahodu.
  • Promluvte si s Esmeraldou o všem možném - získáte klíč.
  • Odemkněte klíčem poštovní schránku - získáte další útržek dopisu.
  • Seberte Esmeraldě slepecké hole a jděte k příbytku Lary.
  • V inventáři použijte dámské kalhotky na harpunu, pak prozkoumejte slepecké hole a nabijte harpunu železnou holí č. 6.
  • Vystřelte harpunou na kokos na palmě a pak jej seberte. Polda 2
  • Jděte do Lařina příbytku a obdarujte Laru květinou - získáte další útržek dopisu.
  • Sejděte dolů na pláž a namažte Pamele záda kokosovým mlékem - získáte poslední útržek.
  • V inventáři spojte všechny útržky v celistvý dopis a přečtěte si jej.
  • Znova se vraťte do Lařina příbytku a použijte dopis na konvici s horkou vodou (na plotně napravo).
  • Odejděte z pláže a odjeďte do odhalené DNA továrny.

    DNA továrna:

  • Na poušti zastřelte pistolí velblouda na horizontu.
  • Prohledejte kostlivce - zjistíte jeho jméno.
  • Prozkoumejte malou černou dirku ve velkém zeleném kaktusu - je v ní mikrofon.
  • Pokuste se vytrhnout trn nalevo od mikrofonu v kaktusu - vejdete do továrny.
  • Promluvte si s profesorem, pak se vraťte k autu a odjeďte na stanici.
  • Jděte do BIS a na Baštu použijte zaříkávadlo - získáte recept, který si v inventáři hned pročtěte.
  • Jeďte k DNA továrně a známým způsobem (mikrofon a trn) se do ní dostaňte.
  • Seberte modrý hadr (leží pod velkým přístrojem) a v inventáři ho namočte benzínem z lahve (pokud benzín nemáte, načepujte ho z čopru před Rokovým klubem).
  • Stiskněte páku v levé zadní části místnosti a pomocí agregátu zapalte hadr.
  • Použijte skleničku na poličky s chemikáliemi za profesorem - namícháte tak grog.
  • Hořícím hadrem zapalte kahan napravo od velkého přístroje a nalejte grog do trychtýře.
  • Promluvte si s profesorem o všem možném.
  • Vyjděte z továrny a autem odjeďte na letiště.

    Polda 2

    Letiště:

  • Nadvakrát si promluvte s opilým pilotem, potom mu do skleničky stříkněte uspávadlo z injekce.
  • Prohledejte pilota - získáte letecký manuál, který si v inventáři pročtěte.
  • Jděte k letadlu, otevřete poklop u vrtule a zapněte motor.
  • Roztočte vrtuli a nasedněte do letadla...

    Barbieland:

  • Promluvte si s vlasatým dědkem (pod sutinami) o všem možném.
  • Promluvte si s Kenovou hlavou a pak z ní vytáhněte baterky.
  • Seberte hnědého čokla nalevo, v inventáři do něj vložte baterky a dejte mu přičichnout ke kapesníku.
  • Jděte úplně napravo a vypusťte psa do okna.
  • Promluvte si s Klaudií a pak na ni použijte psa - rozkouše jí pouta.

    ...a byla svatba a všichni žili šťastně až do smrti...

  • Autor:




    Nejčtenější

    PaRappa The Rapper: Remastered
    RECENZE: Předběhněte frontu na záchod díky svému rapovému umění

    Prapředek kdysi tolik populárních rytmických her se vrací v remasterované podobě. A je to pořád stejný úlet.  celý článek

    Warhammer 40 000: Dawn of War 3
    RECENZE: Warhammer 40 000: Dawn of War 3 je velkým šlápnutím vedle

    Pokud se mohli vývojáři z Relic Entertainment něčím chlubit, tak tím, že jejich realtimové strategie patří k naprosté špičce žánru a při jejich koupi...  celý článek

    Harley Quinn v Injustice 2
    Pět nejočekávanějších květnových her

    Během května sice nápor nových videoher trochu poleví, ale skutečně jen malinko. Největším lákadlem bude pravděpodobně sci-fi akce Prey.  celý článek

    Blizzcon 2016
    Co budete hrát o víkendu?

    Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

    Další z rubriky

    Sniper: Ghost Warrior 3
    RECENZE: Sniper: Ghost Warrior 3 se příliš veze na vlně zájmu

    Série Sniper: Ghost Warrior se vždy řadila spíše mezi ty, od kterých se toho očekávalo méně. Mezi vydáním druhého dílu a tím současným však uběhly čtyři roky a...  celý článek

    PaRappa The Rapper: Remastered
    RECENZE: Předběhněte frontu na záchod díky svému rapovému umění

    Prapředek kdysi tolik populárních rytmických her se vrací v remasterované podobě. A je to pořád stejný úlet.  celý článek

    Mario Kart 8 Deluxe
    RECENZE: Mario Kart 8 Deluxe vylepšuje už téměř dokonalé akční závody

    Nejprodávanější a z mého pohledu také nejlepší hra na Wii U se dočkala vylepšené verze na Switch. Pokud novou konzoli máte a chcete akční závody s parádně...  celý článek

    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.