Viktor Antonov vede vizuální stránku pro titul Dishonored. Stejnou roli sehrál i při vývoji střílečky Half-Life 2.

Viktor Antonov vede vizuální stránku pro titul Dishonored. Stejnou roli sehrál i při vývoji střílečky Half-Life 2.

Posledních pět let bylo pro fikci bídných, tvrdí spoluautor Half-Life

  • 21
Režisér vizuálního pojetí střílečky Half-Life 2 kritizuje současný stav herního průmyslu. Je jím Viktor Antonov, který nově vede návrh vizuální stránky pro akci Dishonored. Antonov grafiku her vnímá jako stagnující. "Bylo to velmi bídných pět let pro fikci v herním průmyslu," řekl Antonov pro britský server Eurogamer.

"Vyšlo příliš mnoho pokračování a trh ovládá příliš ustálených značek. A řada z nich jsou válečné hry. Jsou to sice skvělé projekty a výborná zábava, ale dnes (mi) chybí dostatečná rozmanitost."

Projekt Dishonored, na kterém se v současné době podílí, pojetím světa částečně přibližuje k hororové akci BioShock (čtěte o hře).

"Pracujeme na historickém díle, retro-futuristickém díle, které má s BioShockem společné jen to, že se neodehrává ve vzdálené budoucnosti, ale odkazuje na minulost," říká Antonov. "Naneštěstí jsou BioShock a Dishonored jediné dvě hry, které využívají takové fikce v minulosti. A to za kolik let?" táže se Antonov.

"Velmi mě těší, kam se posunuly technologie. Umělci a režiséři by si ale měli trochu zkomplikovat život a donutit vedení k většímu množství uměleckých rizik a k využití technologie na lepší a vyšší úrovni," tvrdí Antonov. Přesvědčování investorů o významu vizuální stránky mu prý zabere stejně času jako její vytváření.

Dishonored je akce s netradičním světem. Odehrává se totiž v prostředí, které mísí styl art deco s postmoderní technologií. Ve hře se stanete zabijákem s nadpřirozenými schopnostmi a průchod úrovněmi se bude odvíjet od vašeho herního stylu.

Zdroj: Eurogamer

zdroj: www.youtube.com