"Vyšlo příliš mnoho pokračování a trh ovládá příliš ustálených značek. A řada z nich jsou válečné hry. Jsou to sice skvělé projekty a výborná zábava, ale dnes (mi) chybí dostatečná rozmanitost."
Projekt Dishonored, na kterém se v současné době podílí, pojetím světa částečně přibližuje k hororové akci BioShock (čtěte o hře).
"Pracujeme na historickém díle, retro-futuristickém díle, které má s BioShockem společné jen to, že se neodehrává ve vzdálené budoucnosti, ale odkazuje na minulost," říká Antonov. "Naneštěstí jsou BioShock a Dishonored jediné dvě hry, které využívají takové fikce v minulosti. A to za kolik let?" táže se Antonov.
"Velmi mě těší, kam se posunuly technologie. Umělci a režiséři by si ale měli trochu zkomplikovat život a donutit vedení k většímu množství uměleckých rizik a k využití technologie na lepší a vyšší úrovni," tvrdí Antonov. Přesvědčování investorů o významu vizuální stránky mu prý zabere stejně času jako její vytváření.
Dishonored je akce s netradičním světem. Odehrává se totiž v prostředí, které mísí styl art deco s postmoderní technologií. Ve hře se stanete zabijákem s nadpřirozenými schopnostmi a průchod úrovněmi se bude odvíjet od vašeho herního stylu.
Zdroj: Eurogamer
zdroj: www.youtube.com