Právě hrajeme: Rollercoaster Tycoon 2

Právě hrajeme: Rollercoaster Tycoon 2
Na Rollercoaster Tycoon II jsem se hodně těšil. A to i přesto, že na obrázcích vypadala grafika takřka stejně jako u prvního dílu a seznam připravovaných novot a zlepšení nebyl z nejdelších. Někde v hloubi duše mi ale hlodal červík, a tak jsem Cd s plnou verzí hry, které mi na stůl přistálo právě včera, strkal do mechaniky značně nervózně.
Nebudu vás napínat – výsledek předčil má očekávání. V záporné formě. Rollercoaster Tycoon II je jednoduše zkopírovaná jednička s několika novými parky navíc. Nevěřil jsem vlastním očím, když mi před očima proběhla úplně stejná úvodní animace/neanimace jako v prvním díle, ale to není zdaleka vše. Grafika, kterou bylo možné u jedničky pokládat za roztomilou, je ve dvojce jednoduše špatná a interface má už také něco za sebou. Totální absenci intuitivnosti a zjednodušujících funkcí a shortcutů nelze přehlédnout jen tak…
Na druhou stranu: jakmile jsem přestal hudrovat a zcela vážně se pustil do stavby parku v prostoru opuštěného hradu (abych se posléze přesunul do autentického prostředí parku Six Flags v Belgii), zjistil jsem, že ta "trapná kopie tři roky staré vykopávky" má něco do sebe. Zkrátka a dobře – hrál jsem a hrál, hudroval a hudroval – a než jsem se nadál, rázem bylo o dvě hodiny víc. Takže to s hodnocením RCT 2 nebudu mít tak jednoduché a novou hru Chrise Sawyera čeká perný boj o procenta…
Pokud byste toužili onen seznam vylepšení zhlédnout v kompletní verzi, navštivte naše E3 preview, screenshotovou galerii, kam dnes přibylo devět námi vytípaných obrázků, najdete tady.

Rollercoaster Tycoon II Rollercoaster Tycoon II Rollercoaster Tycoon II