Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

League of Legends restartuje příběhové pozadí hry

  15:46aktualizováno  15:46
Dosavadní vývoj děje v League of Legends prý byl pro vývojáře příliš omezující. Rozhodli se proto příběh přepracovat.

League of Legends | foto: iDNES.cz

"Někdy se díváme zpět na rozhodnutí, která dávala perfektní smysl v době, kdy jsme je učinili, a jsou nyní v rozporu s našimi návrhářskými hodnotami a ve výsledku omezují naši schopnost League of Legends průběžně vylepšovat," vysvětluje vývojář Tommy Gnox v oficiálním příspěvku.

Některé příběhové kroky v dlouhodobějším horizontu údajně začaly vytvářet nečekané problémy. Každá postava totiž potřebovala pádný důvod, proč se do boje připojit.

"Instituce, které jsme navrhli, vedly ke kreativní stagnaci. Omezovaly způsoby, jakým hrdinové, frakce i samotný svět Runeterra mohl růst a měnit se." Dosavadní příběhové pozadí tak údajně zamezovalo dalšímu rozvoji postav. Přesto však některé prvky z původního děje ve hře zůstanou.

"Příběh má potenciál ovlivnit v League of Legends všechny prvky a rozhodnutí vydat se do nové dějové oblasti neproběhlo rychle, ani rozmarně." Byl to krok, ke kterému vývojáři dospěli teprve postupně.

"Na velmi obecné úrovni jsme se rozhodli posunout příběh mimo jeho původní zaměření na vysvětlování herní akce, a vytvořit tak nové dějové směřování pro Runeterru."

A jak situaci vnímáte vy? Potřeboval titul přepracovat děj? A je to vůbec v síťové akci podstatný prvek?

Autor:




Nejčtenější

Blizzcon 2016
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

PaRappa The Rapper: Remastered
RECENZE: Předběhněte frontu na záchod díky svému rapovému umění

Prapředek kdysi tolik populárních rytmických her se vrací v remasterované podobě. A je to pořád stejný úlet.  celý článek

Andrej Kiska a Peter Vasterbacka
Slovenský prezident jednal s tvůrcem Angry Birds o hrách do škol

Slovenský prezident Andrej Kiska se na svém Facebooku pochlubil fotkami ze setkání s vývojářem populárních Angry Birds.   celý článek

Sniper: Ghost Warrior 3
RECENZE: Sniper: Ghost Warrior 3 se příliš veze na vlně zájmu

Série Sniper: Ghost Warrior se vždy řadila spíše mezi ty, od kterých se toho očekávalo méně. Mezi vydáním druhého dílu a tím současným však uběhly čtyři roky a...  celý článek

Warhammer 40 000: Dawn of War 3
RECENZE: Warhammer 40 000: Dawn of War 3 je velkým šlápnutím vedle

Pokud se mohli vývojáři z Relic Entertainment něčím chlubit, tak tím, že jejich realtimové strategie patří k naprosté špičce žánru a při jejich koupi...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.