Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

League of Legends restartuje příběhové pozadí hry

  15:46aktualizováno  15:46
Dosavadní vývoj děje v League of Legends prý byl pro vývojáře příliš omezující. Rozhodli se proto příběh přepracovat.

League of Legends | foto: iDNES.cz

"Někdy se díváme zpět na rozhodnutí, která dávala perfektní smysl v době, kdy jsme je učinili, a jsou nyní v rozporu s našimi návrhářskými hodnotami a ve výsledku omezují naši schopnost League of Legends průběžně vylepšovat," vysvětluje vývojář Tommy Gnox v oficiálním příspěvku.

Některé příběhové kroky v dlouhodobějším horizontu údajně začaly vytvářet nečekané problémy. Každá postava totiž potřebovala pádný důvod, proč se do boje připojit.

"Instituce, které jsme navrhli, vedly ke kreativní stagnaci. Omezovaly způsoby, jakým hrdinové, frakce i samotný svět Runeterra mohl růst a měnit se." Dosavadní příběhové pozadí tak údajně zamezovalo dalšímu rozvoji postav. Přesto však některé prvky z původního děje ve hře zůstanou.

"Příběh má potenciál ovlivnit v League of Legends všechny prvky a rozhodnutí vydat se do nové dějové oblasti neproběhlo rychle, ani rozmarně." Byl to krok, ke kterému vývojáři dospěli teprve postupně.

"Na velmi obecné úrovni jsme se rozhodli posunout příběh mimo jeho původní zaměření na vysvětlování herní akce, a vytvořit tak nové dějové směřování pro Runeterru."

A jak situaci vnímáte vy? Potřeboval titul přepracovat děj? A je to vůbec v síťové akci podstatný prvek?

Autor:




Nejčtenější

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

StarCraft: Remastered
StarCraft: Remastered je skutečností, vyjde v létě na PC a Mac

Strategická legenda StarCraft se dočká po necelých dvaceti letech od vydání modernizovaného kabátku, a to včetně datadisku Brood War.  celý článek

Battlefield 1 - They Shall Not Pass
Zažijte verdunský mlýnek na maso v Battlefieldu 1. Recenze přídavku

Balíček They Shall not Pass je první ze čtveřice chystaných rozšíření úspěšné válečné hry Battlefield 1. Konečně v něm máte možnost bojovat za vojáky...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.