League of Legends

League of Legends | foto: iDNES.cz

League of Legends restartuje příběhové pozadí hry

  • 5
Dosavadní vývoj děje v League of Legends prý byl pro vývojáře příliš omezující. Rozhodli se proto příběh přepracovat.

"Někdy se díváme zpět na rozhodnutí, která dávala perfektní smysl v době, kdy jsme je učinili, a jsou nyní v rozporu s našimi návrhářskými hodnotami a ve výsledku omezují naši schopnost League of Legends průběžně vylepšovat," vysvětluje vývojář Tommy Gnox v oficiálním příspěvku.

Některé příběhové kroky v dlouhodobějším horizontu údajně začaly vytvářet nečekané problémy. Každá postava totiž potřebovala pádný důvod, proč se do boje připojit.

"Instituce, které jsme navrhli, vedly ke kreativní stagnaci. Omezovaly způsoby, jakým hrdinové, frakce i samotný svět Runeterra mohl růst a měnit se." Dosavadní příběhové pozadí tak údajně zamezovalo dalšímu rozvoji postav. Přesto však některé prvky z původního děje ve hře zůstanou.

"Příběh má potenciál ovlivnit v League of Legends všechny prvky a rozhodnutí vydat se do nové dějové oblasti neproběhlo rychle, ani rozmarně." Byl to krok, ke kterému vývojáři dospěli teprve postupně.

"Na velmi obecné úrovni jsme se rozhodli posunout příběh mimo jeho původní zaměření na vysvětlování herní akce, a vytvořit tak nové dějové směřování pro Runeterru."

A jak situaci vnímáte vy? Potřeboval titul přepracovat děj? A je to vůbec v síťové akci podstatný prvek?