Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ve hře budujete věznice, autorům přinesla téměř půl miliardy

  10:45aktualizováno  10:45
Cesta k úspěchu titulu Prison Architect byla pomalá a nenápadná. Vzniká pět let a společnost na začátku projektu téměř zkrachovala. Dnes se však autoři pyšní číslem 1,25 milionu prodaných kusů a obratem přes 19 milionů dolarů. Tedy okolo 456 milionů korun.

Titul se hraje z ptačí perspektivy a využívá jednoduchou 2D grafiku. Hráč se stará například o najímání personálu, stavění cel či budování příslušenství. Pod vaší správou jsou také finance a starost o spokojenost vězňů.

Tvůrci jako zdroj inspirace zmiňují hry Theme Hospital i Dungeon Keeper a hra v základní verzi vyjde na 19,99 eura. Tedy přibližně na 550 korun.

Šéf vývoje a spoluzakladatel společnosti Chris Delay již pomalu zvažuje, co bude jeho další projekt. Pracuje proto na prototypech, zároveň však považuje za zásadní další rozvoj hry Prison Architect. Ta totiž 6. října teprve opustí fázi předběžného přístupu a oficiálně vyjde.

Prison Architect
Prison Architect
Prison Architect
Prison Architect

Budování věznice v Prison Architect

„Nejprve musíme Prison Architect vydat, dostatečně podporovat a dostat tým do dobrého tempa, při kterém konstantně vytváří aktualizace,“ řekl Delay pro britský server Eurogamer.

Ostatní členové týmu se prý obávají, aby hru nepokazili, až se šéf návrhu přesune k jinému projektu. Společnost existuje patnáct let a Prison Architect je její první hit. Chtějí ho proto udržet naživu co nejdéle.

V následujícím roce tak plánují růst firmy, během kterého se vývojáři rozdělí na tým rozvíjející Prison Architect a tým vytvářející nové hry. „Naše příští hra nebude o stavění a nebude o budování. Bude to o něčem úplně jiném. Ale v současné době se nechceme rozptylovat, protože je to celé o 6. říjnu.“

Autor:


Témata: Věznice


Nejčtenější

Vánoční vzhled postav v Overwatchi
Overwatch byl pro vývojáře útěkem od beznaděje

Skupina tvůrců z Blizzardu měla po zrušení velkolepého projektu Titan dva týdny na to, aby vymyslela novou hru. A během těchto čtrnácti dní se zrodil koncept,...  celý článek

BioShock Infinite
Autoři BioShocku založili nové studio Ghost Story

Po zrušení studia Irrational Games se jeho bývalí zaměstnanci vydali odlišnými směry. Vzniklo díky tomu hned několik firem a jednou z nich je i nově založené...  celý článek

Youtuber PewDiePie
Youtuber kritizoval kontroverzního kolegu, označují ho za zrádce

Internetem stále hýbou ozvěny, které jsou reakcemi na vtip nejpopulárnějšího youtubera PewDiePie. Ten zaplatil dvěma Indům, kteří za pět dolarů poskakovali s...  celý článek

Assassin's Creed: Black Flag
Konec pirátských her do 3 let? Nereálné, tvrdí autoři nejlepší ochrany

Hackeři před rokem tvrdili, že se blíží konec nelegálního stahování. Ochrany prý začínají být tak komplexní, že během tří let bude nemožné je prolomit. Tvůrci...  celý článek

Hidden & Dangerous
Klasická česká série Hidden & Dangerous je poprvé dostupná i digitálně

Taktická série Hidden & Dangerous patří do zlatého fondu českých her. Oba díly však vyšly na přelomu milénia a doposud je nebylo možné koupit digitálně. To...  celý článek

Chybí vám kamarádka?
Chybí vám kamarádka?

Nové kamarádky v okolí najdete na eMimino.cz.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.