Přítmí - návod

Návod na fotorealistickou adventuru by Score, na níž si vylámal zuby nejeden pařan, což ostatně bylo také jejím cílem. Dnes už vám však může jít vše hladce od myši či klávesnice, neboť náš návod je vám plně k dispozici.
Přítmí
Návod na fotorealistickou adventuru by Score

DEN I.
Objevíte se ve svém brlohu, kde seberte před vámi ležící fotopapír, zajděte do koupelny (dvakrát doleva, dveře na pravé straně), kde z police seberte vývojku a ustalovač. Vraťte se do pokoje a chvilku zde zkoumejte věci, dokud nepřijde detektiv major Procházka, který vám poví o vraždě, jež se stala v domě, kde jste fotografoval. Po rozhovoru z místnosti odejděte.

Ocitnete se ve fotolaboratoři kde necháte vyvolat fotky, jak vám přikázal detektiv. Po kratším rozhovoru s Olinou se vrátíte zase domů, odkud znovu můžete vyrazit ven, tentokrát do domu, v němž se stala vražda pana Liebermanna. Až se dozvíte, jak byl zavražděn, můžete se vrátit domů a zajít si pro hotové fotky. Ještě je zaneste na policii a předejte je majoru Procházkovi.

Po návratu jděte do šuplete (na obrazovce se vstupem do koupelny) kde vezměte fotky a na stejném obrazu spusťte spínač, jež se nalézá napravo od zásuvky. Přibližte se ke zvětšovacímu přístroji (obrazovka napravo), přibližte se k němu a do vrcholu založte negativ. Spustě přístroj a prohlédněte si zvětšeninu. Na prvním snímku napravo je postava, kterou si prohlédněte. Vystupte z obrazu a vypněte přístroj. Použijte fotopapír na mašinu a tím ho osviťte. Znovu vylezte z obrazu a do maxikádinek nejdříve dejte chemikálie a následovně osvícený papír. Vypněte spínač a vyvolanou fotku zaneste na policii.

Přítmí

Po rozhovoru s majorem se ocitnete znovu ve svém brlohu, kde si znovu zvětšete negativ. Podívejte se na první snímek, kde úplně napravo leží vražedná zbraň - sekyra. Tu prozkoumejte a s novým objevem se znovu pochlubte na policejní stanici. Po návratu domů znovu vyjděte do ulic, na místo činu.

Vejděte do budovy, vydejte se po schodech a na další obrazovce po levé šipce. Měli byste stát na balkoně, odkud jděte do jediných možných dveřích - tedy těm nalevo. Po rozhovoru s paní Vovesnou vyjděte dveřmi z jejího bytu a z balkónu sejděte pravou stranou. Tentokrát můžete pokračovat na půdu (šipka nahoru), kterou paní Vovesná otevřela. Vyjděte tedy nahoru a po poněkud chorých schodech až na střechu. Pokračujte rovně, až ke schoulenému Michalu "Jánskému" Rybkovi, se kterým si promluvte. Ze střech se vraťte k paní Vovesné, se kterou si znovu popovídejte. Dozvíte se, že Michal navštěvoval pana Liebermanna po římse, z jejích okna. Udělejte totéž, tedy obraťte se a prozkoumejte oblast mezi křeslem a lampičkou. Jste v pokoji pana Liebermanna. Jděte vpravo a přibližte se k telefonu. Prozkoumejte adresář a opište z něj všechna čísla. Zavolejte z telefonu na MEMO Box a poslechněte si zprávu. Před odchodem si Ještě přečtěte poznámku, jež je napsaná na papírku ležícím v pravém rohu stolku. "Odejděte" levými dveřmi. Z balkonu sestupte a vydejte se cestou domů. Narazíte ještě na majora Procházku, který jde zatknout pana Jánského a potom nezbude nic jiného, než jít do hajan...
Přítmí

DEN II.
Vyjděte ven, kde se poprvé seznámíte s trochu nepřehlednou mapou. Vydejte se do sanatoria, což je budova vpravo nahoře. Jděte do budovy a po menší scénce vyzkoušejte čtvrté dveře zprava. Seznámíte se staniční sestrou a po nezdařeném rozhovoru se vraťte do vašeho domu pro kabát. Ten je napravo od zvětšovacího přístroje. Jděte znovu do sanatoře, a v chodbě použijte na dveře pana jánského papírek s telefonními čísly z domu pana Liebermanna. Vyjděte ven z budovy a jděte vpravo, k oknu. Vhoďte do něj kamínek (neboli prozkoumejte okno ;-D) a "popovídete" si s panem Jánským.

Ze sanatoře jděte na místo činu (barák napravo od nejzápadnějšího domu), kde tentokráte nejděte po schodech, ale rovně. Prozkoumejte druhý vchod do sklepu a tím se v něm ocitnete. Popojděte kupředu a z harampádí vezměte amuleto-klíč (od cedulky s číslem jedna nahoře) a starý tenisák (od stejné cedulky v rovinně napravo mezi deskami, místo je malé!). Jděte znovu na půdu, ne až na střechu. Jděte doleva a nalezené klíče použijte k otevření levých dveří. Prozkoumejte zámek a do políčka vepište JHWH. Po příchodu paní Channel5 jděte domů a prostudujte zde Zlaté Stránky u telefonu. Po zjištění bydliště Aleše Hanky se k němu vydejte, je to dům hned pod bývalým domovem pana Liebermanna.

Přítmí

V tomto domě jděte třikrát rovně, až se ocitnete u mrtvého Hanky. Prozkoumejte jeho tělo, z nějž získáte vzkaz. Jděte o obrazovku zpět (nebo spíše nalevo) a seberte z ledničky klíče. Vujděte z budovy a automaticky se ocitnete v policejní stanici, oznamujíc nové zprávy. Jděte domů, de se poprvé setkáte s panem Vojtíškem, s nímž si také popovídejte.

Dnes již nezbude nic jiného, než jít za Veou do Punta,což je podnik nalevo od blázince. Po pár kecech s Channel5 alias Veou se budete muset vydat domů vyspat. Ráno se probudíte, a bude to váš předposlední den v Pekle.

DEN III.
Jděte za mrtvým Hankem a vyberte mu schránku, kterou otevřete pomocí klíčů z ledničky. Je to třetí schránka zleva nahoře a najdete v ní zprávu od Kalima a SPZ jeho auta. Jeďte na policii kde si promluvte o misce s majorem Procházkou, a po jeho odchodu zasedněte k počítači, kde běží program na vyhledávání SPZetek. Použijte vzkaz ze schránky na monitor a dostanete tak Kalimovu adresu. Než k němu ale zajdete, vydejte se do muzea (nejjižnější budova).

Přítmí

Tam se mimo Vei potkáte i s panem Vojtíškem, jež vás chvíli nechá čekat ve své kanceláří. Otočte se dvakrát doleva a prozkoumejte prostor nalevo od Lexikonu Magie. Prozkoumejte vyčnívající vzkaz, a v tu chvíli přijde Vojtíšek. Po jistě pro něj nepříjemném rozhovoru se konečně dejte je Kalimovi, tedy budova nalevo od Punta.

Vydejte se napravo a prozkoumejte auto. Použijte tenisový míček k otevření zámku na kufru a vměstnejte se dovnitř. Po delší jízdě vystupte a zjistíte, že jste v garážích muzea. Otevřete největší bednu a vlezte do ní. Nyní následuje delší "video", které samozřejmě nepopisuji.

DEN IV.
Objevíte se na cestičce, je po rituálu. Jděte doprava a přibližte se ke kamenu. Na něm najdete částečně schovanou svoji F4ku a film je bílá skvrna napravo od foťáku. Vraťte se na pěšinku a vyjděte z buše. Namiřte si to do fotolabu (nejzápadnější budova), kde se zeptejte na možné vyvolání filmu. Dle návodu jděte na policii a potom do Punty, za Veou.

Tímto je hra dokončena, nyní můžete sledovat poslední kousky děje. Tak těžké to zase nebylo, že ne?