Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Assassin's Creed 3 se prodává skvěle. Druhý díl předčil dvojnásobně

  14:38aktualizováno  14:38
Boj za nezávislost v akčním hitu Assassin's Creed 3 táhne. Hra se okamžitě usadila na prvním místě týdenních prodejů v Británii. V současné době jde o nejúspěšnější hru společnosti Ubisoft, která hru vydala. Prodeje oproti druhému dílu jsou téměř dvojnásobné.

Assassin's Creed 3

Na druhém místě je fotbal FIFA 13 od EA. Naproti tomu válečná střílečka Medal of Honor: Warfighter, kterou kritika strhala, se propadla z prvního místa minulý týden až na šestou pozici.

Do první pětice se totiž propracovaly tři novinky. Na třetím místě je zápasení v WWE '13, na čtvrtém manažer Football Manager 2013 a na pátém závody Need For Speed Most Wanted.

Mimochodem, na čtrnáctém místě je Assassin's Creed: Liberation pro handheld PS Vita a je to třetí nejúspěšnější uvedení hry na Vitu (za Uncharted: Golden Abyss a FIFA Football).

Žebříček zveřejnila monitorovací firma GfK Chart Track.

"Problémy technického rázu a místy patetické dialogy, to jsou v podstatě jediné nedostatky třetího dílu akční historické exkurze Assassin's Creed. I přesto je hra zárukou vynikajícího zážitku a zatím nejžhavějším kandidátem na zabijáka vánoční nudy," napsali jsme o Assassin’s Creed 3. Hra si vysloužila vysoké hodnocení 90 procent.

Nejprodávanější hry týdne v Británii

1. Assassin's Creed 3
2. FIFA 13
3. WWE '13 (novinka)
4. Football Manager 2013 (novinka)
5. Need For Speed Most Wanted (novinka)
6. Medal of Honor: Warfighter
7. Forza Horizon
8. Skylanders Giants
9. Just Dance 4
10. Dishonored

Autor:




Nejčtenější

For Honor - Nobushi
VIDEO: Jak bojuje samuraj v akci For Honor

V drsné řežbě For Honor si půjdou po krku samurajové, rytíři a vikingové. Nové video představuje samurajského bojovníka typu Nobushi.   celý článek

Diablo
GLOSA: Dvacet let s Diablem. Proč soupeři nikdy neměli šanci?

Kultovní hra Diablo oslavila dvacáté narozeniny. Inspirovala řadu napodobitelů, kteří však její masivní úspěch nikdy nedokázali napodobit. Co dělá temnou...  celý článek

Mirror Layers
Geniální Mirror Layers maže hranice mezi realitou a hrou

Horor Mirrol Layers vás vyděsí, ale hlavně zaujme velice netradičními hádankami. Ty jsou obtížné, ale také jedny z nejoriginálnějších, jaké jste kdy viděli....  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.