Ilustrační obrázek ze stahovatelného obsahu Bad Blood pro Watch Dogs

Ilustrační obrázek ze stahovatelného obsahu Bad Blood pro Watch Dogs

Ubisoft do obchodů dodal 9 milionů kopií hry Watch Dogs

  • 2
Říká se, že uspět s novou značkou je v herním průmyslu obtížné. Letos vydané hry Watch Dogs však Ubisoft do obchodů dodal 9 milionů kusů. Skutečně prodaných kusů bude méně, i tak to však svědčí o zájmu o titul.

Ubisoft statistiku odhalil v rámci zhodnocení druhého čtvrtletí. Za posledního půl roku meziroční prodeje stouply o 65 %. Obrat firmy tak během posledních šesti měsíců činil 484,2 milionu eur, tedy okolo 13,5 miliardy korun. Oproti stejnému období za loňský rok to představovalo narůst o 190,9 milionů eur.

Počet krabic Watch Dogs dodaných do obchodů před třemi měsíci činil 8 milionů. Posledního čtvrt roku tak přineslo další milion kusů. První čtyři miliony přitom hra prodala v úvodním týdnu. Díky tomu se stala vůbec nejúspěšnější novou značkou vydavatelství Ubisoft.

Na úspěšném čtvrtletí se podílelo i několik dalších dříve vydaných her. Společnost zmiňuje zejména tituly Assassin’s Creed 4: Black Flag, South Park: The Stick of Truth, Far Cry 3 a Rayman Legends.

„Velmi silné prodeje na začátku fiskálního roku pokračovaly i v druhém čtvrtletí a opět nám pomohly překonat naše očekávání,“ prohlásil šéf Ubisoftu Yves Guillemot.