Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Namísto péče o původní hru vzniká druhý díl simulátoru Project CARS

  12:00aktualizováno  12:00
Závody Project CARS, které si zakládají na realismu, vyšly po mnoha odkladech letos v květnu. Autoři však namísto péče o původní hru, která má stále k dokonalosti daleko, kvapem oznamují druhý díl.

Project CARS 2 | foto: Slightly Mad Studios

Někteří fanoušci považují rychlé oznámení druhého dílu za vtip. Jeden z nich například poukazuje na to, že jedna z funkcí, která se chystá pro druhý díl (režim kariéry v kooperaci), měla být už součástí původního projektu.

Project Cars 2 působí ve všech směrech jako klasický druhý díl, který staví na původních základech a rozvíjí původní obsah. To znamená více tratí, tříd vozů či prohloubení on-line a sociální prvků.

Simulátor Project CARS vyšel 8. května a na Bonuswebu získal v recenzi 65 procent. „Je to simulátor, který není snadné si užít,“ napsali jsme.

 

Autor:


Témata: simulátor, Vtip


Nejčtenější

Gears of War 4
Microsoft: Před uvedením nové konzole budeme mít několik exkluzivit

Skromně působící nabídka Microsoftu by se do zahájení prodeje konzole Scorpio měla zlepšit. Společnost si prý uvědomuje význam exkluzivních titulů, a chce jim...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard
Klíčem k úspěchu nového Resident Evilu byla 90. léta

Inspirací pro sedmý díl Resident Evilu bylo pojetí her v minulosti. Titul se přitom původně přikláněl k akčnějšímu stylu šestého dílu.  celý článek

Kingsway
Hra vypadá jako operační systém, na který byste rádi zapomněli

Pomalé načítání, otravná vyskakující okna či zastaralé uživatelské rozhraní. Kingsway sice připomíná staré operační systémy, ve skutečnosti je to ovšem hra na...  celý článek

Československo 38-89: Atentát
Hra českých vědců o atentátu na Heydricha bojuje o přízeň ve světě

Vylepšená verze edukativní hry Československo 38-89: Atentát se pod novým jménem Attentat 1942 uchází o přízeň hráčů na digitální distribuci Steam v rámci...  celý článek

Šéf vývojářské společnosti InXile Entertainment, kterým je Brian Fargo.
Brian Fargo vedl vývoj Wastelandu i Falloutu. Pracuje na poslední hře

Ostřílený návrhář s více než 35 lety zkušeností plánuje svůj odchod ze světa videoher. Nejprve však dokončí Wasteland 3, jehož vydání je naplánované na rok...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.