„Oficiálním vyjádřením je, že očekáváme ohlášení nového hardwaru od Nintenda,“ prohlásili vývojáři pro server pro server Nintendo Life. Tvůrcům se pro Wii U nedaří vytvořit přijatelný zážitek.
„V současné době jsou Project Cars pro Wii U příliš náročné,“ tvrdí lidé ze Slightly Mad Studios. Letos v únoru ostatně prohlásili, že se jim daří hru rozběhat zhruba na 23 snímků za vteřinu. To je o sedm méně než konzolový standard. Pro optimální zážitek ze závodních a akčních her je přitom vhodných spíše šedesát snímků.
„Upřímně, pokud výrazně neomezíme grafiku, bude připadat v potaz až příští konzole od Nintenda,“ řekl v únoru šéf vývojářů Ian Bell.
Závody Project Cars, které se soustředí především na realističnost, u hráčů uspěly. Tvůrci totiž v červnu ohlásili první milion prodaných kusů. Hra vydaná v květnu byla dostupná pro platformy PC, Xbox One a PlayStation 4.
Koncem června vývojáři oznámili také vývoj druhého dílu. To však příznivci hry nesou s nelibostí. Titul totiž vznikl díky komunitnímu financování a některé ze slibovaných funkcí se ve hře vůbec neobjevily. Tvůrci je slíbili právě pro další díl. Příkladem toho může být kooperativní režim kariéry.