Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hra ze staré školy láme rekordy. Získala 4 miliony dolarů od komunity

aktualizováno 
Zavedení vývojáři slaví úspěch s nezávislými projekty. Mezi komunitou financované tituly se nově zařadil i titul Project Eternity, který prostřednictvím serveru Kickstarter vybral téměř 4 miliony dolarů, tedy přes 75 milionů korun. A stal se tak rekordmanem v počtu vybraných peněz na Kickstarteru.

Project Eternity vyvíjejí autoři her jako Baldur's Gate, Fallout 2 či Planescape Torment.

Project Eternity je hrou na hrdiny, odkazující na klasické tituly jako Baldur's Gate, Icewind Dale či Planescape: Torment. Titul ostatně vyvíjí společnost Obsidian Entertainment, která stojí například za vývojem Fallout: New Vegas. A společnost založili veteráni ze studia Black Isle, tedy spoluautoři všech tří inspirací.

Hra má vyjít v roce 2014 a nahlížet na ni budeme z izometrického pohledu. Vývojáři také slibují velkolepé prozkoumávání světa, intenzivní souboje a dospělá témata.

Ústřední postavu si hráč vytvoří sám a na výběr bude mít také společníky, se kterými svět Projectu Eternity bude brázdit. Vývojáři též slibují hodnotné dialogy s řadou voleb a dopadem na příběh.

Boje mají probíhat ve skutečném čase, souboj však lze v libovolné chvíli zastavit a skupině rozdat úkoly. Titul má nabídnout jedenáct povolání, šest ras a skupinu až o šesti členech. Tempo získávání zkušeností pak bude pomalé.

Titul má zahrnovat také dům dobrodruhů, jenž hráčům umožní získávat i společníky, kteří s dějovou linkou nijak nesouvisí.

Project Eternity

Ukázka herního prostředí, které svým pojetím odkazuje na sérii Baldur's Gate.

Obejde se bez protipirátské ochrany

Project Eternity je pouze pracovní název a hra vyjde pro PC, Linux i Mac. Vývojáři slibují také verzi bez protipirátské ochrany, která by měla být k dispozici prostřednictvím serveru Good Old Games.

Podobnou hru prý společnost Obsidian chce vytvořit již řadu let. Tradiční vydavatelství však neměla zájem a vývoj umožnilo teprve komunitní financování.

To totiž eliminuje vydavatele a titul svými příspěvky financují jen samotní hráči. Vývojáři pak své hry nemusí přizpůsobovat požadavkům vydavatele či sponzora, a mají tak větší tvůrčí svobodu.

Autor:


Témata: Fallout, Linux


Nejčtenější

Nintendo Switch pre-launch event
Chcete si vyzkoušet Switch před vydáním? Příští sobotu budou v Praze

Pokud byste si rádi vyzkoušeli připravovanou konzoli Switch od Nintenda ještě před březnovým vydáním, v sobotu 25. února proběhne v Praze pre-lauch event.  celý článek

PlayStation 4 Slim - Glacier White
Z nemocnice na Zélandu zmizela konzole pro děti na chemoterapii

Z nemocnice na Novém Zélandu zmizel PlayStation 4. Konzole byla přišroubovaná ke stolu na oddělení ve Wellingtonu, kde probíhají dětské chemoterapie. A malí...  celý článek

SNES
Poště se ztratily retro hry za čtvrt milionu. Krádež, tvrdí adresát

Americký fanoušek konzole Super Nintendo Entertainment System chtěl vytvořit rozsáhlý archiv her. Když si však nechal hry poslat z Evropy, balík byl záhadně...  celý článek

Diablo
Diablo křížené s Doomem. Jak by vypadaly hry po změně žánru

Že vývojáři občas zkouší své úspěšné značky přetvořit do jiného žánru, není nic nového. Pojďme si zaspekulovat. Dokážete si představit Fallout jako...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.