Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hra ze staré školy láme rekordy. Získala 4 miliony dolarů od komunity

aktualizováno 
Zavedení vývojáři slaví úspěch s nezávislými projekty. Mezi komunitou financované tituly se nově zařadil i titul Project Eternity, který prostřednictvím serveru Kickstarter vybral téměř 4 miliony dolarů, tedy přes 75 milionů korun. A stal se tak rekordmanem v počtu vybraných peněz na Kickstarteru.

Project Eternity vyvíjejí autoři her jako Baldur's Gate, Fallout 2 či Planescape Torment.

Project Eternity je hrou na hrdiny, odkazující na klasické tituly jako Baldur's Gate, Icewind Dale či Planescape: Torment. Titul ostatně vyvíjí společnost Obsidian Entertainment, která stojí například za vývojem Fallout: New Vegas. A společnost založili veteráni ze studia Black Isle, tedy spoluautoři všech tří inspirací.

Hra má vyjít v roce 2014 a nahlížet na ni budeme z izometrického pohledu. Vývojáři také slibují velkolepé prozkoumávání světa, intenzivní souboje a dospělá témata.

Ústřední postavu si hráč vytvoří sám a na výběr bude mít také společníky, se kterými svět Projectu Eternity bude brázdit. Vývojáři též slibují hodnotné dialogy s řadou voleb a dopadem na příběh.

Boje mají probíhat ve skutečném čase, souboj však lze v libovolné chvíli zastavit a skupině rozdat úkoly. Titul má nabídnout jedenáct povolání, šest ras a skupinu až o šesti členech. Tempo získávání zkušeností pak bude pomalé.

Titul má zahrnovat také dům dobrodruhů, jenž hráčům umožní získávat i společníky, kteří s dějovou linkou nijak nesouvisí.

Project Eternity

Ukázka herního prostředí, které svým pojetím odkazuje na sérii Baldur's Gate.

Obejde se bez protipirátské ochrany

Project Eternity je pouze pracovní název a hra vyjde pro PC, Linux i Mac. Vývojáři slibují také verzi bez protipirátské ochrany, která by měla být k dispozici prostřednictvím serveru Good Old Games.

Podobnou hru prý společnost Obsidian chce vytvořit již řadu let. Tradiční vydavatelství však neměla zájem a vývoj umožnilo teprve komunitní financování.

To totiž eliminuje vydavatele a titul svými příspěvky financují jen samotní hráči. Vývojáři pak své hry nemusí přizpůsobovat požadavkům vydavatele či sponzora, a mají tak větší tvůrčí svobodu.

Autor:


Témata: Fallout, Linux


Nejčtenější

Battlefield 1
Apokalypsa zatím nehrozí, hry se loni prodávaly lépe než v roce 2015

Řada loňských her v kamenných obchodech dopadla o poznání hůře než předchozí díly. Podle statistik amerického herního průmyslu však celkové příjmy v tomto...  celý článek

Tekken 7
Tekken 7 vyjde v červnu. Bonusy ke konzolovým verzím se liší

Sedmý Tekken je již dva roky na automatech, ale pro PC, PlayStation 4 a Xbox One vyjde teprve letos 2. června. Datum nově oznámilo vydavatelství Bandai Namco.  celý článek

We Happy Few
Nejočekávanější nezávislé hry roku 2017

I letos nás jistě čeká nejeden zajímavý projekt, za nímž bude stát méně známé studio. Navíc hned osm titulů, které jsme čekali loni, se nám přehouplo do...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.