Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hra ze staré školy láme rekordy. Získala 4 miliony dolarů od komunity

aktualizováno 
Zavedení vývojáři slaví úspěch s nezávislými projekty. Mezi komunitou financované tituly se nově zařadil i titul Project Eternity, který prostřednictvím serveru Kickstarter vybral téměř 4 miliony dolarů, tedy přes 75 milionů korun. A stal se tak rekordmanem v počtu vybraných peněz na Kickstarteru.

Project Eternity vyvíjejí autoři her jako Baldur's Gate, Fallout 2 či Planescape Torment.

Project Eternity je hrou na hrdiny, odkazující na klasické tituly jako Baldur's Gate, Icewind Dale či Planescape: Torment. Titul ostatně vyvíjí společnost Obsidian Entertainment, která stojí například za vývojem Fallout: New Vegas. A společnost založili veteráni ze studia Black Isle, tedy spoluautoři všech tří inspirací.

Hra má vyjít v roce 2014 a nahlížet na ni budeme z izometrického pohledu. Vývojáři také slibují velkolepé prozkoumávání světa, intenzivní souboje a dospělá témata.

Ústřední postavu si hráč vytvoří sám a na výběr bude mít také společníky, se kterými svět Projectu Eternity bude brázdit. Vývojáři též slibují hodnotné dialogy s řadou voleb a dopadem na příběh.

Boje mají probíhat ve skutečném čase, souboj však lze v libovolné chvíli zastavit a skupině rozdat úkoly. Titul má nabídnout jedenáct povolání, šest ras a skupinu až o šesti členech. Tempo získávání zkušeností pak bude pomalé.

Titul má zahrnovat také dům dobrodruhů, jenž hráčům umožní získávat i společníky, kteří s dějovou linkou nijak nesouvisí.

Project Eternity

Ukázka herního prostředí, které svým pojetím odkazuje na sérii Baldur's Gate.

Obejde se bez protipirátské ochrany

Project Eternity je pouze pracovní název a hra vyjde pro PC, Linux i Mac. Vývojáři slibují také verzi bez protipirátské ochrany, která by měla být k dispozici prostřednictvím serveru Good Old Games.

Podobnou hru prý společnost Obsidian chce vytvořit již řadu let. Tradiční vydavatelství však neměla zájem a vývoj umožnilo teprve komunitní financování.

To totiž eliminuje vydavatele a titul svými příspěvky financují jen samotní hráči. Vývojáři pak své hry nemusí přizpůsobovat požadavkům vydavatele či sponzora, a mají tak větší tvůrčí svobodu.

Autor:


Témata: Fallout, Linux


Hlavní zprávy

Nejsem perfektní máma!
Nejsem perfektní máma!

Své dítě miluji, ale dávám mu opravdu to nejlepší?

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.