Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Quake 2 oslavil patnáct let, id Software zveřejnil zajímavá fakta

  12:37aktualizováno  12:37
Střílečka Quake 2 měla být zcela novou sérií. Hra se nejdříve jmenovala WOR, ale její tempo i herní náplň připomínaly první díl Quake. A titul se tak během vývoje stal jeho pokračováním.

Informace na oficiálním blogu vydavatelství Bethesda zveřejnil Tim Willits, který se na vývoji Quake 2 podílel a dnes ve studiu id Software zastává pozici kreativního ředitele. V příspěvku také zmiňuje, že veškerou herní 2D i 3D grafiku vytvořila trojice umělců. Na vývoji moderních titulů jich přitom pracují i desítky.

Willitsovou nejoblíbenější mapou pro síťové zápolení je The Edge právě z druhého dílu Quake. A ačkoliv vývojář cíleně navrhl jen dvě místa pro speciální skoky, hráči jich během let objevili přes padesát.

Willits informace zveřejnil 6. prosince, kdy Quake 2 oslavil patnáct let existence.

Autor:


Témata: software, Umělec


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.