Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Quake oslavil dvacet let. Obrázky odhalily vzhled pracovní verze

  10:10aktualizováno  10:10

Akční klasika Quake původně vůbec neměla být střílečkou. Titul svou existenci začínal jako hra na hrdiny, původní koncept však byl příliš velkolepý, a vývojáři projekt přepracovali na frenetickou akci. Proto ostatně řada úrovní využívá gotickou stylizaci a ve hře bojujete například s rytíři.

Návrhář John Romero v rámci oslav 20 let Quake zveřejnil obrázky z raných fází vývoje. Spatřit tak můžete například draka, který se ve finální verzi neobjevil. Součástí příspěvku na Romerově webu je také textový dokument z 22. října 1995, který shrnuje tehdejší informace o konceptech a návrhu hry.

Obrázky z vývoje prvního dílu Quake
Obrázky z vývoje prvního dílu Quake
Obrázky z vývoje prvního dílu Quake

Obrázky z vývoje prvního dílu Quake

Autor:


Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.