Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Quake oslavil dvacet let. Obrázky odhalily vzhled pracovní verze

  10:10aktualizováno  10:10

Akční klasika Quake původně vůbec neměla být střílečkou. Titul svou existenci začínal jako hra na hrdiny, původní koncept však byl příliš velkolepý, a vývojáři projekt přepracovali na frenetickou akci. Proto ostatně řada úrovní využívá gotickou stylizaci a ve hře bojujete například s rytíři.

Návrhář John Romero v rámci oslav 20 let Quake zveřejnil obrázky z raných fází vývoje. Spatřit tak můžete například draka, který se ve finální verzi neobjevil. Součástí příspěvku na Romerově webu je také textový dokument z 22. října 1995, který shrnuje tehdejší informace o konceptech a návrhu hry.

Obrázky z vývoje prvního dílu Quake
Obrázky z vývoje prvního dílu Quake
Obrázky z vývoje prvního dílu Quake

Obrázky z vývoje prvního dílu Quake

Autor:


Témata: dokument, John Romero


Nejčtenější

Nintendo Post E3 2017 Event
Na návštěvě v Nintendu: fronta na králíky a skvělý Yoshi ve světě miniatur

Hlavním tahákem při návštěvě německé centrály Nintenda byla akce Super Mario Odyssey, o níž jsme psali v pondělí. Fronty se ovšem tvořili ještě u hry, u níž by...  celý článek

SNES Mini - evropská verze
Zpátky do devadesátek. V září vyjde retro konzole SNES Mini

Na úspěšnou retro konzoli NES Mini, kterou přestalo Nintendo i navzdory vysoké poptávce vyrábět, letos v září naváže SNES Mini. Vrátíme se tak do devadesátých...  celý článek

Assassin's Creed: Rebellion
Chystaný mobilní Assassin's Creed: Rebellion děsí infantilní grafikou

Chystaná mobilní hra na motivy populární série kopíruje úspěšný Fallout Shelter. Model free 2 play a dětská grafika však běžné příznivce série příliš...  celý článek

Bioware zřejmě chystá pokračování svých oblíbených sérií
Bioware něco chystá. Bude Dragon Age 4 nebo Jade Empire 2?

Mark Laidlaw, kreativní ředitel z Biowarem, naznačil, že sci-fi střílečka Anthem není jediná hra, kterou tito slavní vývojáři chystají. Vedle očekávaného...  celý článek

Sniper: Ghost Warrior 3
Snažit se o otevřený svět byla chyba, kají se tvůrci zabugované hry

Sniper: Ghost Warrior 3 byla ambiciózní hra, která se však nevydařila úplně podle tvůrčího záměru. Autoři přiznávají, že pustit se do vývoje otevřeného světa...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.