Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Quest for Glory V: Dragon Fire - návod

  12:32aktualizováno  11. ledna 2001 12:12
Quest for Glory V: Dragon Fire je první adventurou (řízlou RPG) letošního roku a hnedle nastavuje laťku kvality hóóódně vysoko. Proto vám přinášíme kompletní řešení, ale pouze pro postavu Zloděje.
Návod pro zloděje

Quest for Glory je první adventurou (řízlou RPG) letošního roku a hnedle nastavuje laťku kvality hóóódně vysoko. Proto vám přinášíme kompletní řešení, ale pouze pro postavu Zloděje. Postupem času si ale tuto hru určitě zahraji i za ostatní postavy, takže vás řešení za Kouzelníka a Bojovníka určitě neminou. Jenom si na ně budete muset chvíli počkat. Nicméně je nutno podotknout, že hra je v mnoha bodech velmi podobná v řešení za jakoukoliv postavu, takže jsem si jist, že vám tento návod částečně pomůže i když jste si zvolili jiné "povolání".

Několik tipů úvodem

  • Pečlivě si projděte celou Silmárii, prozkoumejte vše a promluvte si s každým. Snažte se ve městě zorientovat a pamatovat pozici všech lokací.
  • Vždy jednou deně posnídejte/poobědvejte/povečeřejte v Annině hostinci.
  • Vždy si s sebou berte na cesty nějaké jídlo (Marrakův stánek) a léčivé pilulky (lékárna). Tímto si zachraňujte život během velmi tuhých bojů.
  • Na začátku každého questu ze série Rught of Rulership se vyplatí jít se poradit za FA (Famous Adventurer), nebo si k němu jít prostudovat nějaké knihy.
  • Na plošince za bojovou arénou si promluvte s Rakeeshem - získáte hák.
  • Navštivtte hostinec nalevo od vstupní brány, ubytujte se a truhlici ve svém pokoji používejte jako skladiště předmětů, které právě nepotřebujete a zároveň se jich nechcete zbavit.
  • Snažte se co nejčastěji strávit noc ve svém pokoji (alespoň dvě hodinky nad ránem).
  • V magickém obchodě kupte dvojci magických magnetů a jeden z nich vložte do truhlice ve svém pokoji.
  • U kováře si kupte nějakou lepší zbraň - třeba meč, svou výbavu potom postupně vylepšujte.
  • Veškerých ukořistěných a pro vás nepotřebných předmětů (zbraně, magické svitky, ...) se zbavujte prodejem = zisk peněz.
  • Peníze shánějte vykrádáním domů, nebo sběrem a prodejem zbroje po padlých nepřátelích (v bojích mimo město).
  • Rychlý zisk peněz: odhoďte na zem z rukou nějaký cenný předmět, během letu stiskněte "I" (inventorář) - předmět vám zůstane v inventoráři, no a ten odhozený seberte - rázem je máte dva. Ale pozor, tohle je cheat, tak jej používejte jen v případě opravdové nouze.
  • Peníze můžete i vyhrát, a to hraním "Kola štěstí" v Dead Parrot Inn (nic složitého).
  • Chytře používejte získané amulety (Zlodějský amulet při kradení, Potápěcí amulet při plavání atd.).
  • Předměty se v inventoráři používají tak, že kliknete na první předmět - tím ho dostanete do velkého okna, a druhý předmět potom kurzorem přenesete na zvětšeninu předmětu prvního.
  • Pasti deaktivujte tak, že si na papírek načrtněte zhruba postoje postaviček a pak klikejte na jejich správné pozice na ciferníku.
  • Kupte si od Wolfieho mapu okolí ostrova Marret pro lepší orientaci.
  • Při nákupu/prodeji ve stáncích vždy smlouvejte - vždy ušetříte asi 1/4 ceny.

    THE RIGHT OF RULERSHIP
    Tohle je hlavní série questů ve hře. Vlastně k úspěšnému dokončení hry stačí dokončit tyto questy (podle některých hráčů prý stačí úspěšně zvládnout poze ten sedmý - poslední). Tady je stručný návod jak na to. Některé podrobnosti jsou uvedeny níže až v subquestech.

    1. THE RITE OF FREEDOM
    Úkolem je osvobodit vesnici Naxos, která leží jihovýchodně od Silmárie. Jděte do vesnice a zlodějskou cůzí (čili tak, aby si vás nevšimly stráže, případně je praštěte obuškem) se pokuste najít tu chatrč, která má zamčené vstupní dveře. (Pokud si vás nepřátele všimnou, nevadí - pobíjte je. Ale akce ztratí svůj "zlodějský" nádech) Na dveře zaklepejte a uvnitř všechny pobíjte. Otevřte truhlici a seberte z ní vše co se dá. Podobným způsobem můžete osvobodit i ostatní 4 vesnice, pokud si ovšem pospíšíte. Po dokončení akce odneste znak vesnice Naxos strážím před Hall of Kings.

    2. THE RITE OF CONQUEST
    V Silmárii si dopoledne pronajměte loď od Andreho za 50 Drachem, plujte jižně od ostrova Marret, až k těm nejjižnějším ostrůvkům. Na večer vás Andre vylodí na břeh nepřátelského ostrova Sifnos. Nepozorovaně se prosmýkněte podél hradeb tak, aby vás stráže neviděly. Pomocí háku a provazu se dostaňte až ke kanalizační rouře (ve zdi pevnosti - doskáčete tam) a vlezte do ní. Chvilku počkejte až si příjde generál ulevit, pak ho praštěte obuškem a seberte mu štít. Pomocí magických magnetů se dostaňte zpět do Silmárie. Jiný způsob je pomlátit obuškem všechny nepřátelské vojáky, dostat se do pevnosti hlavním vchodem (po schodech), zobuškovat vojáky, kouzelníka (můžete po něm házet kopí ze sudu na nádvoří) a nakonec generála.

    3. THE RITE OF VALOR
    Prvořadý úkol je dostat se na Science Island. Pokud nemáte kopí, kupte si ho u kováře a jděte k "lanovce" za branami města (u domu FA). Zde pohněte pákou nalevo, potom násilím zlomte páku napravo. Páku nahraďte kopím a pohněte s ním, až se přiblíží gondola, opět zatáhněte za kopí a nastupte do gondoly. Po páce potom hoďte kamenem (kameny naleznete před vstupní branou do Silmárie). Tímto způsobem se vždy na ostrov dostanete.

    Na ostrově složte krátký test u vstupních dveří (musíte pětkrát správně odpovědět aby se dveře otevřely). Uvnitř si promluvte s vědcem a dejte mu pizzu podle jeho přání (kupte u Marraka Artichoke a Pepperoni pizzy, od Andreho v přístavu si vyptejte jednu ančovičku a v lékárně seberte jednu papriku. Ančovičku použijte na Artichoke pizzu - výsledek dejte vědci úřadujícímu ve dne, papriku použijte na Pepperoni pizzu - výsledek dejte vědci úřadujícímu v noci). Pak kostru na zdi za vědcem pomažte medem (úl s medem leží na zemi u Dračího pilíře severně od Silmárie) a nalepte na ni peříčka (viz. quest s Pegasem). Před odletem si s sebou nezapomeňte vzít jednu amforu od Wolfieho.

    V jeskyni naberte světélkující látku u stromu napravo do amfory, potom jděte doleva k Hydře. Usekněte jí postupně všechny tři hlavy (nejlépe mečem "Dragonslyer" - koupíte u kováře) a ihned po useknutí jí opalte krvavé krční pahýly loučí. Případně se domluvte s Elzou na spolupráci (hlavně ti, kteří mají o Elzu zájem - viz níže). Hydře pak seberte zuby a šupiny a vejděte do sluje. Uvnitř si Elza vezme něco za odměnu (pokud vám pomáhala), vy vyberte co se dá (včetně truhly nalevo - deaktivujte past). Pomocí magnetů se přeneste do Silmárie, šupiny prodejte v lékárně a Hydřiny zuby odneste strážím u Hall of Kings.

    4. THE RITE OF DESTINY
    Od Wolfieho kupte obrázek balónu a ukažte ho hostinské Ann. Té pak dejte prostěradlo (z vaší postele nebo z šuplíku ve svém pokoji). Pro upravené prostěradlo si na druhý den přijděte. Obrázek balónu ukažte ještě Marrakovi - prodá vám ohřívač. Jděte na Science Island a v hlavní místnosti se dejte horními prostředními dveřmi. Na plošince použijte jeřáb (pomocí panelu vedle východu) a navstavte hodnoty 100, 55 a close. Na vytaženou gondolu použijte upravené prostěradlo, goo (to je ten zelený sajrajt z Hydry), provaz (ze Zlodějského guildu nebo z truhly na Hydře) a ohřívač. Ten pak zapalte Tinderboxem a vzhůru na Delos - ostrov severozápadně od Marret.

    Jděte na lokaci se sochou Sibyly a z fontánky vylovte květ, pak prozkoumejte blízkou sochu. Do fontánky vhoďte minci - promluvíte si se Sibylou. Seberte důkazný předmět ze země a odleťte do Silmárie. Černý květ odneste do lékárny a důkaz předejte strážím u Hall of Kings.

    5. THE RITE OF COURAGE
    U Marraka si kupte pizzu, gyros a čokoládu. U Wolfieho si kupte tři amfory a jednu z nich naplňte vodou od Pegase (viz jeden ze subquestů). Odcestujte na lokaci označenou na mapě bílým znakem lebky (na západ od Silmárie). Zde si přečtěte nápis na zničeném Dračím pilíři a jděte doleva, kde vodu od Pegase vylejte na okraj potůčku mizícího ve skále (možno použít taktéž vodu z potůčku vedle mrtvého strážce v téže lokaci). Trojhlavého psa buď přebíjte, nebo ho podplaťte jídlem od Marraka.

    Vejděte do jeskyně a nevšímaje si nepřátel běžte stále vpravo až k roklině, do které buď seskočte (musíte být absolutňe zdraví), nebo sešplhejte pomocí háku a provazu. Vejděte do portálu a běžte neustále směrem vlevo (přes velkou dračí kostru). Na další lokaci se dejte spodní cestou (zcela v dolní části obrazovky) až k vodnímu víru. Zde naberte do amfory vodu z víru (Lethe water) a jděte dále doprava, kde opět naberte vodu do amfory (Styx water).

    Vraťte se na křižovatku a jděte horní cestou až ke chrámu a klikněte na něj. Během rozhovoru s Hadesem si libovolně zvolte jednu dívku k osvobození - Katrinu nebo Eranu (nebo taky žádnou - v tom případě získáte okamžítě potápěcí amulet). Nyní se známou cestou zpět vraťte na povrch Zemský a rovnou do Silmárie. Tam prodejte v lékarně amforu s vodou Lethe a strážím před Hall of Kings ukažte získanou vodu Styx.

    6. RITE OF PEACE
    Alespoň teoreticky se naučte u FA plavat (z knih) a u kováře si kupte magický oštěp. Balónem odleťte na východ na jeden z ostrovů, kde bydlí osvobozená dívka z minulého ritu - Katrina nebo Erena (pokud jste žádnou neosvobodili, tuto část vynechte). Promluvte si s ní - získáte potápěcí amulet. Ten si nasaďte a odleťte na lokaci Atlantídy - jihozápadně od ostrova Marret. Přistaňte poblíž a potopte se. Pod vodou vylomte mříž magickým oštěpem a snažte se nepozorovaně (zlodějským stylem) proniknout přes podvodní království a dubové dveře až ke Královně (pokud to nevýjde - jako že asi ne - tak prostě pobijte všude všechny, ale hlavně rychle!). Promluvte si s královnou o míru - získáte Sošku míru. Doplavte zpět ke svému balónu a v Silmárii předejte sošku strážím u Hall of Kings.

    7. RITE OF JUSTICE
    Jděte se naposledy pobavit do Dead Parot Inn a těsně po půlnoci se vydejte do své noclehárny v Gnomské hospůdce. Na mostě vás přepadne vrah, takže ho praštěte obuškem (pokud to nepůjde, zabíjte ho čímkoliv). Prohledejte ho.

    FINÁLOVÝ DRAČÍ SOUBOJ
    Na Minosově ostrově se propližte nepozorovaně podél skály a dostaňte se až do Minosovy pevnosti (viz. quest na šéfa Zlodějského guildu). Pokud se nezdaří, neva - prostě všechny pobíjte. V místnosti s pokladem nejdříve seberte ze stolku Elzino nářadí a podejte jí ho do její cely napravo. Potom vymlaťte celou místnost. Až Minos zemře, prohledejte jej a ještě mrtvého minotaura. Deaktivujte past u prvního zamřížovaného výklenku napravo a vyberte ho (pokud jste na Minosově ostrově během hry ještě nebyli (Zlodějský quest), můžete vybrat i ostatní výklenky a truhlice).

    Na lokaci s drakem nejdříve požádejte Gorta a Tora o pomoc s padajícím Dračím pilířem. Narovnejte pilíř a pusťte se do vraždění draka, nejlépe otrávenou dýkou. Během boje se snažte léčit Gorta i Tora tak, aby přežili, případně se během boje obětujte. Pokud drak vzlétne, nemějte strach, zase přistane. Závěrem se rozhodněte, zda usednete na trůn vy, nebo Elza.

    Vedlejší oficiální Questy:
    Nejdříve se přihlašte do Adventure guildu a prohlížejte si občas tamní nástěnku.

    ZTRACENÝ KOŠÍK: Během 1. ritu jděte na pláž jihozápadně od Silmárie a poflakujte se tam dokud nebudete přepadeni. Vetřelce pobijte a z pláže seberte proutěný košík. Ten pak odneste prodavačce Sáře do Silmárie.

    PEGASOVA VODA: Kupte si od Wolfieho amforu a jděte na lokaci s Pegasem (na druhé straně ostrova). Tam nalezněte řeku a naberte z ní vodu do amfory. Vodu pak odneste Slavnému Dobrodruhovi v Silmárii. U Pegase můžete naplnit jednu amforu i pro Silmarijského lékárníka.

    PEGASOVY PÍRKA: Jděte za FA a promluvte si s ním o Pegasovi. Jděte na lokaci s Pegasem a vydejte se pěšinou na vrcholek skály s hnízdem. Přes propast přehoďte lano s hákem a přejděte (potřebujete min. 350 bodů akrobacie). Potom se přehoupněte po liáně a seberte několik pírek z hnízda. Pomocí magického magnetu se vraťte do Silmárie a vetšinu pírek prodejte v lékárně.

    ZBRANĚ PRO KOVÁŘE: Tento quest je nekonečný, prostě přebytečné zbraně a brnění prodávejte kováři v Silmárii.

    Vedlejší neoficiální questy a jiné činnosti:
    Jedná se většinou o různé dobré skutky, kterými potěšíte své přátele ve hře, nebo jimi vyřešíte různé záhady.

  • Vymalování hospody: Kupte od Wolfieho obraz balónu a ukažte jej hostinské Ann. Pak si s Ann o Wolfiem promluvte - nechá si od Wolfieho vymalovat hospodu.
  • Listina pro Ann: Dejte Ferrarimu kosa nebo sošku Míru, získáte tak listinu pro hostinskou Ann. Tu jí předejte, získáte tak mimo jiné možnost si později v hospůdce zatancovat (v ženském převleku).
  • Tanec s Driádami: Během 4. ritu jděte za Driádami na ostrově Delos a každé nalejte ke kořenům trochu vody od Pegase. Budete tak svědky neskutečného tanečního zážitku.
  • Darujte peníze kočičí hudebnici na náměstí v Silmárii, nebo jí je pravidelně vybírejte (zvýšení / snížení honoru).
  • Rakeesh: Pokuste se uzdravit Rakeeshe pilulkami proti jedu po jeho napadení vrahem.
  • Semánka: Po uzdravení Rakeeshe dostanete v lékárně kouzelná semínka. Ty odneste hostinské Ann.
  • Vraždy: Vždy v noci těsně před dokončením každého ritu (než odnesete patřičný předmět do Hall of Kings) jděte na ostrově na určitou lokaci s Dračím pilířem. Naleznete tam vždy tělo mrtvého muže. Pokuste se jej uzdravit pilulkami a pak jděte vraždu oznámit městským strážím (do věže vedle vstupní brány do Silmárie).
  • Povězte Wolfiemu o vaší úspěšné cestě balónem (po 4. ritu).
  • Otrávené bombóny: Ke konci hry obdržíte v hostinci zásilku s otrávenými bombóny. Ty odneste do lékárny Julanar.
  • Zápasy: Přihlaste se do zápasů v aréně - informace jsou na tabuli v horním patře hospody Dead Parrot. Můžete na sebe klidně vsadit, zápasy nejsou nijak těžké. Do arény potom přiďte v daný den mezi 6 - 8 hodinou večerní. Jinak se můžete chodit dívat i na ostatní zápasy - vstupné je 5 Drachem.
  • Magická kniha: Pokud budete mít alespoň minimální znalosti magie (100 bodů), přečtěte si v magickém obchodě kouzelnou knihu v levém rohu místnosti.
  • Tajná laboratoř: Během 6. nebo 7. ritu jděte na Science Island, vejděte do budovy a složte Vědecký test na přístroji vlevo od vstupních dveří. Získáte tak heslo. Toto heslo vyťukejte na klávesnici v prvním patře (v místě, kde dříve stával Gort). Tím se otevře tajná laboratoř. Jdete dovnitř a promluvte si s vědcem. Můžete ho i usvědčit z otrávení prodavače v Magickém obchodě, ale nevím přesně jak.
  • Duch v Dead Parot Inn: Ve škole FA se můžete něco dozvědět o duchovi, který straší v hospodě Dead Parot. Když pak zajdete do hospody, můžete tam v horním patře ducha potkat (musíte se nejdříve podívat na nástěnku se vsázkami na bojovníky). Kliknutím na ducha něco získáte.

    Všemožné zlodějské questy:
    PŘIHLÁŠENÍ SE DO ZLODĚJSKÉHO GUILDU: Tahle věc je naprosto povinná pro úspěšné dokončení hry. Hned v úvodu hry zajděte v noci do hospody Dead Parot a tam ukažte zlodějské "znamení" chlápkovi v černé kápi v horním patře. Jděte pod most před Adventure Guildem a klikněte na mostní pilíř - deaktivujte past a uvnitř se přihlašte u Arestese. Pak od něj kupte všechny věci co prodává.

    VYLOUPENÍ DOMU VEDLE ARÉNY: Použijte hák s provazem na římsu nad vchodem, na balkóně pak vypačte dveře toolkitem. Uvnitř zapalte louč, otevřte truhlici, ze stolu seberte vázu a z gauče prsten. Odsuňte obraz na pravé stěně, deaktivujte past na trezoru a trezor vyberte.

    TROJNÁSOBNÁ BANKOVNÍ LOUPEŽ: Pro úspěšnou akci potřebujete asi 450 bodů lockpicking.

  • 1. V noci počkejte, až zmizí stráž a lockpickujte vstupní dveře, uvnitř lockpickujte mříže a deaktivujte past na trezoru. Vyberte trezor.
  • 2. Zcela totéž jako poprvé, jenom stráž před bankou ješte praštěte obuškem.
  • 3. Jako podruhé, navíc ještě stráž v bance praštěte obuškem.

    VÍTĚZSTVÍ V SOUŤEŽI O ŠÉFA ZLOĎEJSKÉHO GUILDU: Soutěž probíhá ve Zlodějském guildu na nástěnce vpravo. Vyhrát můžete dvojím způsobem:

  • 1. Budete přihazovat do soutěže každou noc velkou částku peněz a zrujnujete tak ostatní soutěžící.
  • 2. Vyhrajete tak, že ukradnete Minosovi z jeho tajné skrýše kosa. Tento způsob je daleko namáhavější a zajímavější. Zde je postup, jak na to:
    - při první příležitosti ukažte Elze zlodějské znamení (v Adventure guildu)
    - aktivně se účastněte soutěže o šéfa zlodějů (pravidelně přihazujte penízky)
    - někdy během 5. nebo 6. ritu si s Arestesem promluvte o Minosově kosovi
    - záhy vás v noci ve vašem pokoji navštíví Elza a zdělí vám informace o kosovi
    - dostaňte se na Minosův ostrov (severovýchodně od Silmárie) a snažte se nepozorovaně proplížit mezi strážemi (pokud vás zpozorují, můžete je pobít, ale nebude to už to pravé "zlodějské" gusto)
    - zeď pevnosti přelezte pomocí háku a provazu, uvnitř stráže praštěte obuškem
    - v budově se dejte do horních levých dveří, kde deaktivujte pasti na všech truhlicích a výklencích (až na první výklenek zleva u dveří) -získáte tak spoustu cenností, ale hlavně kosa
    - vraťte se do Silmárie, nechte si u Wolfieho udělat falešného kosa a toho pravého pak dejte Arestesovi.

    LOUPEŽ U FERRARIHO: (pouze pokud se chcete oženit s Nawar): Musíte dát Ferrarimu falešného/pravého kosa po tom, co vás o to Nawar požádá. Pak lze dům vykrást. Až bude na balkóně Ferrariho domu hlídač, vyšplhejte pomocí háku postupně na nejvyšší střechu vedlejšího domu, potom opět pomocí háku slezte po levé straně domu na terasu a přeskákejte až na Ferrariho balkón. Tam zabijte/omračte obuškem hlídače. Několikrát použijte zlodějský olej na rezavé mříže u prostředního okna a snažte se je vyrvat (pomocí vašeho nářadíčka). Nakonec mříže vykruťte, vypačte okno a vlezte dovnitř. Uvnitř seberte kosa a nějaké další cennosti.

    Jak se na konci hry oženit
    Svatba je výsledkem cíleného snažení o určitou dívku během celé hry. Nesmíte jí zahýbat, ani koketovat s žádnou jinou. Zde jsou postupy, jak si získat jejich srdce. Veškeré popsané postupy opakujte minimálně jednou do týdne. Osobně doporučuji oženit se s Nawar nebo s Elzou, ale to už záleží pouze na vás. Mimo uvedený výčet osob můžete flirtovat i s jinými ženami (př. hostinská gnomka Ann), ale co já vím, se svatbou nebudou nikdy souhlasit.

    NAWAR: Darujte jí květiny, čokoládu a šperky. Flirtujte s ní a řekněte jí, že ji milujete. Ke konci hry (asi 6. Rite) jí dejte prsten a splňte jí její přání:
    1. Praštěte obuškem hlídače před hospodou.
    2. Promluvte si v Death Parrot Inn s Ferrarim o kosovi a až jej seženete (viz zlodějský quest), dejte mu jej (falešného nebo pravého).

    ELSA: Darujte jí květiny a různé amulety. Potom ji nechejte vyhrát 3. Rite (příjměte její pomoc a nechejte ji vzít si Hydří zuby). Řekněte jí, že ji milujete a ke konci hry jí nabídněte prsten.

    KATRINA: Nejdříve ji osvoboďte v Hades (5. rite), často ji navštěvujte na jejím ostrově, darujte jí květiny, Amulet of defense, čokoládu, šperky, jídlo, léky atd. Mluvte s ní o vašich chrabrých činech o vašich citech k ní. Nakonec jí nabídněte prsten.

    ERENA: Erenu si jako zloděj vzít nemůžete, protože máte na její vkus příliš nízký Honor.

    Nalezení potřebných předmětů: květiny (před lékárnou), čokoládu, jídlo (kupte ve stánku), šperky (naleznete nebo kupte ve stánku), amulety (většinou ukořistíte), Amulet of defense (získáte osvobozením všech vesnic v 1. ritu nebo na Minosově ostrově), Héřin prsten (koupíte ve stánku).

    Trénink vlastností a dovedností:
    Většina vlastností a dovedností se dá vylepšit taktéž různými amulety, takže se je nezdráhejte používat.

    SÍLA: Dá se vylepšit hlavně častým bojováním, nebo na přístroji v Adventure guildu.

    INTELIGENCE: Zvyšuje se převážně při vyřešení různých questů nebo zlodějských prací.

    HBITOST: Taktéž při bojích a na přístroji v Adventure guildu, snižuje se však použitím těžkého brnění.

    VITALITA: Taktéž při bojích a na přístroji v Adventure guildu.

    ŠTĚSTÍ: Zvyšuje se při jakékoliv vaší činnosti, převážně však při těch zlodějských.

    PLAVÁNÍ: Dá se naučit přečtením knihy u FA, jinak plaváním (vřevážně v přístavu v Silmátii.

    ÚTOK: Při bojích.

    OBRANA: Při bojích.

    ŠPLH: Vylepšuje se šplháním po zdech a domech pomocí háku a provazu.

    AKROBACIE: Nejlepší způsob je "mlátit vzduch", čili trénovat chvaty naprázdno holýma rukama klávesami F a G.

    HÁZENÍ: Vylepšíte hlavně házením nožů a kopí do terčů, nebo hraním hry "Kolo štěstí".

    KRADMOST: Úspěšnými zlodějskými činy a častou kradmou chůzí v blízkosti nepřátel.

    LOCKPICKING: Páčením všemožných dveřních zámků (nejlepší je trénovat na strážní věži vedle vstupní brány) a úspěšným odzbrojováním pastí.

    PICKPOCKETING: Naučíte se používáním nožíku na kulisu ve Zlodějském guildu a každonočním tréninkem na ní, později úspěšným okrádáním kolemjdoucích.

    Přátelé, tohle je zcela vyčerpávající návod na QFG 5 pro zloděje a já si myslím, že jsem v něm nevynechal ani tu nejmenší drobnost (pokud ano, tak se omlouvám a smekám před vámi, že jste na ni došli). Jako důkaz o vaší bezchybné cestě slouží seznam ČINÚ na konci hry. Pokud jste udělali vše co bylo v tomto návodu popsáno nebo doporučeno, splnili jste všechny činy až na ty, které se navzájem vylučují (např. sňatky se všemi čtyřmi možnými ženami). Pro přesnost, zde je výčet všech možných činů, které lze za zloděje provést.

  • Autor:




    Nejčtenější

    Fishing Planet
    VIDEO: Simulátor rybaření aspiruje na nejlepší trailer roku

    V podání autorů chystané hry Fishing Planet vypadá rybaření napínavěji než většina současných stříleček. Volume doprava!  celý článek

    Sudden Strike 4
    Zase pořádná strategie z druhé světové? Recenze Sudden Strike 4

    Sudden Strike se po dlouhé odmlce znovu vrací na monitory. Jde stále o krvelačnou strategii z druhé světové války, nebo o slabý odvar? Autoři moc...  celý článek

    Cosplay Chun-Li, jedna z nejikoničtějších postav série Street Fighter
    Fanouškům připadala herní postava příliš ošklivá, autoři jí předělali

    Postava bojovnice Chun-Li byla v bojovce Marvel vs. Capcom: Infinity tak ošklivá, že ji museli autoři v nejnovějším patchi znovu vymodelovat obličej.  celý článek

    Kingdome Come: Deliverance
    Nový trailer na Kingdome Come poodhaluje příběh a létají v něm výkaly

    Nová ukázka z historického RPG ukazuje násilný přechod hlavního hrdiny z bezstarostného mládí do dospělosti.   celý článek

    Uncharted: The Lost Legacy
    RECENZE: Uncharted Lost Legacy je dámská jízda ve velkém stylu

    Voda je mokrá, drogy špatné a Uncharted je jednou z nejlepších her vůbec. Nic se na tom nemění ani v novém přídavku Lost Legacy, kde ikonického Nathana Drakea...  celý článek

    Další z rubriky

    Matterfall
    Retro na steroidech: Matterfall je mistrovská střílečka se vším všudy

    Vývojářské studio Housemarque se vrací s další arkádou, která zaujme nonstop akcí a retro feelingem.  celý článek

    Sudden Strike 4
    Zase pořádná strategie z druhé světové? Recenze Sudden Strike 4

    Sudden Strike se po dlouhé odmlce znovu vrací na monitory. Jde stále o krvelačnou strategii z druhé světové války, nebo o slabý odvar? Autoři moc...  celý článek

    Destiny 2
    VIDEO: Sci-fi Destiny 2 je nejhezčí na PC

    Zatímco první díl střílečkové hry na hrdiny vyšel pouze na konzole, druhý se podívá i na počítače. A bude tam vypadat zdaleka nejlépe.  celý článek

    Akční letáky
    Akční letáky

    Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.