Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

RECENZE: V rytmické akci Radio Hammer mlátíte zvrhlíky kladivem

aktualizováno 
Zvrhlíci, či mimozemšťané, v rytmické akci Radio Hammer dostanou všichni po hlavě kladivem. Ve svém žánru sice nepatří k nejlepším, ale pro pořízení hraje zejména příznivý poměr ceny a výkonu.

Naše hodnocení

50 %
Jméno Radio Hammer 3DS
Žánr akční
Platforma 3DS
Výrobce Arc Systems Work (3DS)
Datum vydání svět 10.12.2015 (3DS)
Datum vydání ČR 21.1.2016 (3DS)
 
  • Bezproblémový port, dobré ovládání
  • Poměr cena / výkon
 
  • Krátké, ničím nepřekvapí
  • Pouze dvě lajny
  • Slabé songy

Radio Hammer | foto: Nintendo

Popravdě, když jsem na obrazovce spatřil drobnou dívčinu s obřím kladivem, která ztrácí životy, pokud se jí odhalí kolem pobíhající pánové v dlouhých kabátech a černých brýlích, trochu mě to zaskočilo. Minimálně to není to, co bych od rytmické akce očekával.

Na druhou stranu příběh odvyprávěný třemi větami o dýdžejích, pirátské rádiové stanici a šíření lásky a míru hudbou dávají tušit, že námět vymyšlený asi tak za třicet sekund někde v hospodě má spíš zaujmout než dávat smysl.

Radio Hammer

Radio Hammer

Náplň je však už naprosto tradiční a nezapře původ v mobilní hře. Zvrhlíci totiž směrem k dívčině běží pouze ve dvou lajnách, přičemž na hráči je, aby ve správný okamžik stiskl buď jedno, nebo druhé tlačítko. Tímto způsobem odpaluje hrdinka July Ann zvrhlíky kamsi do oblak. Když to nestihne, tak se zvrhlík odhalí a July ztrácí část života.

Protože by to bylo na rytmickou akci trochu málo, pomocí dalšího tlačítka se sbírají balíčky, které podává ruka z levého kraje obrazovky. Balíčky buď doplní zdraví, nebo ukazatel energie. Když je ukazatel energie plný, přepne se hra do dalšího režimu, v němž jsou všechny zásahy hodnoceny jako perfektní. A to už je opravdu vše.

Radio Hammer
Radio Hammer

Radio Hammer

Za největší problém považuji to, že už po absolvování první úrovně jste viděli vlastně vše. Jistě, mění se vizuální stránka i náročnost, nicméně jádro hry, tedy akce založená na pouhých dvou lajnách, nejde nikam posunout.

Tvůrci tak zvyšují obtížnost rychlostí, komplikovanějšími kreacemi a natahováním délky úrovní. V alternativním režimu je pro každou úroveň pouze jedna lajna, ale zase při velmi vysoké rychlosti. Story mód pak končí bitvou s bossem. Aby toho nebylo málo, hraním si odemknete další tři postavy s vlastním story módem. Náplň je však totožná.

Fotogalerie

Na druhou stranu, hra se prodává za necelých šest eur, což je sice dvojnásobek oproti mobilní verzi, ale hodně málo na poměry Nintendo eShopu (na jehož evropskou verzi hra dorazila jako poslední). A za tu cenu to není špatné.

Ačkoliv jsou dvě dráhy málo, neznamená to, že nepotrápí. Stačí chybička, vypadnete z rytmu, nastane efekt sněhové koule a končíte. Rytmus také snadno naruší balíčky s dárkem, které se tak ne vždy vyplatí sbírat.

Kromě Story módu si můžete vybrat i konkrétní skladbu, hrát náhodně či si v jukeboxu poslechnout všechny skladby na jednom místě. Ale vzhledem k tomu, že songy nejvíce připomínají letité midi nahrávky a jsou bez nápadu, tak pochybuji, že byste tuto možnost využili.

Autor:

Hodnocení hry

Redakce

50 %

Čtenáři

34 %

Vaše hodnocení

Doposud hodnotilo 7 čtenářů





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.