Hra svým pojetím připomíná akci Counter-Strike. I zde se hraje na kola, ve kterých máte vždy jeden život. „Při návrhu hry jsme přišli na to, že chybějící oživení ovlivňuje tři pilíře, které ve hře chceme: týmovou spolupráci, taktiku a napětí,“ napsali vývojáři loni v říjnu na oficiálním blogu.
V Rainbow Six Siege však budou hráči týmu užiteční i po smrti. Mohou například sledovat bezpečnostní kamery, využívat malá bezpilotní vozítka či mapu sledovat z přelétajícího vrtulníku. Mrtví spoluhráči se tak stávají zdrojem informací a nutí i nepřátelský tým k odlišnému stylu hraní.
Loni na veletrhu E3 jsme měli možnost titul vyzkoušet. Hráli jsme režim, ve kterém teroristé obsadí dům a policie se z něj snaží vysvobodit rukojmí. Úvodních třicet sekund zápasu teroristům slouží k položení barikád a k rozmístění.
Zásahová jednotka v tomto čase ovládá průzkumné přístroje, kterými může získat základní přehled o situaci. Pak už následuje klasická střílečka, ve které se bojuje o území (čtěte více).