Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Rayman 2 – návod #2

  12:00aktualizováno  5. dubna 11:57
Stejně jako každý víkend, i tento týden pro vás máme pravidelné návody. Dnes se podíváme na druhou část třídílného průvodce 3D hopsačkou Rayman 2: The Great Escape a opět budeme bojovat proti mechanickým nepřátelům. Právě na Raymanových bedrech leží záchrana pohádkového světa, takže se na to vrhněme.

Rayman 2: The Great EscapeMinulý víkend jsme vám přinesli první část třídílného návodu na již starší, leč stále skvělou 3D hopsačku Rayman 2: The Great Escape a dnes budeme v pohádkovém dobrodružství pokračovat. Společně si probereme dalších sedm levelů hry, budeme bojovat proti vzrůstajícímu počtu nových mechanických nepřátel a sbírat různobarevné lumy.


8. The cave of bad dreams
Tento level se vám otevře až po projdete sedmým levelem, kdy se v menu vraťte do třetího levelu a dejte se vlevo, kde vás Strážce jeskyně nechtěl pustit dále. Nyní už je pryč,tak rozstřílejte troje oči a vstupte do kouzelných dveří. Teď se vám v menu otevřel osmý level, je vlevo u druhého levelu. Skočte do něj. V této lokaci nejsou žádné klece a všechny žluté lumy jsou dobře viditelné, nebudu se tudíž o nich zmiňovat. Utíkejte dopředu, přes nachový lum se zhoupněte na plošinu před vámi. Nyní doprava pro zelený lum. Rychle přes lebky, potápějí se. Z poslední skočte na zeď před vámi, z ní přes další lebky a dvě plošiny na římsu. Ve vhodný okamžik proběhněte zprava kolem drápu, který se vysouvá z levé zdi a chce vás polapit. Přes nachový lum se zhoupněte na zeď vpravo a z ní na úzkou římsu. Přelétněte na zeď hranolu před vámi, vylezte po něm nahoru, rychle střelte do nachového lumu a zhoupněte se na zeď dalšího hranolu a z něj na pevnou zem. Musíte být opravdu rychlí, hranoly se totiž potápějí. Dolů přes zelený lum, pozor na drápy, které vás chtějí pohltit. Jakmile se skály před vámi spojí, známým způsobem mezi nimi vyskákejte až nahoru a přelétněte dále k zelenému lumu. Seberte červené lumy a slétněte na plošinku dolů. Zde pozabíjejte pavouky plivající oheň, objeví se žlutá koule, seberte ji a hoďte ji na žlutý jehlan. Zvedne se a vám se otevře cesta dolů. Skočte do otvoru, dole seberte zelený lum. Dostanete se do místnosti se žlutým a modrým jehlanem, je zde plno strašidel, nejdou zabít, tak se jim vyhýbejte. Utíkejte tedy doleva a vyskočte na plošinu, pokračujte otvorem vpravo přes nachový lum, lebky a přes plošinu pro žlutou kouli. Seberte ji a hoďte ji na plošinu vpravo, z ní pak na plošinu pod vámi. Odtud ji hoďte doleva za nachový lum, seberte ji a jděte ji umístit na žlutý jehlan. Nyní se vraťte a jděte levou chodbou, přeskákejte přes lebky, druhá vás vynese k otáčejícím se plošinám, za nimi je modrá koule. Seberte ji, házejte ji před sebou a dole ji umístěte na modrý jehlan. Rayman 2: The Great EscapeOtevře se vchod, vstupte a rozstřelte zelený krystal - pozor na něj, zraňuje. Skočte dolů. Nyní jděte dopředu, budete rychle klouzat dolů. Nesmíte brzdit a jet co nejrychleji, honí vás zubaté čelisti, jak se zdržíte, budete pozřeni. Při jízdě před sebou rozstřelujte zelené krystaly, budete rychlejší, než kdybyste je přeskakovali. Dole vyskočte na plošinu, posbírejte rychle červené lumy, uhýbejte strážci před jeho ohnivými koulemi. Po chvíli k vám začne posílat lebky. Nechte lebku přijet co nejblíže k vám a střelte po ní. Zastaví se, skočte na ni, střelte na další lebku a tak dál, až ke strážci. Posbírejte červené a zelené lumy a otočte se na druhou stranu. Stejným způsobem přes lebky ke Strážci k nachovým lumům, z druhého skočte na zeď sloupu, na kterém stojí Strážce. Vylezte nahoru a opět po lebkách dále. Pak přeskákejte po sloupech, nedbejte na to, že Strážce po vás střílí. Opět přes lebky, až doskáčete na konec a Strážce zmizí v zemi. Pokračujte dále a vstupte do kouzelných dveří. Konec levelu.
Save.

9. The canopy
Jděte dopředu, ze stropu se spustí pavouk. Raději ho zabijte i za cenu ztráty energie, jinak vám nedá pokoj a pořád poleze za vámi. Běhejte tedy tam a zpátky a neustále střílejte, tak se ho zbavíte. Skočte na levou stranu na pavučinu, ručkujte až na kraj, je tam červený lum. Vraťte se, vyšplhejte až na nejvyšší místo, použijte vrtulku, otočte se a vystřelte na nachový lum. Zhoupněte se a plachtěte do otvoru vpravo. Jsou tady dvě klece. Plachtěte přes průrvu a po pavučině vyšplhejte nahoru. Skočte do díry. Vylezte na zelený krystal a přeskočte si na rozvitý květ. Zaveze vás nahoru přes propast. Jděte doleva, potom doprava, je tam robot, zničte ho. Zvednou se mříže. Pokračujte dál a zabijte dalšího robota. Vylezte na bedny a rozstřelte klec. Vlezte si do kalichu květiny, tak se budete maskovat a projdete dveřmi, které by se jinak zavřely. Rozstřelte klec, objeví se Teensian a zavede vás do dalšího levelu.
Save.

10. Whale bay
Dejte se doprava, kde plave ryba a skočte do vody. Je tam žlutý a červený lum. Plavte pod vodou dále, vynořte se a rozstřelte přepínač - u vchodu jste tak odstranili elektrické závory. Před vámi je velmi nebezpečný Obr sud. Schovejte se za rožek a Rayman 2: The Great Escapeodraženými střelami od zdi se ho zbavte - v přímém souboji nemáte šanci. Vejděte do vchodu a dejte se vpravo. Po síti se dejte vpravo, na konci seskočte na nižší trám. Vyskočte si zespodu na síť a posbírejte všechny červené lumy. Vyhýbejte se při tom zespodu na vás útočící dravé rybě. Vraťte se zpět. Jděte doleva a stejným způsobem posbírejte všechny žluté lumy, i teď pozor na rybu a vraťte se zpět. Dejte se vpravo k provazovému žebříku a vyskočte si na něj, z něj slétněte na síť, pod kterou jste sebrali žluté lumy. Seberte zelený lum a rozstřílejte robota. Přelétněte zábradlí. Za nejvyšší bednou je červený lum. Přes bedny přeskákejte na provazový žebřík, slétněte shora na nejvyšší bednu a otočte se. Rozstřelte přepínač. Plachtěte dolů a vejděte do dveří, u kterých zmizely elektrické závory. Přelétněte přes valící se sudy a při tom seberte všechny žluté lumy. Doprava po lávce do vody (pod ní je červený lum), před sebou zničte robota. Vpravo je na nižší květině červený lum. Vpravo v chodbičce je sud, seberte ho a hoďte ho na dveře. Je tam klec, žlutý super lum a vypluje odtud i nachový lum. Přes nižší květinu si vyskočte na vyšší, zhoupněte se na nachovém lumu a seskočte naproti na terasu. Jděte vpřed, animace. Skočte do vody, vpravo pod hladinou je vchod do jeskyně, na konci se vynořte. Vyskočte na plošinku, jděte doleva a zprava plachtěte dolů. Dejte se vpravo po schodech, rozstřelte vypínač a vraťte se. Aktivovali jste kuře, které se za vámi rozběhne. Utíkejte do chodby před vámi a když se kuře zastaví, zastavte se také, počkejte, až se znovu rozběhne a pokračujte dále až do výklenku vpravo, kde zase počkejte na kuře. Pak v pravý čas zatočte doprava a utíkejte před kuřetem k zabarikádovaným dveřím, těsně před nimi uskočte vlevo a rozběhnuté kuře dveře rozrazí. Jděte tedy dál, seberte červené lumy a před vámi rozstřelte klec. Jděte dál doleva, na konci seskočte do vody. Následujte modrou velrybu Carmen, polykejte vzduchové bublinky, které vypouští, musíte být rychlejší než dravé ryby, které je polykají také a navíc vás zraňují. Carmen vás dovede až k vraku lodi. Chcete-li si zaskákat na trampolíně, vlevo od vraku dole je vchod do jeskyně. Na konci vyplujte a můžete si tedy zaskákat, ale odtud dál cesta nevede. Takže se vraťte a vplujte do vraku lodi, posbírejte žluté lumy a na konci šachtou vyplavte ne čerstvý vzduch. Po síti si vylezte nahoru, jděte do jeskyně, seberte žluté super lumy a pozor na robota, nejde zabít a dupe povás. Utíkejte pořád dokola kolem něho, neustále střílejte a sestřelte klec. Vyběhněte ven a utíkejte ke druhé síti na lodi, vylezte po ní nahoru, posbírejte všechny lumy, nad vámi je nachový lum. Zhoupněte se na něm a při houpání se pořádně rozhlížejte. V "hnízdě" je schovaná poslední klec tohoto levelu a zároveň nejlépe ukrytá klec z celé hry. Rozstřelte ji a plachtěte dolů. Rayman 2: The Great EscapeProhledejte pořádně celou náhorní plošinu, je tam spousta všemožných lumů. Až je sesbíráte, plachtěte dolů k první síti, vylezte po ní nahoru a dejte se doleva k jeskyni, kde už na vás čeká Teensian a provede vás kouzelnými dveřmi do dalšího levelu. Konec levelu.
Save.

11. The sanctuary of stone and fire
Spusťte se dolů na lávku. Z ní přeleťte na druhou stranu, před sebou zabijte robota. Utíkejte dopředu, skočte na trampolínu a z ní se odrazte na horní lávku. Sestupte z ní na malou plošinu. Vlevo je záplata, rozstřelte ji. Na nachovém lumu se přehoupněte na hranol se žlutým lumem. Otočte se, uvidíte další záplatu. Rozstřelte ji také, objeví se další nachový lum. Na něm se vraťte zpět na základnu, z které jste přišli. Na lumu se zhoupněte a plachtěte vlevo na plošinku - získáte tři úderné pěsti. Zhoupněte se na prvním nachovém lumu k zelenému lumu. Zastřelte robota. Jděte doprava a přeskákejte po plošinkách. Sestřelte modrou bobuli a skočte si na ni. Vraťte se na ní zpět, až úplně na začátek. Jak budete couvat, vplujte do otvoru, je tam mýtinka a na ní bobule. Sestřelte ji a hoďte ji na jehlan. Přes ni se dostanete na druhou stranu. Sestřelte si novou bobuli a hoďte ji na první hrot. Rychle slétněte pod bobuli, abyste ji zachytli. Pak ji hoďte na druhý hrot a opět rychle k ní a zachytit. Pak ji položte na plechový trojúhelník na zemi a vyskočte z ní do otvoru nad vámi. Je tam klec. Vraťte se až na místo, kde jste zabili druhého robota a na bobuli se přepravte k otvoru se žlutým lumem. Přeskákejte přes červený lum k fialové bobuli, tu hoďte robotovi na hlavu. Sestřelte si novou bobuli, doskákejte na ní k hornímu výklenku a z bobule si na něj vyskočte. Rozstřelte klec. Stejnou cestou, jak jste sem přišli, se vraťte přes výklenky zpět k první fialové bobuli, skočte na ni a nyní plavte dopředu, postřílejte černá strašidla, přeskočte na strop na pavučinu, po ní se vraťte pro žlutý lum. Pokračujte dále po pavučině, postřílejte všechna další strašidla a po stropě přeručkujte až k plošině, na kterou si seskočte. Sestřelte další bobuli, z plošiny doleva, vyskočte pro červený lum, skočte na další plošinu a ještě na jednu a jděte dopředu. Po animaci sestřelte modrou bobuli, hoďte ji do lávy a naskočte si na ní. U další plošiny z ní vyskočte vpravo nahoru, kryjte se a rozstřílejte dalšího robota. Jděte vpravo do chodby a seskočte na plošinku pod vámi. Nyní přeleťte vlevo a po železné lávce jděte tam, kde jste zastřelili robota. Je tam klec a žlutý super lum. Vraťte se a přeleťte přes dvě plošiny do otvoru vlevo pod vámi k zelenému lumu. Rayman 2: The Great EscapeVejděte dovnitř a musíte zastřelit pavouka - lákejte ho na sebe a neustále po něm střílejte. Až se vám podaří ho zničit, změní se v bobuli. Nasedněte si na bobuli a otvorem, kterým jste přišli, spadněte do lávy. Střílením se odrážejte od zdi a plujte pod můstkem, kde jste zastřelili robota, přes lokaci, odkud jste přišli, až úplně na konec. Zde si vyskočte na pevnou zem. Vejděte do chodby a po animaci přeskočte na plošinku vlevo, počkejte si, až zmizí plameny, a rychle přelétněte přes další plošinu na lávku. Zase počkejte, až přestanou šlehat plameny, a jděte na lávku doleva. Uprostřed se zastavte a otočte se , vpravo nad vámi je klec. Sleťte k zelenému lumu a rozstřelte dveře před vámi. Přeskočte na plošinu, sestřelte krápník a plachtěte na něj a z něj rychle na druhou stranu, krápník se za chvilku zvedne. Doleva a doprava, před vámi je další klec. Vpravo sestřelte další krápník a po něm plachtěte dále, pozor na plameny. Přeskočte si k zelenému lumu, otočte se doprava a střelte na záplatu na sloupu. Spadne, tak rychle přes něj. Totéž udělejte s druhým sloupem a přes něj plachtěte k zelenému lumu. Přelétněte přes plameny a vlevo sestřelte další krápník, z něj doleva na plošinu, která vás doveze k lávovým vodopádům. Vpravo před sebou rozstřelte klec, vyletí z ní žluté lumy. Dolů na kvádr, z něj doprava až na poslední, nahoru přes žluté lumy a pořád výš až na poslední kvádr. Zde zastřelte tři pavouky a zhoupnutím na nachovém lumu si přelétněte k zelenému lumu. Doleva a doprava na plošinu, z ní na plošinu vlevo, hned na plošinu vpravo, sestřelte krápník, přes něj na poslední plošinu a z té na schody před vámi. Doprava, potom doleva. Nejdříve rozstřelte pravé dveře, je tam spousta lumů. Potom rozstřelte prostřední, je tam klec a další spousta lumů - získáte tři pěsti. Ty vám usnadní po rozstřelení posledních dveří zlikvidovat pavouka. Za dveřmi vlevo a hned vpravo a ještě vpravo - je tam známé raketové kuře. Nezapomeňte sebrat zelený lum, bude se vám to velmi hodit. Teď totiž nastává ta nejzběsilejší jízda, kterou jste v této hře doposud zažili. Popisovat trasu nemá smysl, to si musíte zkusit sami a určitě několikrát, než se vám podaří doběhnout na konec do dveří. Naštěstí pro vás cestou sbíráte červené lumy, které doplňují vaši energii, takže když se rozsekáte, díky zelenému lumu se znovu objevíte na startu u kuřete i s doplněnou energií, takže můžete pokus opakovat kolikrát je třeba, aniž by vás hra vrátila někam zpět. Dole do dveří raději s kuřetem narazte, seskakovací manévr je dost složitý, energie máte dost, takže to ve zdraví přežijete. Vejděte, animace. Vylezte na kládu, přeleťte na druhou stranu, seberte žluté lumy. Plachtěte dolů, tady jste už byli, pozor ať nezabočíte doprava, vrátilo by vás to o hodně zpět. Sestřelte si bobuli, sedněte si na ni a musíte se Rayman 2: The Great Escapedostat zpět po známé cestě k pavoukovi, který se po zabití proměnil v bobuli. Nyní už je z něho zase pavouk, tak celý proces zopakujte. Posbírejte červené lumy, nasedněte na bobuli a nyní ale jděte k žlutému výklenku nad vámi, z bobule do něj vlétněte. Vyskočte na vysoký hranol, seberte všechny lumy. Plachtě na další kvádr, propadnete se dolů. Nasedněte na modrou bobuli a po tekoucí lávě plavte dolů, při tom se vyhýbejte rozžhavené lávě. Za posledním lávovým polem je prudký sešup dolů. Než začnete klesat, zapněte si vrtuli (jen tak posbíráte všechny lumy), bobule na vás dole počká, tak na ni dopadněte. Na levé straně si vyskočte na plošinu, posbírejte lumy a na další bobuli pokračujte v cestě dolů. Na konci vlezte do otvoru nad plošinkou a jste nahoře. Musíte plachtit po jednotlivých plošinách až dolů, při tom zabíjet strašidla, vyhýbat se plamenům a žlutou kouli, kterou najdete, před sebou stále házet dolů až k zelenému lumu. Slétněte si k němu, nejdřív tam hoďte tu kouli. Doneste ji až k modré bobuli, vyhoďte ji do vzduchu a rychle střelte na bobuli. Připluje k vám, i s koulí na ni nastupte. Otočte se zpět, kouli vyhoďte do vzduchu, střelte a budete i s koulí přepraveni na druhou stranu. Hoďte kouli dopředu a běžte za ní. Opatrně s koulí přes lávku, musíte ji vždy vyhodit do vzduchu a pobíjet strašidla. Nyní běžte doleva a kouli hoďte na žlutý jehlan. V animaci uvidíte, jak se vám přes dvě pole od vás přetočil vchod. Vejděte tedy do něj, vrátíte se na plošinu, kde jste sebrali zelený lum. Znovu tedy po lávě dolů, kde si vlezte do též nově přetočeného vchodu. Nyní se objevíte v novém prostředí. Seskočte dolů na bobuli a rozstřílejte dveře před vámi. Plachtěte do nich, musíte se ale odrážet, aby vás nepohltila žhavá láva. Seskočte na plošinu před vámi, plachtěte až k červenému lumu, potom k zelenému lumu a přeskočte si dovnitř. Nyní pojedete šupem z kopce, brzděte šipkou dolů, jinak to nezvládnete. Přeskočte přes plamen a dole střelte na nachový lum. Znovu dolů, znovu brzdit a znovu na nachový lum. Vypadnete ze stropu na kvádrech, na něž jste se předtím nemohli dostat. Přeskákejte po kvádrech, posbírejte všechny lumy a seberte modrou kouli. Hoďte ji dolů a skočte za ní. Umístěte ji na modrý jehlan, probudí se socha a vstoupí do lávy. Střelte do nachového lumu a znovu se vyhoupněte na kvádry. Z nich slétněte na hlavu sochy. Zanese vás ke schodům, na konci si včas přelétněte na druhou stranu, socha se totiž pomalu potápí do lávy. Přejděte první část schodiště, vlevo jsou lumy. Vyjděte po dalších schodech nahoru a vstupte do kouzelných dveří. Máte za sebou bezesporu ten nejobtížnější level této hry.
Save.

Rayman 2: The Great Escape12. The echoing caves
Nyní potřebujete najít čtyři vypínače, abyste se dostali do podzemí. Nejprve zabijte robota. Jděte po schodech nahoru a rozstřelte vypínač. Plachtěte si na bednu vlevo od schodů. Z nejvyšší plachtěte doleva na zelenou plošinku, skočte do otvoru před vámi. Plavte pod vodou až dozadu, vylezte z vody a rozstřelte další přepínač. Vraťte se zpět. Za vámi je fialové ovoce, sestřelte ho, vezměte ho a běžte s ním po schodech nahoru, kde ho hoďte robotovi na hlavu. Vyskočte si na něj, plachtěte po síti za robotem nahoru, odtud na síť vpravo a vyšplhejte nahoru. Seberte žlutý super lum. Plachtěte dolů a přeskočte si na zelenou plošinku před vámi. Z ní na další plošinku vpravo, přeleťte na pevnou zem před vámi. Jděte dopředu a plachtěte dolů. Po schodech nahoru a rozstřelte přepínač. Z vody se vysunou kameny, jejich vztyčení je časově omezeno, takže se budete muset vracet a střílet do přepínače opakovaně. Z nejnižšího kamene nejprve zastřelte robota, pak plachtěte z nejvyššího na místo, kde stál robot a vpravo rozstřelte další přepínač. Z nejvyššího pak vyskočte doprava, zachyťte se stěny a po síti vylezte nahoru. Plachtěte vlevo, je tam super lum. Skočte raději zpět a znovu po žebříku nahoru. Pokračujte chodbou až k plovoucím plošinkám, přeskákejte po nich a z poslední plachtěte na pevnou zem. Po žebříku nahoru, rozstřelte další přepínač a dveřmi, které se na chvíli otevřely, vyjděte ven. Vlevo rozstřelte poslední přepínač a dveře do podzemí máte otevřené. Opatrně po lávce doleva, seberte žlutý super lum, nyní jste tam, kde jste začínali, vejděte tedy do otevřených dveří do podzemí. Projděte jimi a skočte dolů. Jděte dopředu, seberte sud a hoďte ho na dveře za vámi. Je tam klec a lumy. Znovu seberte sud, zapalte ho o pochodeň a poletíte dopředu. Přistaňte na věži vlevo, rozstřelte klec a posbírejte lumy. Plachtěte na trampolínu, tak se dostanete až na vrchol věže, kde opět posbírejte všechny lumy. Plachtěte dolů k sudu, zapalte ho o pochodeň a pokračujte dále. Prokličkujte doleva, doprava a znovu doleva. Před vámi uvidíte robota, ale vy si to namiřte vysoko vlevo do otvoru. Jste znovu ve druhém levelu, seskočte dolů před sebe. Z můstku vlevo sestřelte modrý plod. Doplachtěte na něj. Střílením se dopravte pod lávku, až se dostanete k pavučině. Přeručkujte po ní a plachtěte přes tři ostrůvky, z posledního se zavěste na pavučinu nad vámi a po ní přeručkujte na hráz. Nyní přes nachové lumy plachtěte až na poslední ostrůvek a z něj na pravou lávku. Robot nad vámi rozstřelí levou, takže plachtěte doprava do místnosti. Spí tam robot, zastřelte ho. Před vámi za mříží je klec. Seskočte do díry, která zůstala po robotovi a jste zpět ve dvanáctém levelu. Plachtěte dolů před robota, jděte k němu, rychle se vraťte a plachtěte na lávku doprava. Rayman 2: The Great EscapeRobot bude utíkat za vámi a utopí se. Vezměte sud a na něm nejprve posbírejte všechny lumy. Až je budete mít, rozstřelte i přepínač. Sud zmizí, ale otevřely se vám dveře pro další cestu. Vejděte, nalézáte se v další chodbě. Klec sestřelte sudem, jinak to nejde. Zapalte sud o pochodeň a leťte dále, až se vlevo objeví otvor. Vlétněte do něho, včas si seskočte a sud zabije robota před vámi. Vraťte se na venkovní lávku, je tam klec. Vlevo za vámi je trampolína, skočte na ni, zachytněte se sítě, je tam další klec. Vraťte se na lávku, střelte do vypínače, na chvíli se zvednou mříže, které vám brání v další cestě. Utíkejte zpět, sud zapalte opět o pochodeň a pokračujte dále. Na konci chodby vyletíte na volné prostranství, zamiřte vpravo na síť. Z ní rychle doleva až k sudu - síť i plošinky padají. Zapalte sud o pochodeň a leťte přímo na plošinu před vámi, kde si seskočte. Vyšplhejte na stříšku, za rohem je poslední klec tohoto levelu. Seskočte a pokračujte dále. Zde už vás čeká Teensian, který vás provede kouzelnými dveřmi. Konec levelu.
Save.

13. The precipice
Ocitáte se v levelu, kde jste po celé vaší cestě ostřelováni pirátskou lodí. Utíkejte doprava a neustále skákejte, a to vždy, když za vámi dopadá nepřátelská koule. Přeskakujte co nejrychleji, cestou rozstřelte tři klece, sbírejte lumy a přeskakujte nepřátelské kuře. Jednotlivé skoky je zbytečné popisovat, musíte si to vyzkoušet sami. Na konci se ocitnete v další lokaci. Nyní přeskakujte rovně, pak doprava přes trampolíny neustále nahoru. Na poslední trampolíně se otočte a přeskákejte dále přes valící se sudy. Vyskočte nahoru, zastřelte piráta, za ním je klec. Rozstřelte dva přepínače a pokračujte dále. Před vámi je dlouhá lávka, utíkejte po ní - pozor na nepřátelské koule a kuřata. Šplhejte přes visuté sítě, z poslední na konci seskočte dolů na lávku. Rozběhněte se a plachtěte dolů, cestou střílejte létající bomby a sbírejte lumy, dole přistanete na lávce. Po lávce až na samý konec, kde plachtěte doprava. Zabijte piráta, po jeho likvidaci se otevřou dveře - je tam klec. Vejděte do kouzelných dveří. Konec levelu.
Save.

14. The top of the world
V animaci za vámi přijede robot na pojízdném křesle. Zbavte se nejdříve robota, abyste měli klid, a to tak, že utíkejte na kraj plošiny, zapněte vrtulku, leťte za okraj plošiny a vraťte se zpět. Robot bude utíkat za vámi a spadne do propasti. Nasedněte na křeslo a teď začne super jízda. Kurzorovými šipkami měňte svoji polohu tak, abyste se vyhnuli překážkám a zároveň posbírali žluté lumy. Dostanete se do chodby, kde je robot sud, zbavte se ho odraženými střelami. Běžte dále do chodby, přeskakujte sudy a v půlce cesty odbočte doprava. Vpravo vyšplhejte po provazovém žebříku. Zlikvidujte dalšího robota. Za ním je klec. Vyšplhejte po síti o patro výš - další robot je předmětem vaší střelby. Vše řádně prohledejte. Posbírejte všechny lumy, seberte sud, přes plovoucí plošinu ho hoďte na dveře, čeká tam už Teensian, provede vás kouzelnými dveřmi. Konec levelu.
Save.


Čtrnáctým levelem hry pro dnešek skončíme a opět si na chvíli od frajera Raymana odpočineme. V příštím a současně posledním dílu našeho návodu si probereme závěrečných sedm částí Rayman 2: The Great Escape a konečně snad zaženeme zlé útočníky na útěk.

Autor:


Témata: Robot, Socha


Nejčtenější

Zaklínač 3: Srdce z kamene
VIDEO: Vtipný mod do Zaklínače 3. Geralt sviští jako profík na skejtu

Tohle video pobaví. Geralt se díky volně stažitelné modifikaci hry Zaklínač 3 pohybuje po herním světě jako na skateboardu.   celý článek

Kingdome Come: Deliverance
Nový trailer na Kingdom Come poodhaluje příběh a létají v něm výkaly

Nová ukázka z historického RPG ukazuje násilný přechod hlavního hrdiny z bezstarostného mládí do dospělosti.   celý článek

Fishing Planet
VIDEO: Simulátor rybaření aspiruje na nejlepší trailer roku

V podání autorů chystané hry Fishing Planet vypadá rybaření napínavěji než většina současných stříleček. Volume doprava!  celý článek

Batrman: The Enemy Within
Recenze nového Batmana od Telltale nebude. Je to totiž pořád to samé

Ano, nový interaktivní seriál od Telltale se opět podařil. Pokud vás bavila první sezona, běžte si koupit i druhou. Pokud vás první sezona nebavila, druhou si...  celý článek

Cosplay Chun-Li, jedna z nejikoničtějších postav série Street Fighter
Fanouškům připadala herní postava příliš ošklivá, autoři ji předělali

Postava bojovnice Chun-Li byla v bojovce Marvel vs. Capcom: Infinity tak ošklivá, že ji museli autoři v nejnovějším patchi znovu vymodelovat obličej.  celý článek

Další z rubriky

Fishing Planet
VIDEO: Simulátor rybaření aspiruje na nejlepší trailer roku

V podání autorů chystané hry Fishing Planet vypadá rybaření napínavěji než většina současných stříleček. Volume doprava!  celý článek

Black Mirror Remake
Česká adventura Posel Smrti se dočká remaku. Budou ho dělat Němci

Jedna z nejlepších českých her vůbec se po 14 letech od vydání dočká kompletního přepracování. Nepracují na něm však původní autoři a od originálu se má lišit...  celý článek

Sudden Strike 4
Zase pořádná strategie z druhé světové? Recenze Sudden Strike 4

Sudden Strike se po dlouhé odmlce znovu vrací na monitory. Jde stále o krvelačnou strategii z druhé světové války, nebo o slabý odvar? Autoři moc...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.