Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Reakce na Battlefield 4 přiměly vývojáře i vydavatele ke změně postupů

  16:55aktualizováno  16:55
Vydavatelství Electronic Arts chce předejít tomu, aby se situace s Battlefieldem 4 v budoucnu opakovala. Hra totiž vyšla loni v říjnu a dodnes ji sužují technické komplikace.

"Změnili jsme vývojářské procesy, časové rozvrhy, testování i betu. Vše kvůli tomu, aby tyto problémy již znova nenastaly," prohlásil pro server Eurogamer šéf Electronic Arts Andrew Wilson.

V rozhovoru přiznává, že titul vyšel příliš brzo. Ale problém spočíval údajně i v tom, že se vývojáři pokoušeli inovovat a vinu na tom mají nést i společnosti Microsoft a Sony.

"Když vytváříte hru pro nehotovou platformu s nehotovým softwarem, jsou věci které můžete udělat až na poslední chvíli. Platforma na to totiž předtím není připravená," tvrdí Wilson.

"S Battlefieldem 4 se stalo to, že jsme se pokoušeli o veškerou inovaci a zůstalo toho hodně, co jsme nemohli testovat do pokročilých fází vývoje. Řekl bych, že tím to bylo výjimečné."

Fotogalerie

Podobně situaci vnímá i studio DICE, které hru vytvořilo. Tvůrci prý věřili, že je hra na vydání připravená. "Lidé ve studiu si to vzali velmi osobně," řekl šéf DICE v reakci na komplikace hry. Do budoucna tak připadají v úvahu delší vývojářské cykly, více testování a dřívější spuštění veřejného betatestu.

"Vedlo to k velmi obtížným diskusím o tom, co děláme. Už se neohlížíme zpět a hledíme teď do budoucna."

Autor:


Témata: Electronic Arts


Nejčtenější

Film Tomb Raider
Zapomeňte na Angelinu Jolie, nová filmová Lara Croft bude daleko křehčí

Stejně jako se před pár lety restartovala herní série Tomb Raider, chystá se to samé i s její filmovou adaptací. Alicia Vikanderová nahradí Angelinu Jolie a...  celý článek

Ilustrační obrázek
Sraz fanoušků Pokémonů skončil trapasem, lidé vypískali pořadatele

Kvůli výpadku serveru se z největšího srazu fanoušků Pokémonů stala jen veliká ostuda, za kterou se pořadatelé budou muset ještě dlouho omlouvat.  celý článek

Fallout 4 (Xbox One)
Dohrát všechny Fallouty za necelé dvě hodiny? Není problém!

Přesně jednu hodinu, 37 minut a 54 sekund zabralo jednomu člověku dohrát všech pět dosavadních dílů série Fallout za sebou. Dokonale přitom využil chyb, které...  celý článek

Dying Light
Zombie akci Dying Light stále hraje půl milionu lidí, bude nový obsah

Díky početné a aktivní komunitě se parádní zombie akce Dying Light dočká dalšího roku bezplatných aktualizací.   celý článek

Valve Steam
Názvy her jsou stále kratší, ukázal průzkum na Steamu

Jaký je nejdelší název hry na Steamu? Která barva převládá v propagačních obrázcích? Na tyto a mnohé další zásadní otázky našel odpověď nezávislý vývojář Tim...  celý článek

Další z rubriky

DmC: Devil May Cry
Spousta akce za málo peněz. Nový Humble Bundle má DmC a Resident Evila

Oblíbený obchod Humble Bundle nabízí s obrovskou slevou skvělé akční hry od firmy Capcom. Doplňte si sbírku o hry ze série Resident Evil, Dead Rising nebo...  celý článek

Ve Stínu Havrana
Legendární česká adventura Ve Stínu Havrana je nyní na Steamu

Po 18 letech od vydání se slavná česká adventura namluvená Jiřím Lábusem objevila v nabídce největšího obchodu s digitálními hrami. Za pouhou stokorunu můžete...  celý článek

CIty of Brass
Herní adaptace Pohádek tisíce a jedné noci nebude pro děti

Lidé, kteří se podíleli na výrobě kultovního Bioshocku, chystají zajímavě vypadající akci z prostředí Pohádek tisíce a jedné noci. Místo příběhu se však...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.