Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Reklama na BonusWebu - ukažte co umíte!

  12:15aktualizováno  18. ledna 2002 1:19
Podmínky a ceny reklamy na stránkách herního magazínu BonusWeb platné od 1. ledna 2001.

Reklama na serverech Mobil.cz, BonusWeb.cz a dalších projektech naší společnosti je nejefektivnější cestou, jak cíleně oslovit velkou skupinu uživatelů internetu.

Podle výsledků výzkumu společnosti ARBOmedia z podzimu 2000 je typickým čtenářem Mobil serveru muž mezi 18 a 30 lety s nadprůměrným příjmem (okolo 20.000,- Kč měsíčně) a s nadprůměrným, obvykle vysokoškolským vzděláním. Čtenář zpravodajského serveru BonusWeb, který se zaměřuje na herní software a hardware, je v průměru mladší (15 - 28 let) a jeho příjem se pohybuje mezi 15.000,- a 18 .000,- Kč měsíčně.

Reklama na serverech společnosti Mobil Media a.s. je vhodná jak pro cílené kampaně zaměřené na prodej konkrétních produktů, tak na zvyšování a udržování povědomí o značce („brandu“) vaší firmy nebo produktu. Zavolejte nám nebo pošlete e-mail a dohodněte si konkrétní podmínky reklamy. Osobní přístup, lákavé množstevní slevy včetně kumulace objemů za jednotlivé servery a reklamní kampaně na klíč nabízí obchodní oddělení společnosti Mobil Media a.s.

Podmínky a ceny reklamy pro server BonusWeb.cz platné od 1. ledna 2002

Reklamní prostor je na BonusWebu dělen do několika částí odlišených rozměrem reklamního pruhu i systémem plateb, který je na reklamní pruh aplikován.

Full Banner
Nejžádanější velikost reklamního pruhu 468 x 60 bodů v horní pozici stránky vždy viditelná ihned po jejím načtení, mnohdy ještě před načtením samotného textu, bude i nadále prodávána výhradně podle počtu shlédnutí - impresí. Tento systém inzerentovi dovolí velmi přesně naplánovat, jak velkou skupinu lidí a jak intenzivně ji chce oslovit. U systému podle počtu impresí není také důvodem dělit reklamní balíky podle toho, zda je pruh vystaven na hlavních stránkách či na méně navštěvovaných stranách - reklamní software počítá skutečné zobrazení reklamního pruhu. Zákazník tak vždy dostane přesně to, co si zaplatil.

Jednotná cena za 1 000 shlédnutí je 590,- Kč bez DPH

Lze nakoupit libovolné množství impresí s tím, že minimum představuje 10 000 impresí reklamního pruhu. My Doporučujeme dva reklamní modely, kde reklama méně intensivní představuje objem 100 000 impresí na měsíc a reklama intensivní 300 000 impresí na měsíc. Toto doporučení vychází z našeho delšího studia počtu shlédnutých stránek, rozsahu naší čtenářské základny - sledováno je optimální rozložení reklamního pruhu v průběhu měsíce.

Reklamní pruhy 468 x 60 bodů mají maximální přípustnou velikost 20 KB. Tyto jsme schopni vám připravit, výroba reklamního pruhu stojí 1 000 Kč, vřazení zákazníkem dodaného reklamního pruhu zákazníkem je zdarma. U objednávek nad 20 000 Kč je v ceně jeden reklamní pruh. Kromě klasických obrázkových gifů je samozřejmostí také podpora tzv. richmedia bannerů, čili flashových i javascriptových reklamních pruhů.

Doporučujeme velmi důrazně, aby byl pro každý týden reklamní kampaně dodán nový reklamní pruh - účinnost reklamního pruhu po týdnu značně klesá.

V ceně je e-mailový report s výsledky reklamní kampaně doručený na předem udanou e-mailovou adresu - ten je rozesílán každý den nebo v termínech dle dohody. Součástí vyhodnocení reklamní kampaně jsou stránky poskytující informace o průběhu a účinnosti reklamní kampaně.

Square Banner
Stále oblíbenější reklamní proužek o velikosti 125 x 125 bodů umístěný ve střední pozici úvodní stránky BonusWebu a jeho jednotlivých sekcí a v horní pozici článkových stránek vybraných sekcí na BonusWebu. Tento systém inzerentovi dovolí velmi přesně naplánovat, jak velkou skupinu lidí a jak intenzivně ji chce oslovit. Zákazník tak vždy dostane přesně to, co si zaplatil.

Jednotná cena za 1 000 shlédnutí je 450,- Kč bez DPH

Tohoto banneru lze nakoupit, podobně jako v předchozím případě, libovolné množství impresí s tím, že minimum představuje 10 000 impresí reklamního pruhu.

Reklamní pruhy 125 x 125 bodů mají maximální přípustnou velikost 8 KB. Tyto jsme schopni vám připravit, výroba reklamního pruhu stojí 500 Kč, vřazení zákazníkem dodaného reklamního pruhu zákazníkem je zdarma. U objednávek nad 12 000 Kč je v ceně jeden reklamní pruh. Kromě klasických obrázkových gifů je samozřejmostí také podpora tzv. richmedia bannerů, čili flashových i javascriptových reklamních pruhů.

Super Banner
Representativní inzerce vhodná pro image reklamu či systematickou prezentaci určitého produktu. Jedná se tedy o jeden z pěti měnících se pruhů na každe straně BonusWebu vlevo pod menu. Cena Super banneru 100x180 bodů je počítána podle délky reklamní kampaně následovně:

  • 30 000 Kč při délce trvání kampaně 1 měsíc a více (cena je uváděna za jeden kalendářní měsíc)
  • 17 000 Kč při délce trvání kampaně 2 týdny
  • 9 900 Kč při délce trvání kampaně 1 týden

  • Výroba reklamního odkazu stojí 500 Kč. Součástí ceny je on-line vyhodnocení na našich stránkách.

    MaxiProfil banner
    Reklamní tlačítko 210 x 50 bodů na titulní stránce viditelné vždy (čili nerotující v jedné pozici s reklamním proužkem jiné společnosti) v měsíční ceně závislé na délce reklamní kampaně, která činí:

  • 35 000 Kč při objednávce reklamní kampaně na 1-2 měsíce
  • 33 000 Kč při objednávce reklamní kampaně na 3-5 měsíců
  • 30 000 Kč při objednávce reklamní kampaně na 6 a více měsíců

  • Součástí je on-line vyhodnocení reklamy na našich stránkách a emailový report. Výroba jednoho tlačítka stojí 500 Kč. Tato reklama je vhodná pro první seznámení s internetem nebo jako laciná upoutávka na zajímavou akci typu okamžitá sleva atd.

    Další reklamní formáty
    Kompletní seznam námi nabízených reklamních ploch včetně platného ceníku naleznete na této stránce.

    Jak postupovat při zájmu o reklamu?

    1. Vyberte si reklamní kit, který vyhovuje vašemu zájmu - v případě Master kitu také zauvažujte, kolik čtenářů je třeba oslovit nebo kolik peněz hodláte uvolnit.
    2. Kontaktujte nás, zda je ve vámi vybraném termínu zvolená kapacita zobrazení reklamy volná.
    3. Zvažte, zda jste schopni připravit reklamní pruh a připravte jej, nebo jej objednejte u nás.

    Pro uskutečnění reklamy potřebujeme znát:

    • reklamní pruh,
    • adresu, na kterou má směřovat,
    • časový harmonogram reklamy,
    • vaši e-mailovou adresu,
    • fakturační údaje pro vystavení daňového dokladu.

    Neváhejte nás kdykoliv kontaktovat: reklama@mobil.cz, tel: 02-96309092, fax: 02-96309091

  • Ondřej Turek, GSM: 0603-409445, email: Ondrej.Turek@mobil.cz
  • Jana Lidická, GSM: 0603-243562, email: Jana.Lidicka@mobil.cz
  • Jiří Sívek, GSM: 0606-218051, email: Jiri.Sivek@mobil.cz

    Ceny za inzerci jsou uváděny bez DPH! Tento ceník je platný od 1. ledna 2001.

  • Autor:


    Témata: seznámení, software


    Nejčtenější

    Příznivci krajní pravice v Charlottesville ve Virginii (11. srpna 2017)
    Končím s vtipy o nacistech, slibuje populární youtuber PewDiePie

    Po nedávných událostech v Charlottesville se jeden z nejpopulárnějších youtuberů rozhodl, že už nebude dělat žádné vtipy o nacistech.  celý článek

    Batrman: The Enemy Within
    Recenze nového Batmana od Telltale nebude. Je to totiž pořád to samé

    Ano, nový interaktivní seriál od Telltale se opět podařil. Pokud vás bavila první sezona, běžte si koupit i druhou. Pokud vás první sezona nebavila, druhou si...  celý článek

    Kingdome Come: Deliverance
    Nový trailer na Kingdom Come poodhaluje příběh a létají v něm výkaly

    Nová ukázka z historického RPG ukazuje násilný přechod hlavního hrdiny z bezstarostného mládí do dospělosti.   celý článek

    Fishing Planet
    VIDEO: Simulátor rybaření aspiruje na nejlepší trailer roku

    V podání autorů chystané hry Fishing Planet vypadá rybaření napínavěji než většina současných stříleček. Volume doprava!  celý článek

    Zaklínač 3: Srdce z kamene
    VIDEO: Vtipný mod do Zaklínače 3. Geralt sviští jako profík na skejtu

    Tohle video pobaví. Geralt se díky volně stažitelné modifikaci hry Zaklínač 3 pohybuje po herním světě jako na skateboardu.   celý článek

    Další z rubriky

    Arma 3 Laws of War
    Přídavek do Army 3 umožní hrát za humanitárního pracovníka

    Ve hrách zcela neobvyklý pohled na válečné peklo nabídne přídavek Laws of War pro Armu 3. Vyzkoušíte si v něm roli nestranného humanitárního pracovníka.   celý článek

    Počítačové hry na Olympijských hrách
    Pořadatelé pařížské olympiády přemýšlí nad zařazením počítačových her

    Pořadatelé letních olympijských her, které se uskuteční ve Francii v roce 2024 , zvažují zařazení počítačových her mezi sportovní disciplíny.  celý článek

    Soccer Fierce Battle
    Severní Korea vydala vlastní verzi fotbalové hry FIFA

    I v Severní Koreji se hrají počítačové hry, jenže ne ty západní. Fotbaloví fanoušci tak jsou například ušetřeni klasického rozhodování, zda je lepší FIFA, nebo...  celý článek

    Akční letáky
    Akční letáky

    Všechny akční letáky na jednom místě!

    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.