Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Reklama na Call of Duty vyděsila britské děti. Rodič si stěžoval

aktualizováno 
Televizní propagace střílečky Modern Warfare 3 prý u dětí vyvolala šok. Ty totiž nebyly schopné rozlišit, že jde o reklamu, a válečné záběry z New Yorku či Londýna tak považovaly za skutečnost. Nevhodný vysílací čas pak na základě stížnosti potvrdila agentura Advertising Standards Authority, placená přímo reklamním průmyslem.

Call of Duty: Modern Warfare 3

Reklama se na obrazovce televize Sky Sports 1 objevila loni 6. listopadu během fotbalového zápasu anglické Premier League. Podle britského Eurogameru pak jeden z diváků oznámil, že propagace vyděsila jeho dvě děti ve věku dvou a čtyř let. Reklama ostatně měla povolené vysílání jen během programů, které nejsou určené či nesousedí s pořady pro lidi mladší šestnácti let.

Propagace zobrazuje útok na různá města, ve kterých se pohybuje i bojová technika. "Svět, který jste znali, je pryč. Jak daleko zajdete, abyste ho vrátili zpět?" doprovází obraz hřímající hlas. Poté však následuje pobídka k předobjednání hry a logo s věkovým doporučením pro hráče starší sedmnácti let.

Vydavatelská společnost Activision prohlásila, že zařazení reklamy do vysílání fotbalového zápasu splňuje podmínky pro její vysílání. Agentura Advertising Standards Authority však krok vnímala jako nepatřičný.

"Ačkoliv jsme zaznamenali, že reklama proběhla pouze během fotbalového zápasu, dospěli jsme k názoru, že vysílání během dne bylo nevhodné," napsala agentura. Reklama se tak již nikdy nesmí vysílat před půl osmou večer.

Autor:


Témata: Call of Duty


Nejčtenější

Sondra Sombre
Nová hra od tvůrců Prison Architect je na první pohled "jiná"

Zítra vychází zajímavě vypadající titul Scanner Sombre, v němž se ve 3D prostoru orientujete pouze pomocí barevných odrazů z příručního snímače.  celý článek

Ilustrační foto
Za útoky na Minecraft a Runescape půjde mladý hacker do vězení

Teprve dvacetiletý mladík byl v Británii odsouzen na dva roky vězení za výrobu programu, který posloužil k útokům mmj. i na servery herních firem.   celý článek

Mario Kart 8 Deluxe
RECENZE: Mario Kart 8 Deluxe vylepšuje už téměř dokonalé akční závody

Nejprodávanější a z mého pohledu také nejlepší hra na Wii U se dočkala vylepšené verze na Switch. Pokud novou konzoli máte a chcete akční závody s parádně...  celý článek

Call of Duty: WWII
Call of Duty se vrací do 2. světové války. Hráči prožijí nejznámější bitvy

Letošní díl Call of Duty se vrací ke kořenům, tedy do období 2. světové války. Poslední díl z této éry (World at War) vyšel v roce 2008.  celý článek

Mafia
Nejznámější české hry očima zahraničních recenzentů

Zdaleka ne každá česká hra si našla cestu i do zahraničí. A zdaleka ne každá v zahraničí uspěla. Jaké reakce sklidily nejznámější české hry? Vybíráme ze...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.