Call of Duty: Modern Warfare 3

Call of Duty: Modern Warfare 3

Reklama na Call of Duty vyděsila britské děti. Rodič si stěžoval

  • 73
Televizní propagace střílečky Modern Warfare 3 prý u dětí vyvolala šok. Ty totiž nebyly schopné rozlišit, že jde o reklamu, a válečné záběry z New Yorku či Londýna tak považovaly za skutečnost. Nevhodný vysílací čas pak na základě stížnosti potvrdila agentura Advertising Standards Authority, placená přímo reklamním průmyslem.

Reklama se na obrazovce televize Sky Sports 1 objevila loni 6. listopadu během fotbalového zápasu anglické Premier League. Podle britského Eurogameru pak jeden z diváků oznámil, že propagace vyděsila jeho dvě děti ve věku dvou a čtyř let. Reklama ostatně měla povolené vysílání jen během programů, které nejsou určené či nesousedí s pořady pro lidi mladší šestnácti let.

Propagace zobrazuje útok na různá města, ve kterých se pohybuje i bojová technika. "Svět, který jste znali, je pryč. Jak daleko zajdete, abyste ho vrátili zpět?" doprovází obraz hřímající hlas. Poté však následuje pobídka k předobjednání hry a logo s věkovým doporučením pro hráče starší sedmnácti let.

Vydavatelská společnost Activision prohlásila, že zařazení reklamy do vysílání fotbalového zápasu splňuje podmínky pro její vysílání. Agentura Advertising Standards Authority však krok vnímala jako nepatřičný.

"Ačkoliv jsme zaznamenali, že reklama proběhla pouze během fotbalového zápasu, dospěli jsme k názoru, že vysílání během dne bylo nevhodné," napsala agentura. Reklama se tak již nikdy nesmí vysílat před půl osmou večer.


Témata: Call of Duty