Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autoři Maxe Payna a Alana Wakea pracují na dvou hrách, na E3 je neodhalí

  18:14aktualizováno  18:14
Přijetí jejich nejnovější hry Quantum Break bylo spíše vlažné, vývojáři z Remedy Entertainment však chystají další dva tituly. Minimálně jeden z nich je novou značkou a společnost nevylučuje ani pokračování příběhů Alana Wakea.

Společným znakem obou projektů však bude děj, který v nich bude hrát prim. Tvůrci se prý nechtějí nechat strhnout stávajícími trendy, kvůli kterým řada zavedených studií inklinuje k vývoji síťových her.

„Musíme se zlepšit v přidávání nových prvků a lépe odhadovat směřování trhu i to, co lidé chtějí hrát. Poznatky pak musíme zapracovat do příběhových zážitků, jejichž tvorbou jsme se proslavili,“ řekl pro server Polygon šéf PR Thomas Puha.

Firma v současnosti zaměstnává 130 lidí, a může tak pracovat na větším počtu titulů zároveň. „Konečně máme dva týmy, což pro Remedy byl dlouhodobý cíl,“ tvrdí obchodní ředitel Johannes Paloheimo.

Quantum Break
Quantum Break
Quantum Break

Quantum Break

„Nechceme s vývojem hry trávit pět let. Přerod na studio o dvou týmech byl dlouhý proces, ale nyní můžeme vyvíjet rychleji větší počet her,“ tvrdí Paloheimo.

Studio však detaily o projektech prozrazovat nechce. Načasování prý závisí na vydavatelích a minimálně na jednom z projektů spolupracuje s novým partnerem. Hlavním vydavatelem her od Remedy byl přitom dlouhodobě Microsoft. Nejnovější Quantum Break proto vyšel jen pro PC a Xbox One.

Studio navíc pro Quantum Break vytvořilo vlastní engine Northligth, který chce využít i pro další projekty. A i ty mají být zaměřené především na příběhovou složku.

Alan Wake

Alan Wake

Takové rozhodnutí však pro společnost představuje výzvu. Vývoj titulů pro jednoho hráče je totiž časově náročný a herní doba přitom bývá krátká. Studio proto musí hledat kreativní způsoby, jak zážitky prodloužit.

Prvním krokem v tomto ohledu byl Quantum Break, kde příběh lze ovlivňovat svými rozhodnutími. Titul díky tomu mohl lákat k opakovanému hraní.

Na informace o nových hrách od Remedy si však bude ještě třeba počkat. Vývojáři popřeli, že by je odhalili na akcích E3 a Gamescom.

Autor:


Témata: Microsoft, Xbox, Xbox One


Nejčtenější

Resident Evil 7: Biohazard
Klíčem k úspěchu nového Resident Evilu byla 90. léta

Inspirací pro sedmý díl Resident Evilu bylo pojetí her v minulosti. Titul se přitom původně přikláněl k akčnějšímu stylu šestého dílu.  celý článek

Obličej v MLB The Show 17
Baseballisté kvůli chybě ve hře vypadali jako zrůdy

Technická chyba ve sportovní hře MLB The Show 17 proměňovala postavy na příšery připomínající hororové hry. Potíže způsoboval editor postav, kde táhlo pro...  celý článek

Československo 38-89: Atentát
Hra českých vědců o atentátu na Heydricha bojuje o přízeň ve světě

Vylepšená verze edukativní hry Československo 38-89: Atentát se pod novým jménem Attentat 1942 uchází o přízeň hráčů na digitální distribuci Steam v rámci...  celý článek

Streets of Rogue
Tohle nezvládneš, ty nulo. Titul paroduje výukové pasáže a herní klišé

Chválí vás za nic. Přesně tak mnohdy působí výukové sekce ve hrách, kde si máte osvojit základy ovládání. Vyskočit, vystřelit, učinit krok vpřed. Nezávislý...  celý článek

Lego Worlds
Vysněnou virtuální hračku kazí bugy a špatné ovládání. Recenze Lego Worlds

Lego Worlds, vysněná virtuální hračka pro všechny milovníky slavných kostiček, se po dvou letech „válení“ v nedokončené verzi na Steamu konečně dostává na naše...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.