Autoři Maxe Payna a Alana Wakea pracují na dvou hrách, na E3 je neodhalí

  • 1
Přijetí jejich nejnovější hry Quantum Break bylo spíše vlažné, vývojáři z Remedy Entertainment však chystají další dva tituly. Minimálně jeden z nich je novou značkou a společnost nevylučuje ani pokračování příběhů Alana Wakea.

Společným znakem obou projektů však bude děj, který v nich bude hrát prim. Tvůrci se prý nechtějí nechat strhnout stávajícími trendy, kvůli kterým řada zavedených studií inklinuje k vývoji síťových her.

„Musíme se zlepšit v přidávání nových prvků a lépe odhadovat směřování trhu i to, co lidé chtějí hrát. Poznatky pak musíme zapracovat do příběhových zážitků, jejichž tvorbou jsme se proslavili,“ řekl pro server Polygon šéf PR Thomas Puha.

Firma v současnosti zaměstnává 130 lidí, a může tak pracovat na větším počtu titulů zároveň. „Konečně máme dva týmy, což pro Remedy byl dlouhodobý cíl,“ tvrdí obchodní ředitel Johannes Paloheimo.

Quantum Break
Quantum Break
Quantum Break

Quantum Break

„Nechceme s vývojem hry trávit pět let. Přerod na studio o dvou týmech byl dlouhý proces, ale nyní můžeme vyvíjet rychleji větší počet her,“ tvrdí Paloheimo.

Studio však detaily o projektech prozrazovat nechce. Načasování prý závisí na vydavatelích a minimálně na jednom z projektů spolupracuje s novým partnerem. Hlavním vydavatelem her od Remedy byl přitom dlouhodobě Microsoft. Nejnovější Quantum Break proto vyšel jen pro PC a Xbox One.

Studio navíc pro Quantum Break vytvořilo vlastní engine Northligth, který chce využít i pro další projekty. A i ty mají být zaměřené především na příběhovou složku.

Alan Wake

Takové rozhodnutí však pro společnost představuje výzvu. Vývoj titulů pro jednoho hráče je totiž časově náročný a herní doba přitom bývá krátká. Studio proto musí hledat kreativní způsoby, jak zážitky prodloužit.

Prvním krokem v tomto ohledu byl Quantum Break, kde příběh lze ovlivňovat svými rozhodnutími. Titul díky tomu mohl lákat k opakovanému hraní.

Na informace o nových hrách od Remedy si však bude ještě třeba počkat. Vývojáři popřeli, že by je odhalili na akcích E3 a Gamescom.