Rise of Nations – RTS od Briana Reynoldse

Rise of Nations – RTS od Briana Reynoldse
Možná znáte herního vývojáře Briana Reynoldse, možná ale také ne. Ani bychom se tomu nedivili, protože poměrně dlouhou dobu strávil ve stínu nepoměrně slavnějšího designera Sida Meiera a nedočkal se tak velkého ocenění za své nápady, kterak vylepšit původní skvělou hru, které prosadil do Civilization 2 (ani nemluvě o Alphě Centauri, která je v podstatě kompletně jeho dílem). Jeho nejnovějším projektem je realtimová strategie Rise of Nations. Server Wargamer publikoval včera něco nových screenshotů a rozhovor právě s Brianem, z něhož vybíráme to nejzajímavější (v odpovědích na otázky směřující k důvodům, proč pracuje právě na Rise of Nations, Brian opravdu neprozradil nic moc objevného…).
Rise of Nations budou mixem tahové a realtime strategie. Primárně se jedná o druhou zmiňovanou, ale budete podnikat i globální strategická rozhodnutí na mapě světa – a tam se bude hrát na tahy. Další otázka směřovala na dobu hraní. Kampaň by vám měla vydržet ne méně než 30 hodin, nemluvě o tom, že určitě neodhrajete jen jednu – na výběr je 18 velmi odlišných národů a spousta možností změnit styl hry k obrazu svému. A pochopitelně ani na multiplayer se nezapomene. Vybalancovat takové množství stran konfliktu není jednoduché, Brian tvrdí, že to řeší v podstatě obdobou metody kanadských dřevorubců – obsáhlými soupisy vítězných strategií jednotlivých stran a následně pečlivými úpravami jejich vlastností… Každý den se ve firmě pořádá jedna velká hra, které se účastní takřka všichni, kdo na ní pracují. Že jim to neleze na mozek… :o)
Na podporu fanoušků zatím v Big Huge Games moc nemyslí, nicméně prý se hrou dostaneme i editor map.
Dříve zveřejněné informace najdete u nás pěkně shrnuté ve starší novince, dvanáct nových screenshotů pak v této galerii.

Rise of Nations Rise of Nations Rise of Nations