Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Robin Hood - 3. část průvodce hrou

  12:00aktualizováno  20. prosince 2:55
Hra Robin Hood: Legend of Sherwood si bezesporu zaslouží velkou pozornost. Jako jeden z nejvydařenějších klonů Commandos si jistě zaslouží, abychom jej popsali nejen obsáhlou recenzí, ale nabídli vám i tipy a kompletní návod na všechny mise. Dnes nás čeká část poslední, kdy dáme konečně na budku šerifovi i princi Janu.

Ždímeme krále
Další výběrčí daní se usadil na známém místě. Nejprve Robinem obejděte horem první hájek směrem vpravo a omračte zbrojnoše, který pozoroval křižovatku. Pak přeběhněte až nahoru a s Robinem a Johnem omračte dva strážné na konci severní cesty. Pak se vrhněte na čtyři lučištníky, postupně na sebe nalákáte všechny zbrojnoše, takže je ve férovém souboji Johnem omračte, zatím Robinem praštěte pěstí výběrčího a oberte ho o peníze.

Šerif si nedá a nedá pokoj
Šerif si nedá a nedá pokoj. Tentokrát posílá přes náš les konvoj, který obsahuje výtěžek jeho lupu v blízkém klášteře. A my pochopitelně nedopustíme, aby se k němu tyto peníze dostaly. Tato mise je obrovsky jednoduchá, vezmete-li si na ni Robina a Johna. Robin se tak objeví na můstku kousíček od vozu a stačí, když omráčí jednoho strážného, rychle popadne tři měšce a ukončí misi – více peněz, než těch 6500 v těchto měšcích – se v úrovni ani nenachází, a tak by bylo zbytečné snažit se poradit si s ostatními vojáky, když je můžete takto "přečůrat".

Obchodník
Na stejném rozcestí jako poslední přepadací mise se odehrává i v pořadí již deváté přepadení bez příběhu (hluché místo hry… :-( ). Na obchodníka nejlépe vyzrajete přímou akcí, kdy Robinem odlákáte všechny strážné dívající se směrem od mostu, zatím Johnem omráčíte ostatní na mostě (soustřeďte se hlavně na lučištníky), pak se vrátíte, omráčíte ty, které zabavil Robin, a s Robinovou pomocí zabijete rytíře na koni a okradete obchodníka. Celkový čas hraní: ne delší než pět minut…

Střelecká soutěž
Od té doby, co se Robinovi podařilo osvobodit bratra Tucka, upadla Marian ve velké podezření. Je přísně kontrolována a už dlouho se jí nepodařilo kontaktovat Robina. Ten se bojí, a tak se rozhodne zúčastnit se incognito střelecké soutěže v Nottinghamu. Bohužel, jedná se o past, a tak je Robin hned po svém vítězství odhalen šerifem. Poražte toho zloducha v souboji na meče, následně rychle vyběhněte po schodech v levé části nádvoří a projděte dveřmi k Marian. Již společně přeběhněte po ochozu na druhou stranu a nechte Robina, aby si vybojoval svůj stříbrný šíp. Pokračujte přes nádvoří a bránu s Marian, Robinem přeskočte za druhým mužem v soutěži – přidá se k vám. Je velmi užitečný, protože umí svazovat omráčené stráže. Zároveň vám dá tip na dva další muže, kteří by se rádi připojili k Robinově bandě.
Zaplaťte žebrákovi, dostanete další úkol – osvobodit chudáka, který nebyl schopen zaplatit daně a teď visí na pranýři. Jděte s Robinem po spodním ochozu a omračte zde postupně všechny strážné (nezapomeňte je svázat). Sestupte do ulice vedle domu prvního nového rekruta, omračte zde tři strážné (čtvrtého budete asi muset zabít, ale je možné je všechny nalákat na měšec) a posbírejte objevivší se měšce, které obsahují slušné bohatství. Pak vyskočte na střechu domu, u kterého jste peníze našli, a přeskákejte až do ulice, kde se nachází první ze zmiňovaných rekrutů. Pokračujte tím, že vyjdete s Robinem z uličky a schováte se za roh. Druhým zbojníkem pak vždy do uličky nalákejte strážného z náměstí a Robinem ho zezadu uspěte. Až bude náměstí vyčištěné, osvoboďte muže z pranýře.
Pokračujte ulicí vpravo na druhé náměstí. Uspěte chrápajícího vojáka před bočním vchodem do kostela a totéž proveďte s několika strážnými na náměstí. Vejděte bočním vchodem do kostela a uspěte strážného u zpovědnice pak vylákejte muže z vnitřku kostela a s Robinem ukradněte korunovační klenot – meč. Pokračujte nahoru, přepadněte trojčlennou stráž s velkým mužem a dvěma lučištníky, pak si poraďte se spící stráží u domu s balkónem na rohu, nalákejte na sebe ostatní zbrojnoše v oblasti a buď je zabijte nebo omračte. Je možné je zabavit Marian nebo dvěma novými rekruty a pak obejít zezadu nebo zabít v čestném souboji – je to na vás a na tom, zda chcete mít dobrou statistiku Spared Lives.
Každopádně takto vyčistěte okolí brány, ale ještě vezměte posledního nového rekruta. Pokud si chcete přilepšit finančně, můžete ještě omráčit tři stráže na ochozu, kam se dostanete po schodech nahoru z ulice, kde jste našli posledního muže. Pak projděte skrz vížku na druhou stranu, omračte strážného, dole si poraďte s jedním šerifovým zbrojnošem a seberte měšce v hodnotě 1500 zlatých. Pak už utečte se všemi svými zbojníky (a zbojnicí) severní branou do Sherwoodu, s rytíři na jižní straně si raději nic nezačínejte…

Velký konvoj
Toto přepadení je tak trochu výjimečné – konvoj, jehož obsah si přivlastníme, je totiž od Longschampse, pravé ruky krále Jana – a podle toho je také strážen. Vezměte si více postav, mně se osvědčila sestava John, Robin, Will a Tuck. Nejprve v příhodnou chvíli omračte strážné, kteří se procházejí mezi vašimi doposud skrytými postavami. Pak upoutejte postupně pozornost některých strážných z rozcestí a omračte je ranou ze zálohy. Strážné vlevo nahoře nalákejte oba k pasti a chyťte je do sítě, pak si nahoru nalákejte několik strážných od povozu. Zbytek omračte, můžete jít ze dvou stran s Robinem a Johnem. Vykradněte rozbitý vůz a ukončete misi.

Přece je nezklameme
Zdá se, že strážní u tohoto konvoje už přepadení očekávají. Nebyl by to Robin Hood, kdyby je zklamal… Ačkoli je vojáků v této misi opravdu hodně, je její řešení velmi snadné a vystačíte si jen s Robinem. Nalákejte na sebe několik vojáků a nechte se spadat do připravených pastí. Pak rychle doběhněte k vozu, odstrčte holí případné stráže, popadněte měšce a než se všichni vzpamatují, ukončete misi. Herní doba asi jedna až dvě minuty… :o)

Zabraňte svatbě
Dozvěděli jste se strašlivou věc: král Jan se rozhodl dát Marian za ženu Guy Guisbournovi. To ovšem Robin nesmí dopustit – je třeba přerušit ceremonii za každou cenu. Bohužel, v kostele je příliš mnoho vojáků – je tedy třeba nějak upoutat jejich pozornost. Co takhle vyvěsit namísto Longschampsovy vlajky na věž hrádku vlajku krále Richarda? Začněte ovšem pacifikací osamocených stráží v okolí, posléze se zbavte velké stráže která chodí od městské brány směrem k severu – mně stačilo upoutat pozornost vůdce Tuckem, zavést ji do postranní ulice a pak už jen s Robinem a Johnem postupně jednoho po druhém zezadu omráčit. Zaplaťte žebrákům, dozvíte se mnoho zajímavých informací.
Nemá cenu dopodrobna popisovat pohyb strážných ve městě, není to ani bůhvíjak důležité, navíc všechny velice záleží na tom, kdy upoutáte pozornost jaké hlídky, každopádně měli byste okrást bohatého obchodníka ve východní části mapy, měli byste narazit na Buttlera (velký černý šerifův muž, velitel nejelitnějších vojáků tohoto zloducha). Každopádně až město vyčistíte, zbude vám velký hrad s kostelem, kde se koná svatba, ale který je plný černých plášťů a okolo je spousta červených zbrojnošů. Vrhněte se proto na můstek k malému hrádku s Johnem a Willem a omračte všechny na můstku, pak si poraďte se třemi lučištníky v uličce hned u řeky směrem doprava od hrádku (John a Robin, každý z jedné strany). Získáte tím přístup na velký ochoz okolo města, který vyčistěte od strážných. Ještě v příhodnou chvíli omračte velkého muže před bránou do malého hrádku a už je čas pomýšlet na proniknutí dovnitř a výměnu vlajky.
Jestliže máte vyčištěný ochoz, jděte až na samý jeho konec vpravo. Robin zde může vyšplhat po popínavé rostlině nahoru. Omračte s ním nejbližší stráž a rychle vejděte do dvěří napravo. Poraďte se se dvěma zbrojnoši, vyšplhejte na věž a vyměňte prapor. Rychle se vraťte zpět dolů a na malé nádvoří pod hrádkem. Pokračujte okolo něj směrem doleva a projděte přes budovu na hlavní nádvoří zezadu. Jen s Robinem rychle proběhněte do kostela, zabijte Guisbourna a osvoboďte Marian. Spolu s ní pak rychle proběhněte zpět a před strážemi co nejrychleji utečte dolů k hlavní bráně a do Sherwoodského lesa.

Šerifova elita
Opět další konvoj převážející šerifovy daně. Tentokrát si ho pojistil několika elitními černopláštníky, ale ani ti mu nebudou nic platní. Mise jde opět vyřešit velmi rychle vyčůraným způsobem – přeběhněte s Robinem nebo Johnem do levého horního rohu, pak jděte přímo k vozu a cestou omračte v boji tři nebo čtyři zbrojnoše. Měli byste se dostat do svízelné situace, kdy budete u vozu a střílet po vás budou asi tři lučištníci a půjde po vás polovina šerifovy armády. Vy ale rychle popadněte co nejvíce měšců s penězi a ukončete misi dřív, než vojáci ukončí váš život…

Robin v zajetí!
Tolikrát se vydával v nebezpečí a tolikrát se jen vysmál šerifovým poskokům – až došlo i na něj. Robin Hood byl zajat, když se pokoušel o tajný kontakt s jedním ze svých špiónů v Nottinghamu. To se samozřejmě ostatním zbojníkům vůbec nelíbí a pod vedením Marian se rozhodnou zorganizovat sami záchrannou výpravu. Začněte tím, že omráčíte strážného na mostě a pak toho, co k němu pravidelně přichází. Pak si poraďte s trojčlennou stráží a rytířem u chalupy kousek jižně od mostu. Všechny těla pečlivě schovávejte do chalup. Pokračujte omráčením trojice pod touto chalupou u stromu – nejprve omračte pěstí spícího vojáka opřeného o strom, zbytek dobijte holí. Dále omračte pěkně postupně tři zády otočené strážné na mostě a jděte dále okolo větrného mlýnu k velké hlídce. Doprostřed hoďte vosí hnízdo nebo jakkoli odlákejte pozornost strážných a co nejvíce jich omračte, zbytek poražte v boji holí. Z velké skupiny od brány čas od času vychází jeden voják, počíhejte si na něj a také ho omračte, až se bude otáčet. Pak si poraďte na levé straně se dvěma u šibenice a se skupinkou pěti u šípů.
V tuto chvíli je dobré vyvolat menší poplach, aby na vás šerif u brány vysílal vždy malé skupinky stráží po jednom či po dvou a vy tak mohli postupně v několika minutách omráčit některé strážné z vnitřku města (bude se vám to velice hodit). Pomozte uvnitř budovy chudákovi od černého pláště, poví vám, kde je skutečně vězněn Robin Hood. Zaplaťte dvakrát žebrákovi, dozvíte se informace o strážných. Vyčistěte spodní polovinu města a nezapomeňte na trojici střelců a dvojici rytířů v budově u hradeb, mají u sebe poměrně dost peněz. Za záchranu muže na pranýři můžete snadno získat čtyřlístek, tak toho využijte. Pokračujte čtyřmi strážnými u kostela, skupinky uprostřed náměstí se bát nemusíte, je v ní jen jeden voják, kterého nalákejte a omračte také.
V kostele žádní zbrojnoši nejsou, takže nám zbývá už poradit si jen s horní částí města. Nejprve vykliďte uličku nejvíce vpravo, pokračujte jakoby okolo brány, ale ne až k ní, pak se vraťte a druhou stranou. Na závěr omračujícího galapředstavení nalákejte někým velkou hlídku zpoza hradeb a omračte ji také, abyste měli pro útěk volnou cestu. Všechna těla schovejte do přilehlých budov a vydejte se na ochoz. Omračte dvojici na prvním ochozu, projděte budovou, kde je vězněn Robin, na horní věž a zde omračte osamoceného strážného, pak slezte dolů, osvoboďte vůdce bandy a utečte skrze severní bránu do Sherwoodského lesa.

Dobře chráněný konvoj
Tento konvoj je sice popisován jako dobře chráněný, ve skutečnosti je tomu ale přesně naopak, protože neobsahuje žádné lučištníky. Se zbrojnoši si snadno poradíte díky Robinově a Johnově holi, stačí je brát jednoho po druhém, třetího po čtvrtém… :o) Můžete zvolit i rychlou taktiku, kdy jen proběhnete k vozu, seberete všechny měšce (měly by obsahovat 7 000) a ukončíte misi.

Výběrčí daní
V lese se objevil další šerifův podezřelý výběrčí daní. Na misi jsem vzal Johna a Robina, nejprve jsem s Johnem vyřídil vojáky, kteří se vzdálili z paseky s výběrčím, pak s Robinem omračte rytíře na rozcestí. Pokračujte nahoru a s Johnem omračte co nejrychleji lučištníky a zaměstnejte ostatní, hlavně rychlého rytíře na koni. Mezitím s Robinem doběhněte k výběrčímu, omračte ho, okraďte o 4 500 zlatých a ukončete misi dříve, než Malý John vypustí duši.

Tajná porada
Nejprve je třeba promluvit si s Allanem. Začněte tím, že omráčíte strážné v okolí kruhového bloku severně od vás a dvojici na ochozu úplně na severu. Pokračujte na nádvoří před branou malého hrádku vpravo – postupně nalákejte po jednom či po dvou stráže dolů po schůdcích a tam je omračte a svažte. Posléze si pomocí vosího hnízda či jiného prostředku poraďte s pěticí v kruhu u domků vpravo a přejděte přes most.
Teď je asi nejvýhodnější vyvolat lehký poplach, kdy se na vás budou postupně hrnout vojáci z různých částí města. Vy postavte do přední linie postavy jako Tuck, Marian nebo Will a ze zálohy vždy bojující zbrojnoše omračte Robinem a Johnem. Pozor ale na lučištníky. Tímto způsobem vyčistíte slušnou část stráží ze spodní části města, přesto vám jich tam ještě pár zbyde. Ty by už ale neměl být problém přepadnout zezadu a omráčit. Ve druhé odbočce vlevo na monitoru (vpravo když se koukáte z pohledu vašich postav) od mostu najdete obchodníka, kterého jste založili. Vrátí vám 2 500. Dále vyčistěte náměstí před cestou k velkému hradu – od žebráka se dozvíte leccos o strážích v nejspodnější části města. Pokračujte směrem dolů k hradbám a pak okolo hradeb, zbavte město zcela nepřátelských vojáků.
Pak teprve si promluvte s informátorem – dozvíte se, že princ Jan se svými přáteli pořádá jakési tajné setkání, kterého by bylo dobré se zúčastnit. Vyjděte tedy na ochoz a udělejte si romantickou procházku, strážní jsou rozmístěni tak, že jeden na druhého nevidí, a můžete je tak krásně postupně oddělat. S Robinem pak vyšplhejte z ochozu po popínavých rostlinách na ochoz, omračte nejbližšího strážného a rytíře v budově napravo od vás. Pak zvedněte svitek – budete svědky toho, jak princ Jan dává Longschampsovi úkol, aby vyřídil Leopoldovi, že výkupné za krále Richarda nezaplatí. Až se vše skončí, vejděte dovnitř a rozdejte si to s Longschampsem na meče. Allan se pak převlékne do jeho šatů a bude na vás, abyste mu pomohli získat výkupné a odeslali ho do Evropy. To ale až později, teď je potřeba odejít a vzít Longschampsovo tělo s sebou.
Projděte s Malým Johnem skrze tajnou chodbu, která začíná u zamrzlé řeky u ochozu. Omračte s ním v boji ostatní strážné v hrádku (možná to jde i tichou cestou, ale mně se to nepovedlo) a popadněte Longschampsovo tělo. S ním proběhněte východní branou a utečte do Sherwoodského lesa.

Dobytí Yorku
Zdá se, že síly přívrženců krále Richarda vzrostly natolik, že je možné dobýt město York. Samozřejmě opět můžete nějaké štítky koupit nebo vyměnit za své zbojníky, my si ale popíšeme variantu, kdy tak neučiníte a odehrajete celou bojovou misi.
Začněte tím, že proběhnete mezi strážemi nalevo a napravo a schováte se do domu, kde si počkáte na pochůzkáře, kteří tudy chodí. Omračte je a schovejte těla. Pak vylákejte stráž ve druhé ulici směrem na východ, projděte touto ulicí (jsou zde ještě dva rytíři, ty také omračte) a zbavte se krásně zezadu trojice v první východní uličce. První štít je váš.
Nejprve vylákejte strážné z druhé uličky na západ, pak zezadu přepadněte ty v první a na na závěr si poraďte s velkou stráží, která tudy prochází. Rytíře přímo na náměstí můžete obejít a omráčit. Pak omračte dva zády otočené strážné na sever od vás a tři strážné v uličce na západ těsně před hustě obsazeným můstkem.
Pokračujte úplně nejzápadnější uličkou na sever, tady omračte čtyři kušníky a další štít je váš. Teď se vraťte úplně na začátek a jděte po ochozu, tam omračte všechny strážné a slezte až za úrovní můstků. Poraďte si s chodící čtyřčlennou stráží a rytířem v rohu, pak pěkně zezadu omračte stráže na jižním můstku a máte další štítek.
Pak nalákejte stráže, které stojí před pevností, načež pokračujte těmi u branky vedoucí na sever mezi pevností a katedrálou. Nejprve omračte osamoceného rytíře, pak postupně všechny u branky, protože se blbě koukají směrem od vás… :o)
Následně se rozdělte na dvě skupinky, v jedné bude Robin, ve druhé John. S jednou projděte po malém můstku na západ od severního mostu se strážemi a omračte prvního zbrojnoše za dveřmi, s druhou projděte okolo katedrály za záda mužů na můstku. Pak je s Robinem a Johnem postupně omračte. Vevnitř katedrály jsou jen tři muži, můžete je vylákat a pak omráčit. Zazvoňte na zvon, přibudou vám další štíty.
Teď se budeme věnovat malé pevnůstce. Nejprve je potřeba připravit Ranulphovi cestu. Otevřete s Malým Johnem první východní bránu, odlákejte dva rytíře za ni a tam je omračte. Pak si poraďte postupně se zbrojnoši na zemi a na závěr omračte ty na hradbách (začněte na severní části ochozu) a otevřete Ranulphovi druhou branku. Pak s Willem (ne s Robinem, protože jeho meč zabíjí, na rozdíl od Willova palcátu, a tady bojovat budete) přelezte pomocí popínavé rostliny do pevnůstky a omračte prvního strážného. Projděte do místnosti a probijte se až k vlajce, kterou nahraďte svojí vlastní. Pak vyběhněte na ochoz a omračte zde nepřátelského generála. Rychle sejděte dolů a otevřete v místnůstce kousek od brány mříž. Poslední štítek a vítězství v misi s ním je vaše.

Konvoj s penězi
Šerif opět posílá povoz s pěnězi přes váš extrémně nebezpečný les, tak mu ho opět ukradněte… :o) Tentokrát není vůz doprovázen žádnými lučištníky, takže taktika je jednoduchá – buď akčně proběhněte s Robinem a Johnem a jejich holemi až k vozu a rychle seberte všechny měšce, nebo odlákejte jedním z nich stráže a druhým poklidně tytéž měšce seberte. Netřeba vymýšlet složité stealth postupy…

Výběrčí daní
V lese se objevil další šerifův podezřelý výběrčí daní. Na misi vezměte Johna a Robina. S Johnem vyřiďte vojáky, kteří se vzdálili z paseky s výběrčím, pak s Robinem omračte rytíře na rozcestí. Pokračujte nahoru a s Johnem omračte co nejrychleji lučištníky a zaměstnejte ostatní, hlavně rychlého rytíře na koni. Mezitím s Robinem doběhněte k výběrčímu, omračte ho, okraďte o 4 500 zlatých a ukončete misi dříve, než Malý John vypustí duši (což nemusí trvat dlouho).

Poslední pokus
Princ Jan posílá zoufalé poslední zbytky svých sil, aby dobyly město York. Stačí tři štítky, které si můžete koupit, takže tak učiňte, je zbytečné hrát malé přepadací mise navíc – i když učinit tak můžete. Každopádně se dlouho nezdržujte, čeká vás totiž velké finále.

Velké finále
Princ Jan se v zoufalství uchýlil pod ochranu šerifa do Nottinghamu. Je třeba toho zrádce konečně dostat, ale nebude to jednoduché – stráží je tu totiž opravdu extrémně hodně. Přiznám se, že jsem neobjevil způsob, jak dokončit misi potichu a bez zbytečného zabíjení. Takže berte následující velmi hrubý postup jen jako možnost…
S Malým Johnem a Willem nalákávejte postupně všechny stráže ze severní části města – vždy je Johnem omračte a Willem pak doražte. Pozor na lučištníky, velká skupina jich je na ochozu hned nad první branou a potom na první křižovatce již ve městě. Potom s Robinem vyčistěte velké náměstí před branou do hradu (funguje například, že se vždy běžíte schovat do bývalého Marianina domu, vběhnou tam tři strážní, vy vyběhnete, zabijete je a zase se vrátíte, takže lučištníci nestačí zareagovat) a posléze i ochoz – pozor, v budově nad hlavní branou je asi pět nebo šest zbrojnošů, nenechte se nepříjemně překvapit. Pak s trojicí Malý John, Robin a Will zbavte zbytek města stráží a věnujte se zbylé dvojici Marian a Tuck. S tou co nejrychleji proběhněte na náměstí k ostatním, cestou využijte služeb Marianina luku. Stráže, které nalákáte, pobijte až v pěti, nezdržujte se bojem, dokud ovládáte jen Marian a Tucka. Nesnažte se ale za každou cenu vyčistit spodní část mapy, naopak, čím méně pozornosti vzbudí váš úprk do města, tím lépe.
Tuckem si odemkněte cestu dál a seberte čtyřlístek ve věznici. Nalákávejte sem postupně strážné z nádvoří, až tam bude trochu prázdno, proběhněte s Tuckem k vratům kostela, odemkněte je a vejděte dovnitř s Robinem. Po rozmluvě s princem Janem vás čeká finální souboj se šerifem z Nottinghamu (po pravdě až překvapivě jednoduchá záležitost) a závěrečná animace, kde uvidíte v akci sice již šedivějícího, ale přesto nestárnoucího Richarda, který jako první pokoří zbojníka Robina z Locksley…

Autor:




Nejčtenější

Dark Souls 3
Ovládá hry taneční podložkou, volantem a banány. A je v tom fakt dobrý

Jako by série Dark Souls nebyla dost obtížná sama o sobě, rozhodl se ji youtuber ATwerkingYoshi pokořit pouze pomocí taneční podložky.  celý článek

Jaenette Voerman - Vampire the Masquerade: Bloodlines
Vymodlená pokračování. Třicet her, které snad neřekly poslední slovo

Některá pokračování s nadějí vyhlížíme rok co rok, v jiné už ani nedoufáme. Níže nabízím svůj seznam čítající rovných třicet kousků. Při jeho sestavování...  celý článek

StarCraft: Remastered
Strategická legenda baví i po 19 letech. Recenze StarCraft: Remastered

Blizzard ohlásil něco, co snad každého hráče z devadesátých let muselo zahřát na duši. Remaster nejproslulejších her, na kterých už se, buďme upřímní, zub času...  celý článek

Biomutant
Nově oznámený Biomutant vypadá jako Kung Fu Panda pro dospělé

Konečně zase nově oznámená hra, která nemá v názvu číslovku. Biomutant láká na otevřený svět a možnost přizpůsobit si vlastního hrdinu k obrazu svému.  celý článek

Far Cry 5
VIDEO: Ve Far Cry 5 budeme kultisty masakrovat i traktorem

V akci Far Cry 5 se pustíme do křížku s fanatickou sektou v Hope Country v současné americké Montaně. Nové video je rozšířený gameplay trailer z výstavy E3,...  celý článek

Další z rubriky

Shenmue 3
VIDEO: Trailer k Shenmue 3 nejspíše sám o sobě nikoho nenaláká

Mezi všemi těmi naleštěnými trailery působí ukázka z Shenmue 3 jako ošklivé kačátko. Hra však sází na úplně jiné trumfy než jen líbivou grafiku.  celý článek

The Sims 4 Psi a kočky
Do Sims 4 míří spousta koček a psů, expanze vyjde v listopadu

Simulátor života a vztahů The Sims 4 rozšíří v listopadu expanze s názvem Psi a kočky.   celý článek

Gwent Thronebreaker
Kartičková minihra ze Zaklínače dostane vlastní příběhovou kampaň

Populární karetní hra Gwent už jednu svoji hru má. V chystaném titulu Gwent Thronebreaker však tradiční partie obohatí i příběhová omáčka.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.