Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Návrháři Doom a Wizardry žádají peníze na vývoj tradiční hry na hrdiny

aktualizováno 
Poctu hrám na hrdiny ze staré školy slibuje společnost Loot Drop odměnou za financování projektu. Studio vede spoluzakladatel id Software John Romero, autorka série Wizardry Brenda Brathwaitová a Romerův kolega z id Software, kterým je Tom Hall.

Společnost Loot Drop žádá komunitu o financování tradiční tahové hry na hrdiny.

Projekt zatím označují jako Old-School RPG neboli jako hru na hrdiny ze staré školy. Titul chtějí hradit prostřednictvím komunitního financování Kickstarter (stránka projektu). A jako minimální částku na vývoj požadují jeden milion dolarů. Tedy přes 19 milonů korun.

Kdo je kdo?

John Romero spoluzkladatel id Software, podílel se na vývoji titulů Wolfenstein 3D, Doom 1 i 2, Quake 1 či Daikatana.

Brenda Brathwaithová návrhářka série Wizardry

Tom Hall jako návrhář pracoval na titulech jako Commander Keen, Wolfenstein či Anachronox.

Výměnou za to slibují herní svět, jenž půjde brázdit se čtyřmi postavami volitelných ras a profesí. Jednat se má o tahovou hru, jejímž hlavním hrdinou je James Conelly. Ten pracuje pro společnost Shaker, která vytváří most mezi světy i v čase.

Zaměstnanci této korporace na sebe navíc mohou brát různé podoby a to v závislosti na aktuální misi. Podobu postav však vybírají hráči a rozpětí je značné. Volba tak může padnout třeba na tradičního lidského válečníka nebo na kyborga s paranormálními schopnostmi.

Vývojáři plánují i řadu vylepšení, která zapracují, jen pokud financování přesáhne minimální částku. V úvahu tak připadají například dodatečné parametry postav jako věk, hodnost a náhodně generovaná povaha.

Pokud vývojáři vyberou přes 1,9 milionu dolarů, vzniknou dvě samostatné hry. Jednu bude vyvíjet Brenda Brathwaitová, druhé bude šéfovat Tom Hall. Druhá hra má být pokračováním.

Za příspěvek na vývoj hráči získají přístup na fóra, kde autoři hry popíšou jeho průběh. Hráči také získají prostor pro zpětnou vazbu a autoři některá rozhodnutí založí právě na názorech komunity.

Hra samotná by měla vzniknout v průběhu dvanácti měsíců a její tvůrci slibují absenci protipirátské ochrany.

Autor:




Nejčtenější

První záběry ze seriálu Scare PewDiePie
Nejpopulárnější youtuber přesáhl 50 milionů odběratelů, kanál měl smazat

„Král YouTubu“ si z lidí utahoval. Slibované smazání kanálu splnil likvidací svého alternativního jména Jack septiceye2. Podařilo se mu tak s profilem...  celý článek

Alan Dabiri ze společnosti Blizzard Entertainment
Nový šéf vývoje Heroes of the Storm: Překonáme očekávání hráčů

Vývojáři Heroes of the Storm prý překonají veškeré hráčské sny. Věří v to nový kreativní ředitel Alan Dabiri, který otěže tvorby po třech letech přebírá po...  celý článek

Kingsglaive: Final Fantasy XV
Vydavatelství: Nepřestáváme hry poskytovat kvůli negativním recenzím

Společnosti Square Enix a Koch Media odmítají nařčení španělského herního webu AreaJugones, kterému prý kvůli kritickým recenzím nechtějí zpřístupňovat nové...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.