Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Návrháři Doom a Wizardry žádají peníze na vývoj tradiční hry na hrdiny

aktualizováno 
Poctu hrám na hrdiny ze staré školy slibuje společnost Loot Drop odměnou za financování projektu. Studio vede spoluzakladatel id Software John Romero, autorka série Wizardry Brenda Brathwaitová a Romerův kolega z id Software, kterým je Tom Hall.

Společnost Loot Drop žádá komunitu o financování tradiční tahové hry na hrdiny.

Projekt zatím označují jako Old-School RPG neboli jako hru na hrdiny ze staré školy. Titul chtějí hradit prostřednictvím komunitního financování Kickstarter (stránka projektu). A jako minimální částku na vývoj požadují jeden milion dolarů. Tedy přes 19 milonů korun.

Kdo je kdo?

John Romero spoluzkladatel id Software, podílel se na vývoji titulů Wolfenstein 3D, Doom 1 i 2, Quake 1 či Daikatana.

Brenda Brathwaithová návrhářka série Wizardry

Tom Hall jako návrhář pracoval na titulech jako Commander Keen, Wolfenstein či Anachronox.

Výměnou za to slibují herní svět, jenž půjde brázdit se čtyřmi postavami volitelných ras a profesí. Jednat se má o tahovou hru, jejímž hlavním hrdinou je James Conelly. Ten pracuje pro společnost Shaker, která vytváří most mezi světy i v čase.

Zaměstnanci této korporace na sebe navíc mohou brát různé podoby a to v závislosti na aktuální misi. Podobu postav však vybírají hráči a rozpětí je značné. Volba tak může padnout třeba na tradičního lidského válečníka nebo na kyborga s paranormálními schopnostmi.

Vývojáři plánují i řadu vylepšení, která zapracují, jen pokud financování přesáhne minimální částku. V úvahu tak připadají například dodatečné parametry postav jako věk, hodnost a náhodně generovaná povaha.

Pokud vývojáři vyberou přes 1,9 milionu dolarů, vzniknou dvě samostatné hry. Jednu bude vyvíjet Brenda Brathwaitová, druhé bude šéfovat Tom Hall. Druhá hra má být pokračováním.

Za příspěvek na vývoj hráči získají přístup na fóra, kde autoři hry popíšou jeho průběh. Hráči také získají prostor pro zpětnou vazbu a autoři některá rozhodnutí založí právě na názorech komunity.

Hra samotná by měla vzniknout v průběhu dvanácti měsíců a její tvůrci slibují absenci protipirátské ochrany.

Autor:




Nejčtenější

Square Jump City
Z české kuchyně: V Square Jump City musíte správně reagovat na barvy

Square Jump City je na první pohled klasická skákačka. Zajímavá je ovšem v tom, že hráč musí správně měnit barvy svého hrdiny, aby korespondovala s barvou...  celý článek

Sniper Elite 4
Trefit na dva kilometry je v Sniper Elite 4 jednodušší než si uvařit kafe

Téměř tři roky jsme museli čekat na to, než studio Rebellion opráší zanesenou hlaveň a vyčistí špinavý okulár odstřelovací pušky tak, abychom si z ní zase...  celý článek

Uncharted 4
Uncharted bude drsný film, scénárista slibuje kulervoucí akční scény

Je až s podivem, že s ohledem na (ne)úspěšnost většiny předchozích videoherních filmů tvůrci ještě nekapitulovali a stále vznikají nové adaptace oblíbených...  celý článek

Pillars of Eternity II: Deadfire
Spanilá jízda Pillars of Eternity 2 pokračuje. Hra vybrala 110 milionů

Ačkoliv Pillars of Eternity patřilo mezi nejúspěšnější hry na Kickstarteru, druhý díl v komunitním financování vybral ještě více. Číslovka na serveru Fig se...  celý článek

Middle Earth: Shadow of War
Vyjde pokračování Shadow of Mordor. Firma potvrdila uniklé informace

Masakrování orků ve světě Pána prstenů bude pokračovat. Vzniká totiž hra Shadow of War, která navazuje na Middle-earth: Shadow of Mordor z roku 2014.   celý článek

Další z rubriky

Pillars of Eternity II: Deadfire
Spanilá jízda Pillars of Eternity 2 pokračuje. Hra vybrala 110 milionů

Ačkoliv Pillars of Eternity patřilo mezi nejúspěšnější hry na Kickstarteru, druhý díl v komunitním financování vybral ještě více. Číslovka na serveru Fig se...  celý článek

Square Jump City
Z české kuchyně: V Square Jump City musíte správně reagovat na barvy

Square Jump City je na první pohled klasická skákačka. Zajímavá je ovšem v tom, že hráč musí správně měnit barvy svého hrdiny, aby korespondovala s barvou...  celý článek

Natalie Dormerová při nahrávání dabingu pro Mass Effect: Andromeda
VIDEO: Součástí Mass Effectu: Andromeda bude hvězda Hry o trůny

Natalie Dormerová propůjčí hlas jedné z postav v Mass Effectu: Andromeda. Herečku je možné znát jako Margaery Tyrellovou ze seriálu Hra o trůny nebo jako...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.